espa banner

About Blog


Οι διακόπτες KVM θα μπορούσαν να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο εργαζόμαστε από το σπίτι προς το καλύτερο και θα πρέπει να αποτελούν μέρος μιας τυπικής ρύθμισης εργασίας από το σπίτι. Υπάρχουν οφέλη τόσο για τον εργαζόμενο όσο και…



Σήμερα, ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο μέσω των κινητών του, γεγονός που τελικά οδηγεί σε αύξηση του μάρκετινγκ για κινητά. Εδώ αναφέρουμε ορισμένους λόγους που εξηγούν γιατί το μάρκετινγκ για κινητά έχει σημασία: 1.Σύνδεση  με το…



Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δημιουργεί απόδοση επένδυσης 44 $ για κάθε 1$ που δαπανάται.Αυτό σημαίνει την αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε μια υγιή, αφοσιωμένη λίστα συνδρομητών που θέλουν να ακούσουν από εσάς. Θα έχουν εγγραφεί μέσω της ιστοσελίδας σας,…



Πρέπει να ακολουθήσετε τις βέλτιστες πρακτικές στο ηλεκτρονικό εμπόριο για να κάνετε το κατάστημά σας να ξεχωρίζει.Πριν από μια δεκαετία, ένας έξυπνος ιστότοπος με εξαιρετικά προϊόντα θα ήταν αρκετός. Τώρα, είναι σημαντικό να είστε προληπτικοί και να ξεπεράσετε τους αντιπάλους…



Η ενίσχυση περιεχομένου ακούγεται λίγο σαν να διαδίδετε το μήνυμά σας, έτσι δεν είναι; Λοιπόν, αυτό ακριβώς είναι. Η ενίσχυση συνεπάγεται όλα τα πράγματα που κάνετε για να προωθήσετε και να διανείμετε το προϊόν, την επωνυμία ή την υπηρεσία σας….



Αυτός ο οδηγός θα σας καθοδηγήσει στα βασικά του CRO. Από το γιατί έχει σημασία αρχικά έως το πώς μπορείτε να προχωρήσετε στη δημιουργία του δικού σας σχεδίου δοκιμών και βελτιστοποίησης. Θα βρείτε πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε…



Γνωρίζετε τη διαφορά μεταξύ λογότυπου, μάρκας και ταυτότητας; Τα σχέδια του λογότυπου, της ταυτότητας και της μάρκας έχουν διαφορετικούς κανόνες και συλλέγοντάς τα μαζί, διαμορφώνεται η τελική εικόνα για ένα έργο ή ένα προϊόν. Το λογότυπο είναι η αναπαράσταση του…



Η χοάνη του μάρκετινγκ είναι μια ιδέα των βημάτων που περιγράφουν τη διαδικασία πωλήσεων από την αρχή έως το τέλος. Ο όρος χοάνη χρησιμοποιείται για να αναπαραστήσει την πορεία που ακολουθεί το κοινό σας για να αγοράσει, με μερικούς να…



Καθώς τα μέσα ενημέρωσης συνεχίζουν να αναπτύσσονται, μπορεί να είναι δύσκολο να συμβαδίσετε. Μια πολυάσχολη επωνυμία δεν έχει χρόνο για κάτι τέτοιο. Δεν θα ήταν ωραίο να έχετε κάποιον να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια στρατηγική για τα ΜΜΕ και…



Εάν διαβάζετε αυτό το άρθρο, γνωρίζετε ήδη την αξία της ανάπτυξης περιεχομένου. Είναι αλήθεια πως όσο πιο καλό είναι το περιεχόμενο σας, τόσα πιο πολλά χρήματα θα βγάλετε. Το περιεχόμενο σας είναι επίσης η προσφορά των πωλήσεών σας.  Είναι η…



1. Θέστε έναν σαφή στόχο Προτού μπορέσετε να γίνετε συγκεκριμένοι με τους στόχους μετατροπής σας, πρέπει να σκεφτείτε μια μεγάλη εικόνα. Ποιοι είναι οι συνολικοί επιχειρηματικοί στόχοι σας; Ποιοι είναι οι διαφημιστικοί σας στόχοι; Μόλις αποσαφηνίσετε αυτά τα πράγματα, μπορείτε…



B2B μάρκετινγκ σημαίνει μάρκετινγκ από επιχείρηση σε επιχείρηση. Είναι ένας περιεκτικός όρος που αναφέρεται σε κάθε είδους τακτική ή στρατηγική μάρκετινγκ όπου το κοινό-στόχος είναι μια άλλη επιχείρηση. Έτσι, κάθε εταιρεία που πωλεί προϊόντα ή υπηρεσίες σε άλλες εταιρείες θα…



Η υπεράσπιση της επωνυμίας είναι μία από τις πιο δημοφιλείς, αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ σήμερα. Αυτή η έννοια μάρκετινγκ ενισχύει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας μέσω της από-στόμα-σε-στόμα διαφήμισης. Οι εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων καινοτομούν συνεχώς με νέους τρόπους για να προσελκύσουν υπαλλήλους,…



1. Μείωση στα παραδοσιακά κέντρα δεδομένωνΟι δαπάνες για παραδοσιακά κέντρα δεδομένων μειώνονται σιγά-σιγά λόγω της αυξημένης εξάρτησης από διακομιστές που βασίζονται σε cloud και συσπειρωμένα κέντρα δεδομένων. Σήμερα, δεν δημιουργεί κάθε επιχείρηση τα δικά του κέντρα δεδομένων. Αντ ‘αυτού, επιλέγουν…



Ο κόσμος των ψηφιακών δημοσίων σχέσεων αλλάζει, εξελίσσεται και προσαρμόζεται στις ανάγκες των επιχειρήσεων. Καθώς αναδύονται οι νέες τεχνολογίες, προκύπτουν και νέοι τρόποι για τις εταιρείες να κερδίζουν δημοσιότητα από αυτές. Ποτέ δεν ήταν πιο σημαντικό από ό, τι είναι…



Το μάρκετινγκ είναι αναμφισβήτητα από τα πιο σημαντικά έξοδα για τις μικρές επιχειρήσεις. Με όλα τα εργαλεία στη διάθεσή σας, είναι δύσκολο να γνωρίζετε αν επιλέγετε τη σωστή στρατηγική μάρκετινγκ για ανάπτυξη.  Τι είναι το growth marketing; Το growth μάρκετινγκ…


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι