Τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της χρήσης πληρωμένων διαφημίσεων Linkedin για μια μικρή επιχείρηση

Αυτές τις μέρες, σχεδόν όλοι ξοδεύουμε πολύ χρόνο χρησιμοποιώντας διαφορετικά κοινωνικά δίκτυα. Μας βομβαρδίζουν με ειδοποιήσεις για ό,τι νέο υπάρχει ή μας βάζουν στον πειρασμό να αλληλεπιδράσουμε με τους συναδέλφους μας χρήστες. Και όσο περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα, τόσο πιο ελκυστικοί γίνονται για τους διαφημιστές.
Για ορισμένες μικρές επιχειρήσεις, ιδιαίτερα εκείνες που πωλούν προϊόντα και υπηρεσίες σε άλλες επιχειρήσεις, η διαφήμιση στο LinkedIn μπορεί να είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο μάρκετινγκ. Ωστόσο, το LinkedIn δεν είναι πάντα η καλύτερη επιλογή για κάθε επιχείρηση και έχει επίσης τις δικές του αδυναμίες. Ακολουθεί μια πιο προσεκτική ματιά σε μερικά από τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της διαφήμισης στο LinkedIn.
+Κοινό υψηλής αξίας: Το LinkedIn είναι το μεγαλύτερο επαγγελματικό δίκτυο στον κόσμο. Οι χρήστες του LinkedIn διαθέτουν επίσης καλύτερη εκπαίδευση και υψηλότερους μέσους μισθούς, γεγονός που τους καθιστά ιδιαίτερα ελκυστικούς στόχους για τους διαφημιστές.
-Είναι πιο ακριβό από άλλα κοινωνικά δίκτυα: Η κατασκευή ιστοσελίδων στον LinkedIn μπορεί να προσφέρει πρόσβαση σε ένα κοινό υψηλής αξίας, αλλά έχει υψηλότερο κόστος. Σε σύγκριση με άλλα κοινωνικά δίκτυα, το κόστος ανά κλικ για τη διαφήμιση με το LinkedIn είναι σημαντικά υψηλότερο, όπως και ο ελάχιστος ημερήσιος προϋπολογισμός για την καμπάνια σας.
+Επαγγελματικό κοινό και ασφαλής χώρος για τις επιχειρήσεις: Με εστίαση στην επαγγελματική εμπειρία και εξέλιξη, προσελκύει χρήστες που ενδιαφέρονται να προχωρήσουν στην καριέρα τους παρουσιάζοντας την καλύτερη δυνατή εικόνα του εαυτού τους στον κόσμο. Οι άνθρωποι τείνουν να το προσεγγίζουν με μια επιχειρηματική στάση και όχι ως μια διασκεδαστική εκτροπή. Ως αποτέλεσμα, οι επιχειρήσεις που διαφημίζονται στο LinkedIn είναι σε μεγάλο βαθμό απρόσβλητες από τη συσχέτιση με αρνητικές ή δυσάρεστες αναρτήσεις και χρήστες. Περισσότερο από δίκτυα όπως το Facebook, το Twitter και το Instagram, το LinkedIn θεωρείται κάτι σαν ένας ασφαλής χώρος για τους διαφημιστές.
-Μερικοί χρήστες αναζητούν απλώς δουλειά: Περιττό να πούμε ότι δεν είναι όλοι όσοι στοχεύετε στο LinkedIn σε θέση να επωφεληθούν από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει η επιχείρησή σας. Μερικοί άνθρωποι απλώς χρησιμοποιούν τον ιστότοπο για να βρουν ευκαιρίες απασχόλησης και δεν ενδιαφέρονται για το τι προσπαθείτε να πουλήσετε. Θυμηθείτε να έχετε υπόψη σας αυτό το γεγονός όταν σχεδιάζετε την καμπάνια σας και όταν επιλέγετε ποιον θα στοχεύσετε.
– Στοχεύστε ακριβώς το κοινό που θέλετε να προσεγγίσετε: Περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο κοινωνικό δίκτυο, το LinkedIn προσφέρει στους διαφημιστές μια πλούσια σειρά επιλογών για τη στόχευση του ακριβούς κοινού με το οποίο επιδιώκουν να συνδεθούν. Επιλέξτε να στοχεύσετε χρήστες με βάση ένα ευρύ φάσμα κριτηρίων, όπως η εταιρεία στην οποία εργάζονται, ο κλάδος τους, οι δεξιότητες, οι τίτλοι, το επίπεδο εκπαίδευσης, η ηλικία, το φύλο ή η γεωγραφική τοποθεσία. Μπορείτε επίσης να στοχεύσετε χρήστες που έχουν δείξει ενδιαφέρον για την επιχείρησή σας, επισκεπτόμενοι τον ιστότοπο της εταιρείας σας.
-Το LinkedIn υστερεί όσον αφορά τις διαφημίσεις βίντεο: Εάν πιστεύετε ακράδαντα στην αξία της διαφήμισης βίντεο, το LinkedIn δεν είναι το δίκτυο για εσάς… τουλάχιστον όχι ακόμα. Δεδομένης της ισχύος και της επικράτησης του βίντεο στις μέρες μας, το LinkedIn υστερεί σε σχέση με άλλα κοινωνικά δίκτυα όσον αφορά την υιοθέτηση αυτής της νέας τάσης. Αν ασχολείστε αποκλειστικά με το βίντεο, ίσως θέλετε να περιμένετε και να δείτε τι ακριβώς προσφέρει το LinkedIn προτού το επιλέξετε ως το δίκτυο για την επόμενη μεγάλη καμπάνια σας.
Μια τελευταία σκέψη σχετικά με τη διαφήμιση στο LinkedIn: εάν η επιχείρησή σας πουλάει κυρίως σε καταναλωτές, ειδικά σε ευρύ κοινό αγοραστών (π.χ. γυναίκες ή ιδιοκτήτες σκύλων), το LinkedIn δεν είναι πιθανώς το καλύτερο μέρος για να ξοδέψετε τα χρήματά σας σε καμπάνιες. Στις περισσότερες περιπτώσεις, είναι προτιμότερο να διαφημίζεστε στο Facebook ή στο Twitter. Όχι μόνο κοστίζει λιγότερο, αλλά το κοινό είναι συχνά πιο δεκτικό στο μήνυμα από το LinkedIn, όπου η εστίαση είναι σταθερά στις επιχειρήσεις και την απασχόληση.