espa banner
Λάθη στην προώθηση σελίδας την Black Friday

Παρακαλώ αξιολογήστε


Η Black Friday είναι μια από τις πιο σημαντικές ημερομηνίες του χρόνου για τις επιχειρήσεις. Αλλά, εάν ο προγραμματισμός σας δεν είναι καλός, θα κάνετε λάθη που θα ωφελήσουν τους ανταγωνιστές σας.

Οι επωνυμίες συχνά βρίσκουν ότι οι μεγαλύτεροι μήνες πωλήσεών τους πραγματοποιούνται στο τέλος του έτους, γεγονός που μπορεί να προσθέσει επιπλέον άγχος στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ που προσπαθούν να δημιουργήσουν τις πιο αποτελεσματικές καμπάνιες ψηφιακού μάρκετινγκ . Και δεδομένου ότι η Black Friday είναι η καλύτερη ημέρα αγορών του χρόνου, οι έξυπνες μάρκες σχεδιάζουν ήδη την προσέγγισή τους για να μπουν στη δράση. Αλλά πάρα πολλές επωνυμίες ξοδεύουν τον χρόνο, την προσπάθεια και τελικά τα χρήματά τους σε λάθος πράγματα.

Αυτή είναι μια λίστα με τα 6 μεγαλύτερα λάθη της Black Friday που κάνουν συχνά οι επιχειρήσεις για να σας βοηθήσουν να αποφύγετε λάθη και να σχεδιάσετε ανάλογα για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τη σεζόν.

1. Εστιάζοντας μόνο στις εκπτώσεις

Πολλές επωνυμίες και έμποροι υποθέτουν ότι οι εκπτώσεις είναι ο μόνος τρόπος για να ψωνίσει κάποιος τη Black Friday. Εξάλλου, οι μειωμένες τιμές είναι συχνά ο νούμερο ένα πόλος έλξης για τους πελάτες που θέλουν να πάρουν πολλά. Ωστόσο, υπάρχουν πολλοί άλλοι τύποι προσφορών που μπορούν να γίνουν οι οποιοί είναι ικανοί να προσελκύσουν μεγαλύτερο ποσοστό δουλειάς μέσω της προώθησης – κατασκευής ιστοσελίδων αυτή τη μέρα.

2. Αποστολή προωθητικών ή ειδοποιήσεων πολύ αργά

Ένα λάθος που συνήθως βλέπουμε να κάνουν οι επιχειρήσεις είναι ότι αρχίζουν να διαφημίζουν εκπτώσεις και ειδικές προσφορές μια μέρα πριν, ή ακόμα χειρότερα, την ημέρα της Black Friday. Ο τέλειος χρόνος για την κυκλοφορία του διαφημιστικού περιεχομένου είναι ζωτικής σημασίας. Οι καμπάνιες μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης και email προσφέρουν υψηλό επίπεδο ελέγχου και αποτελούν πολύτιμο μέρος της επικοινωνίας των προσφορών σας στη Black Friday στους πελάτες σας. 

Ειδικά, όταν έχετε μια υπάρχουσα και ενδιαφερόμενη πελατειακή βάση που έχει αγοράσει προηγουμένως από εσάς ή έχει εγγραφεί στα ενημερωτικά δελτία σας για να λαμβάνετε ειδικές προσφορές. Οι συνδρομητές ενημερωτικών δελτίων πιθανότατα θα δημιουργήσουν υψηλότερες μετατροπές και ποσοστά πώλησης σε σύγκριση με ένα ψυχρό κοινό. Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που ειδοποιούν τους πελάτες για τις επερχόμενες εκπτώσεις θα πρέπει να διανέμονται τουλάχιστον μία εβδομάδα πριν από την εκδήλωση. Και μην φοβάστε να στείλετε μια δεύτερη υπενθύμιση την προηγούμενη μέρα.

