espa banner
προώθηση σελίδας επιχείρησης το 21 στο web

Παρακαλώ αξιολογήστε


Στον 21ο αιώνα, η τεχνολογία βρίσκεται σε μια διαδικασία συνεχούς ανάπτυξης. Ειδικότερα, το τοπίο του Διαδικτύου, εξελίσσεται και αλλάζει συνεχώς. Για να συνεχίσει η επιχείρησή σας να μπορεί να ακολουθεί τις εξελίξεις, είναι ζωτικής σημασίας να προσαρμόζετε ανάλογα τις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ. Σε αυτό το άρθρο θα αναλύσουμε τις πέντε τάσεις ψηφιακού μάρκετινγκ που κάθε επιχείρηση θα πρέπει να παρακολουθεί το 2021, ώστε να μπορεί να αναπτύσσετε στρατηγικά και να δομεί τα σχέδια της σωστά έτσι ώστε να έχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών της.


1. Η συνεχιζόμενη άνοδος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα συνεχίσουν να παίζουν καίριο ρόλο στις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ το 2021.  Οι πλατφόρμες κατασκευής ιστοσελίδων κοινωνικών μέσων όπως το Instagram, το Facebook και το Twitter μπορεί να έχουν δημιουργηθεί ως μέσα επικοινωνίας, αλλά στο πέρασμα του χρόνου έχουν γίνει κρίσιμα εργαλεία μάρκετινγκ. Μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, οι επιχειρήσεις έχουν τις τέλειες  πλατφόρμες μέσω των οποίων μπορούν εύκολα να δημιουργήσουν και να δημοσιεύσουν περιεχόμενο, να πωλούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, καθώς και να αλληλεπιδράσουν με το κοινό στόχο τους.


2. Χρήση των εργαλείων μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Παράλληλα με τη δημοσίευση περιεχομένου στις σελίδες κοινωνικών μέσων, οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων παρέχουν όλο και περισσότερες εξειδικευμένες υπηρεσίες διαφήμισης και μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι το Facebook, το οποίο έχει κάνει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις εμπορεύονται μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιούν το Facebook για διαδικτυακές διαφημίσεις, οι οποίες δημιουργούνται, δημοσιεύονται και διανέμονται μέσω της πλατφόρμας κοινωνικών μέσων. Οι διαφημίσεις facebook απευθύνονται σε συγκεκριμένα κοινά στόχους, πράγμα που σημαίνει ότι οι διαφημίσεις προβάλλονται μόνο σε εκείνους τους χρήστες που έχουν επιλεγεί σύμφωνα με το λογισμικό στόχευσης του Facebook. Με περισσότερους από δύο δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες, το Facebook Ads είναι ένα ανεκτίμητο εργαλείο μάρκετινγκ για επιχειρήσεις λόγω της απήχησης, της προβολής και της εξατομίκευσης που παρέχει.


3. Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι πιο αποτελεσματικό από ποτέ
Σε σύγκριση με άλλες μορφές ψηφιακού μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου υπάρχει εδώ και πολύ καιρό. Λόγω της ηλικίας του, μπορεί να υπάρχουν ορισμένα ερωτήματα γύρω από τη σημασία του, αλλά η αλήθεια είναι ότι το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι τόσο σημαντικό το 2021 όσο ήταν πριν από μια δεκαετία. Η αυτοματοποιημένη διανομή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που ενεργοποιούνται σε συγκεκριμένο χρόνο σε συγκεκριμένες λίστες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και συνδρομητές με σχετικές πληροφορίες εξακολουθεί να δημιουργεί απίστευτη αφοσίωση στην επιχείρηση.


4. Τμηματοποίηση των πελατών σας για βέλτιστη διατήρηση τους
Με την επικράτηση των ψηφιακών τεχνολογιών, οι πελάτες εξοικειώνονται όλο και περισσότερο με εξατομικευμένες διαδικτυακές εμπειρίες προσαρμοσμένες στις συμπεριφορές, τις προτιμήσεις, τα ενδιαφέροντα και τα δημογραφικά στοιχεία τους. Είναι σημαντικό οι επιχειρήσεις να συλλέγουν και να αναλύουν συνεχώς δεδομένα σχετικά με τις δυνατότητες και τους υπάρχοντες πελάτες τους και στη συνέχεια να αλλάζουν ανάλογα με τις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ που έχουν.

Η τμηματοποίηση των πελατών είναι ένας απίστευτα αποτελεσματικός τρόπος για να προσεγγίσετε όσο το δυνατόν ευρύτερο κοινό, παρέχοντάς τους ταυτόχρονα μια εξατομικευμένη εμπειρία της επιχείρησής σας. Προσδιορίζοντας ποια ομάδα πελατών θα πρέπει να λαμβάνει επιλεγμένο περιεχόμενο με βάση τα δεδομένα που έχει συλλέξει η επιχείρησή σας, μπορείτε να κατανείμετε πιο αποτελεσματικά τους πόρους μάρκετινγκ διασφαλίζοντας ότι το περιεχόμενο που διανέμετε φτάνει σε εκείνους που είναι πιο πιθανό να ανταποκριθούν θετικά.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι