5 Οφέλη από τη χρήση διαφημίσεων στο Facebook για την επιχείρησή σας
Το Facebook είναι ένα από τα πιο δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα στον κόσμο. Επίσης είναι μία από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες διαφήμισης κοινωνικών μέσων. Παρακάτω θα αναλύσουμε τα οφέλη για μια επιχείρηση από την διαφήμιση στο Facebook.
1. Η διαφήμιση στο Facebook είναι αποτελεσματική
Το Facebook και η κατασκευή ιστοσελίδων σε αυτό έχει γίνει ένα σημαντικό μέρος της ζωής των ανθρώπων σήμερα. Λαμβάνοντας υπόψη τον αριθμό των καθημερινών ενεργών χρηστών της, αυτή η τάση δεν φαίνεται να αλλάζει σύντομα. Σύμφωνα με το Facebook, η εταιρεία βλέπει συνεχώς αύξηση στα διαφημιστικά έσοδά της χρόνο με το χρόνο, απόδειξη ότι οι επιχειρήσεις βρίσκουν τις διαφημίσεις στο Facebook αποτελεσματικές. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι επιχειρήσεις επενδύουν σε διαφημίσεις στο Facebook, ειδικά όταν οι χρήστες του Facebook είναι ενεργοί αγοραστές.
2. Το Facebook παρέχει προηγμένα εργαλεία στόχευσης
Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα της διαφήμισης στο Facebook είναι το ευρύ φάσμα επιλογών στόχευσης και επαναστόχευσης που σας επιτρέπουν να προσεγγίσετε τους υποψήφιους πελάτες σας. Το Facebook σας επιτρέπει να διαφημίζεστε σε ένα κοινό με βάση την τοποθεσία, την ηλικία, τη συμπεριφορά και τα ενδιαφέροντα. Επομένως, οι διαφημίσεις σας εμφανίζονται σε άτομα που έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Επίσης, το Facebook παρέχει επαρκή ευελιξία όσον αφορά τη δημιουργία διαφημίσεων, οι οποίες είναι τόσο ευέλικτες ώστε να μπορείτε να δημιουργήσετε διαφημίσεις που αντικατοπτρίζουν καλύτερα την επιχείρησή σας. Η πλατφόρμα σας επιτρέπει να επιλέξετε τον τύπο της διαφήμισης, το κοινό στόχο και τον προϋπολογισμό. Επιπλέον, μπορείτε να προσαρμόσετε τη διαφημιστική εκστρατεία σας σύμφωνα με τους στόχους μάρκετινγκ που έχετε.
3. Το Facebook παρέχει δωρεάν στοιχεία προς ανάλυση
Το Facebook σας παρέχει ολοκληρωμένες αναφορές και αναλυτικά στοιχεία σχετικά με την απόδοση των διαφημιστικών εκστρατειών σας. Οι αναφορές ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο, ώστε να μπορείτε να δείτε αμέσως τι λειτουργεί και τι όχι στις καμπάνιες σας. Επίσης μπορείτε να δείτε τις κοινωνικές μετρήσεις και τα ποσοστά μετατροπών σας στη διαχείριση διαφημίσεων. Εκεί μπορείτε να δείτε αριθμούς όπως αλληλεπιδράσεις, εβδομαδιαία απήχηση, απόδοση των διαφημίσεων και πολλά άλλα. Όταν έχετε πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα, μπορείτε εύκολα να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις σας στο Facebook με βάση τους στόχους σας.
4. Το Facebook παρέχει αποτελεσματικά εργαλεία remarketing
Τα τελευταία χρόνια, το Facebook έχει εξελιχθεί σε μια ισχυρή μηχανή μάρκετινγκ, μέσω της οποίας κάθε επιχείρηση μπορεί να επεκτείνει την εμβέλειά της. Το remarketing στο Facebook είναι ένας από τους πιο εξαιρετικούς τρόπους για να προσεγγίσετε επισκέπτες που είδαν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας στο παρελθόν. Ας υποθέσουμε ότι ένα άτομο βλέπει το προϊόν σας στο Facebook ή στον ιστότοπό σας. Κοιτάζει το προϊόν σας και πηγαίνει περαιτέρω χωρίς να κάνει μια αγορά, παρόλο που είχε ένα μικρό ενδιαφέρον. Το επαναληπτικό μάρκετινγκ σας βοηθά να δείξετε ξανά το προϊόν σας σε αυτό το άτομο στο μέλλον. Ίσως μπορείτε να δώσετε μια καλύτερη τιμή ή συναρπαστική προσφορά αυτή τη φορά, βελτιώνοντας την πιθανότητα μετατροπής αυτή την φορά.
5. Το Facebook προσφέρει προσαρμοσμένα call to action
Ένα άλλο μεγάλο πλεονέκτημα της διαφήμισης στο Facebook είναι τα προσαρμοσμένα call to action που μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τα ποσοστά μετατροπών σας. Ένα κουμπί προτροπής σας δίνει τη δυνατότητα να δώσετε στον πιθανό πελάτη σαφείς οδηγίες σχετικά με το τι ακριβώς θέλετε να κάνουν, όπως εγγραφή για συνδρομή, παρακολούθηση βίντεο ή αγορά ενός προϊόντος.