3. Μη προγραμματισμός εκ των προτέρων

Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη της Black Friday που κάνουν οι επωνυμίες είναι ότι δεν προγραμματίζουν εκ των προτέρων. Μια επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ της Black Friday δεν μπορεί να σχεδιαστεί την τελευταία στιγμή. Πρέπει να αφιερώσετε χρόνο στην έρευνα και την ανάπτυξη μιας στρατηγικής που θα φέρει τα περισσότερα αποτελέσματα για εσάς και την επιχείρησή σας. Όταν σχεδιάζετε πολύ νωρίς, μπορείτε να αφιερώσετε χρόνο για να δείτε την απόδοση των πρώτων τμημάτων των καμπανιών σας ή να προσαρμόσετε τα μηνύματα και τα σχέδιά σας για να προσπαθήσετε να προσελκύσετε περισσότερους καταναλωτές. Το μάρκετινγκ σας πρέπει να ξεκινά πολύ νωρίτερα από το πραγματικό γεγονός, αλλά χωρίς στρατηγική, με τον καιρό η επωνυμία σας θα χάσει τις πωλήσεις και τα έσοδα.

4. Μη διαφοροποίηση κοινού

Ενώ θέλετε να εργαστείτε για να στοχεύσετε εκ νέου τις διαφημίσεις σας σε πραγματικούς αγοραστές, όχι μόνο στους ιδανικούς σας αγοραστές, κατά τη διάρκεια της Black Friday, πρέπει επίσης να αφιερώσετε χρόνο για να βελτιώσετε αυτούς τους ιδανικούς αγοραστές και να χρησιμοποιήσετε δεδομένα για να ενημερώσετε τα προφίλ αγοραστών σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την τεχνολογία γεωγραφικού εντοπισμού και να εξέλθετε δεδομένα από οποιαδήποτε τοποθεσία για να λάβετε μια καλύτερη εικόνα των πελατών σας για να ξέρετε ποιον να συμπεριλάβετε.

5.Μη συλλογή δεδομένων πελατών

Καθώς η Black Friday είναι η μεγαλύτερη ημέρα αγορών του χρόνου, έχετε απίστευτες ευκαιρίες να συλλέξετε δεδομένα πελατών και να αυξήσετε τη βάση δεδομένων πελατών σας. Εάν δεν λαμβάνετε τα email και τις πληροφορίες των πελατών, μπορεί να χάσετε την ευκαιρία να αυξήσετε δραστικά τις μελλοντικές σας πωλήσεις. Όταν συλλέγετε τα δεδομένα των πελατών σας, όχι μόνο αναπτύσσετε τη βάση δεδομένων σας για μάρκετινγκ και επαναστόχευση στο μέλλον, αλλά μπορείτε επίσης να διευρύνετε την κατανόησή σας για τα προφίλ αγοραστών και τους ιδανικούς πελάτες. Τα δεδομένα που συλλέγετε μπορούν επίσης να σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε ποια κανάλια είναι τα πιο επιτυχημένα και να αναπτύξετε περαιτέρω στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ στο μέλλον.

6. Μάρκετινγκ μόνο την εβδομάδα της Μαύρης Παρασκευής

Ορισμένοι έμποροι λένε ότι όσο νωρίτερα διαφημίσετε και προωθήσετε τις ειδικές προσφορές σας, τόσο το καλύτερο. Οι ημέρες πριν από τη Black Friday είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να ενθουσιάσετε όλους για τα ψώνια. Γιατί να μην ρίξετε μερικές προσφορές για να ενθουσιάσετε τους αγοραστές; Ξεκινήστε να στοχεύετε το κοινό σας, διατηρώντας το αρκετά ευρύ, στις αρχές Νοεμβρίου. Αυτό θα αυξήσει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και θα βάλει εσάς και τα προϊόντα σας στην κορυφή του μυαλού των καταναλωτών. Οι μεγάλοι χρόνοι εκπτώσεων μπορεί να είναι εξαιρετικά συντριπτικοί για όλους τους εμπλεκόμενους. Η εξοικείωση της επωνυμίας σας με το κοινό-στόχο σας θα σας δώσει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα όταν οι καταναλωτές προσπαθούν να αποφασίσουν τι θα αγοράσουν – και από ποιον.

Η Black Friday πλησιάζει. Μην σπαταλάτε χρόνο και ξεκινήστε να σχεδιάζετε τη στρατηγική. Προσδιορίστε το σωστό κοινό-στόχο, και γίνετε δημιουργικοί με αυτά που έχετε να προσφέρετε.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι