About Blog


Οι ηλεκτρονικές αγορές είναι ένας αναπτυσσόμενος κλάδος εδώ και δύο δεκαετίες και η πανδημία του Covid-19 επιτάχυνε σημαντικά την ήδη τρομερή επέκτασή του. Καθώς ο τομέας αυτός έχει αναπτυχθεί, ο ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρήσεων που τον απαρτίζουν έχει αυξηθεί, φυσικά,…



Ο σχεδιασμός των διαφόρων ιστοσελίδων που υπάρχουν μπορεί να χωριστεί σε τρεις κατηγορίες. Αυτές είναι οι στατικές, οι δυναμικές (ή αλλιώς CMS) και οι eCommerce ιστοσελίδες. Η καταλληλότητα του κάθε τύπου ιστοσελίδας εξαρτάται αποκλειστικά από τον σκοπό σας. Στο άρθρο…



Η είσοδος της νέας χρονιάς, είναι μια ευκαιρία ανανέωσης και αναδιάρθρωσης τη στρατηγικής της ιστοσελίδα σας. Με ποιους τρόπους όμως, μπορείτε να τη βελτιώσετε και να τη διαφοροποιήσετε από τους ανταγωνιστές σας ώστε να αποκτήσετε ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα; Σε αυτό…



Οι διαφημίσεις καρουζέλ είναι ένα είδος διαφημιστικής μορφής που συνδυάζει πολλά βίντεο ή εικόνες σε μία διαφήμιση. To συγκεκριμένο είδος είναι αρκετά δημοφιλές τόσο σε Instagram όσο και σε Facebook, αφού με την προβολή πολλών εικόνων σε σειρά, βελτιώνονται οι…



Το Net Promoter Score (NPS) μετρά εάν ο πελάτης σας θα σας παραπέμψει σε κάποιον νέο. Δεδομένου ότι το 83% των ανθρώπων δηλώνουν ότι εμπιστεύονται τις συστάσεις των φίλων και της οικογένειάς τους περισσότερο από ό,τι εμπιστεύονται τη διαφήμιση, οι…



Είναι ευρέως γνωστό πως το μάρκετινγκ στο διαδίκτυο είναι ζωτικής σημασίας, και αν έχετε έστω και λίγη εμπειρία σε αυτό, γνωρίζετε ότι η χρήση βίντεο είναι ένα κρίσιμο εργαλείο σε αυτή την προσπάθεια. Είναι απαραίτητο ως ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, παράλληλα με…



Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Εκατομμύρια είναι οι χρήστες και με το πάτημα ενός κουμπιού μπορείτε να δημοσιεύσετε το οτιδήποτε. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είναι μια απλή διαδικασία, καθώς χρειάζεται να διαφοροποιηθείτε από…



Έχετε συνειδητοποιήσει ποτέ ότι το ένα πέμπτο του κοινού-στόχου σας μπορεί να έχει κάποια αναπηρία που τους εμποδίζει να χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τον ιστότοπό σας; Οι ψηφιακοί έμποροι τείνουν να επενδύουν χρόνο σε πελάτες που περιλαμβάνουν όλα τα είδη δημογραφικών στοιχείων…



Αυτή τη στιγμή υπάρχουν περίπου 1.7 δισεκατομμύρια ιστοσελίδες παγκοσμίως. Με τέτοιο επίπεδο ανταγωνισμού, είναι δύσκολο να ξεχωρίσει κάποιος από το κοινό. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να διατηρούμε τις ιστοσελίδες μας “φρέσκιες” με τα καλύτερα trends στον σχεδιασμό – κατασκευή ιστοσελίδων. Στο 2022,…



Το LinkedIn μπορεί να είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο κατασκευής ιστοσελίδων για να δημιουργήσετε την προσωπική σας επωνυμία, ακόμη και να καθιερωθείτε ως ηγέτης με επιρροή. Αλλά για να μεγιστοποιήσετε τα οφέλη της πλατφόρμας, πρέπει να καταλάβετε πως λειτουργεί, τι δημιουργεί…



Όπως συμβαίνει με όλα στο μάρκετινγκ, το σχέδιο μάρκετινγκ του ενημερωτικού δελτίου σας θα πρέπει να είναι ένα ζωντανό έγγραφο, να επεκτείνεται και να αλλάζει όπως και η επιχείρησή σας. Τουλάχιστον, όταν ξεκινάτε να χτίσετε μια παρουσία σε μια νέα…



Το click through rate ή αλλιώς CTR είναι η αναλογία κλικ προς τον αριθμό εμφανίσεων μιας διαφήμισης, δηλαδή το ποσοστό των εμφανίσεων που οδήγησαν τον πελάτη να κάνει τελικα το κλικ. Ουσιαστικά η αναλογία αυτή σας δείχνει πόσο συναφή βρίσκουν…



Προτού μιλήσουμε για τη βελτιστοποίηση του Google My Business, καλό θα ήταν να βεβαιωθείτε ότι έχετε καταχωρήσει τις βασικές πληροφορίες σχετικά με τη διεύθυνση, το ωράριο και τους τρόπους επικοινωνίας σας. Θα σας ζητηθεί να επαληθεύσετε τα στοιχεία της επιχείρησής…



Οι επιχειρηματικοί στόχοι είναι συγκεκριμένα και μετρήσιμα αποτελέσματα που αποσκοπούν στο να διατηρήσουν ευθυγραμμισμένη την εταιρεία σας καθώς αναπτύσσεται. Κάθε επιχειρηματίας πρέπει να παρακολουθεί την απόδοση σε κάθε μέρος της επιχείρησής τους για να βεβαιωθεί ότι κινούνται προς τη σωστή…



Το co-marketing είναι μια στρατηγική μάρκετινγκ όπου επωνυμίες ή οργανισμοί συνεργάζονται για να επεκτείνουν την εμβέλειά τους. Συνήθως, οι εταιρείες που συνεργάζονται μεταξύ τους έχουν κάποιες ομοιότητες, όπως το να είναι στον ίδιο κλάδο ή να έχουν παρόμοιο κοινό. Πώς…



Τα chatbots, ή τα ρομπότ messenger, είναι κομμάτια λογισμικού που έχουν σχεδιαστεί για να ανταποκρίνονται σε μηνύματα που αποστέλλονται σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους και άλλα. Τα chatbots μπορούν να ακολουθούν προκαθορισμένα δέντρα συνομιλίας για να απαντούν σε ερωτήσεις πελατών….


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι