About Blog


Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα βίντεο στο YouTube για να διαφημίσετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας, καθώς σας επιτρέπει να έχετε πρόσβαση σε πολλά άτομα. Επίσης οι YouTube διαφημίσεις είναι χρήσιμες για μικρές επιχειρήσεις διότι έχουν χαμηλό προϋπολογισμό για στρατηγικές…



Το rebranding είναι απαραίτητο για τη διατήρηση της επιχείρησής σας. Σας επιτρέπει να διατηρήσετε την επιχείρησή σας ενημερωμένη και να επαναπροσδιορίσετε την εικόνα σας, ώστε η επωνυμία σας να μπορεί να έχει απήχηση στο κοινό σας. Οι επωνυμίες χάνουν την…



1. Ασφαλίστε το δίκτυο και τα δεδομένα της εταιρείας με κρυπτογράφηση Οι λέξεις “κρυπτογράφηση” και “ασφάλεια δικτύου” μπορεί να ακούγονται σαν να περιλαμβάνουν πολλή δουλειά και τεχνογνωσία για τη διατήρησή τους. Υπάρχουν όμως απλοί τρόποι για να επιτύχετε ένα σταθερό…



Μια πύλη είναι ένα κεντρικό μέρος για να καταστήσει όλους τους τύπους πληροφοριών προσβάσιμους σε ένα ευρύ και ποικίλο κοινό. Οι πύλες μπορούν να χωριστούν κατά προσέγγιση σε δύο μεγάλες ταξινομήσεις: την πύλη πληροφοριών για επιχειρήσεις και την πύλη διαχείρισης…



Η εύρεση μιας επιτυχημένης δημιουργικής διαφήμισης είναι το 50% της διαδικασίας ώστε να ολοκληρωθεί μια καμπάνια για κινητά. Σας εγγυάται νέους χρήστες που είναι διαθέσιμοι να αγοράσουν από την εταιρεία σας και αυξάνει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας. Ωστόσο, όλα…



Εάν θέλετε να είστε καινοτόμοι πρέπει να επενδύσετε στο performance marketing. Επιτρέπει τη μέτρηση της απόδοσης των επιχειρήσεων σε πραγματικό χρόνο και ωθεί τις εταιρείες μάρκετινγκ να καινοτομούν και να αναπτύσσονται συνεχώς με τους συνεργαζόμενους οργανισμούς τους. Το επιτυχημένο performance…



Το landing page σας είναι η ευκαιρία σας να κάνετε εντύπωση στο κοινό-στόχο σας. Εάν συνδέεστε σε συναισθηματικό επίπεδο με το κοινό και έχει σαφή και διαφανή σκοπό, οι επισκέπτες του ιστότοπου σας είναι πιο πιθανό να ταυτιστούν με την…



Γράψτε με σαφή τρόπο Η δημιουργία σαφούς και περιεκτικού περιεχομένου είναι μία από τις πιο σημαντικές πτυχές της προσβασιμότητας στον ιστό, επιτρέποντάς σας να προσεγγίσετε άτομα με κάθε είδους αναπηρία: Δυσκολία στην όραση (το περιεχόμενό σας θα πρέπει να είναι…



Η ηλεκτρονική μάθηση και η εκμάθηση έχουν γίνει εξαιρετικά σημαντικές λέξεις της τεχνολογικής επανάστασης στην εκπαίδευση. Το καθένα χαρακτηρίζει μια ολόκληρη σειρά από ιδέες και πόρους για τον δάσκαλο με τεχνογνωσία. Αλλά οι δύο όροι δεν χρησιμοποιούνται πάντα σωστά, με…



Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μεγάλη άνοδος του ηλεκτρονικού εμπορίου και στην χώρα μας κι έτσι αντίστοιχα έχει προκύψει και μεγάλο ενδιαφέρον για τη δημιουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων που να ικανοποιούν αυτές τις ανάγκες. Έτσι, είτε έχετε ήδη κάποιο κατάστημα και θέλετε…



 Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα έχει πολλά οφέλη, είτε το χρησιμοποιείτε για να πουλήσετε προϊόντα παράλληλα με τη συμβατική επιχείρησή σας είτε ως αυτόνομη επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου. Διαβάστε τη λίστα με τους λόγους για τους οποίους ένα ηλεκτρονικό κατάστημα θα μπορούσε να…



Σχεδόν κάθε εταιρεία στον κόσμο σήμερα βασίζεται στο διαδίκτυο με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Ενώ το διαδίκτυο έχει κάνει πολλά για την επέκταση των επιχειρήσεων, παρουσιάζει ένα σημαντικό εμπόδιο το οποίο είναι οι απειλές στον κυβερνοχώρο (cyber threats)….



Θέλετε να αυξήσετε την online απήχησή σας για να βοηθήσετε στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας; Δείτε λοιπόν, πώς μπορεί να γίνει αυτό με μια στοχευμένη στρατηγική ψηφιακού περιεχομένου. Μια στρατηγική ψηφιακού περιεχομένου περιλαμβάνει αρχικά μια ανάλυση στο κοινό που θέλετε…



Μια επιτυχημένη καμπάνια με brand ambassadors μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε την προβολή σας, να κάνετε την επωνυμία σας πιο αξιόπιστη και να αυξήσετε τις πωλήσεις. Το μάρκετινγκ του Influencer έχει να κάνει με τη σύνδεση των ατόμων που…



Οι σημερινοί καταναλωτές είναι καλά πληροφορημένοι και βασίζονται σε μεγάλο βαθμό σε πληροφορίες στο διαδίκτυο προτού προβούν σε μια απόφαση αγοράς. Στην πραγματικότητα, οι καταναλωτές έχουν πολύ περισσότερες πιθανότητες να αγοράσουν από ένα brand αμέσως μετά την κατανάλωση εκπαιδευτικού περιεχομένου….



Οι ιστότοποι των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει το δεύτερο μεγαλύτερο μέσο επικοινωνίας στον κόσμο. Πάνω από ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι από όλο τον κόσμο έχουν τουλάχιστον ένα προφίλ σε κάποια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων. Τουλάχιστον 1 στα 5 άτομα θα επισκεφθεί…


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι