espa banner
Ιστοσελίδα LinkedIn vs. Facebook

Παρακαλώ αξιολογήστε


Η πληθώρα των διαθέσιμων σήμερα καναλιών κατασκευής ιστοσελίδων social media μπορεί να παραλύσει ακόμη και τους πιο έμπειρους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων.

Από πού να ξεκινήσετε; Ποιο είναι το καλύτερο; Πώς μπορείτε να αποφύγετε τη σπατάλη χρόνου σε κανάλια που δεν θα αποφέρουν σταθερή απόδοση επένδυσης; Ο αγώνας είναι πραγματικός.

LinkedIn vs. Facebook για επιχειρήσεις

Στον πυρήνα του, το LinkedIn είναι ένα επαγγελματικό δίκτυο που δημιουργήθηκε αρχικά ως  πλατφόρμα προσλήψεων για επιχειρήσεις. Τώρα, διαθέτει πολλά χαρακτηριστικά παρόμοια με τα παραδοσιακά social media, όπως ενημερώσεις κατάστασης, δυνατότητες blogging και ιδιωτικά μηνύματα.

Το Facebook, από την άλλη πλευρά, σχεδιάστηκε ειδικά ως ένας χώρος όπου οι άνθρωποι       μπορούν να μοιράζονται και να επικοινωνούν. Το στοιχείο της “κοινής χρήσης” είναι το πιο σημαντικό σημείο πώλησής του, αλλά υπάρχουν ακόμη πολλά άλλα χαρακτηριστικά που επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν αποτελεσματικά το κοινό τους.

Ομάδες LinkedIn vs. Ομάδες Facebook

Η λειτουργία των ομάδων τόσο στο LinkedIn όσο και στο Facebook δίνει στις επιχειρήσεις την ευκαιρία να συναναστραφούν και να συνδεθούν με υποψήφιους πελάτες και άλλες ομοϊδεάτισσες επιχειρήσεις.

Ωστόσο, είναι σημαντικό να έχετε κατά νου τα κίνητρα των ανθρώπων όταν βρίσκονται σε διαφορετικούς ιστότοπους. Όταν οι χρήστες επικοινωνούν με άλλους στις ομάδες LinkedIn, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να έχουν κάποια σχέση με την εργασία τους.

Στις ομάδες του Facebook, από την άλλη πλευρά, οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να μοιραστούν τις προσωπικές τους απόψεις για τα πάντα – από τον τρόπο ζωής και το φαγητό μέχρι την πολιτική και τα χόμπι.

Ads  LinkedIn vs. Αds Facebook

Τόσο το Facebook όσο και το LinkedIn παρέχουν ένα ευρύ φάσμα τύπων διαφημίσεων, όπως καρουσέλ, βίντεο και διαφημίσεις προβολής. Δεδομένου ότι το Facebook διαθέτει μεγαλύτερη βάση χρηστών, οι διαφημίσεις σας μπορούν να προσεγγίσουν περισσότερα άτομα. Με το Facebook, μπορείτε επίσης να στοχεύσετε με βάση πιο εξατομικευμένες πληροφορίες, όπως η συμπεριφορά ή τα ορόσημα της ζωής σας. Ωστόσο, το LinkedIn προσφέρει τις δικές του δυνατότητες στόχευσης και είναι καλύτερο για τη δημιουργία πρωτοβουλιών για τις επιχειρήσεις.

Τέλος, ας αναφερθούμε στην πτυχή των διαφημίσεων και στις δύο πλατφόρμες.

Όσον αφορά την ποικιλία, και οι δύο πλατφόρμες έχουν φτάσει σε αρκετά ίσα επίπεδα.

Ενώ το Facebook μπορεί να υπερηφανεύεται ότι διαθέτει εδώ και χρόνια ένα ευρύ φάσμα τύπων διαφημίσεων (μιλάμε για καμβά, καρουσέλ, βίντεο, δυναμικές και lead ads, για να αναφέρουμε μόνο μερικές), το LinkedIn προσφέρει επίσης διάφορες μορφές διαφημίσεων, όπως βίντεο, καρουσέλ, lead, δυναμικές και Sponsored InMail ads.

Ποιος κερδίζει; Εσείς αποφασίζετε

Παρόλο που το LinkedIn και το Facebook έχουν κοινά χαρακτηριστικά, είναι σαφές ότι ο σκοπός και το κοινό τους είναι αρκετά διαφορετικά.

Το ποια από αυτές θα επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε εξαρτάται αποκλειστικά από τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείστε, από το ποιον προσπαθείτε να προσεγγίσετε και από τους στόχους σας στο marketing.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι