Τάσεις ψηφιακού μάρκετινγκ σελίδας 2021: Κορυφαίες συστάσεις
Το έτος 2020 είχε πολλούς εμπόρους που αγωνίζονταν να συμβαδίσουν. Ήταν μια χρονιά που δεν μοιάζει με καμία άλλη, πραγματικά, με τα τρέχοντα γεγονότα να διαμορφώνουν δραματικά τις τάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ. Εκτός αν ζείτε κάτω από μια πέτρα, αυτή η λίστα πλυντηρίων θα πρέπει να ακούγεται οικεία: κοινωνικοπολιτική αναταραχή, συμπεριλαμβανομένων μαζικών διαδηλώσεων, βίαιων συγκρούσεων στους δρόμους και επερχόμενων εκλογών. μια ψυχρή οικονομία των ΗΠΑ. καταστροφικές πυρκαγιές και απρόβλεπτα καιρικά φαινόμενα· και φυσικά, η παλιά, θρασύτατη νέμεσή μας, COVID-19.
Ο λόγος που αυτές οι εξελίξεις επηρεάζουν τόσο άμεσα τους εμπόρους είναι όλη η πρωτοφανής αβεβαιότητα που δημιουργούν. Ποιος ξέρει, για παράδειγμα, πώς θα είναι το κόστος διαφήμισης κατασκευής ιστοσελίδων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε μια εβδομάδα, μήνα ή έτος από τώρα; Ποιες νέες ενημερώσεις θα εξαπολύσει η Google σε εμάς; Και ποιος μπορεί να προβλέψει πόσο καιρό θα διαρκέσει το “boom” του ηλεκτρονικού εμπορίου, ειδικά όταν δεν γνωρίζουμε πότε ο κόσμος θα πάρει το πράσινο φως για να επιστρέψει στο φυσιολογικό;
Τι είναι φυσιολογικό, πραγματικά, και πού στο διάολο πήγε τόσο βιαστικά;
Το θέμα είναι ότι τώρα είναι η ώρα για τους εμπόρους να εξετάσουν προσεκτικά τους στόχους τους, τις μετρήσεις απόδοσης και τα KPI. Για να επιβιώσουν και να ευδοκιμήσουν ξανά, οι έμποροι πρέπει να είναι ευκίνητοι και να προσαρμόζουν νέες στρατηγικές γρήγορα και με ακρίβεια. Όπως έχουμε δει με το δικό μας χαρτοφυλάκιο πελατών στο Cardinal, αυτές οι μάρκες, οι επιχειρήσεις και οι άνθρωποι που μπορούν να βρουν έναν τρόπο να είναι ευέλικτοι απέναντι στις αντιξοότητες θα είναι σε καλύτερη θέση να παραμείνουν, να το αλέσουν και να αρχίσουν να προσβλέπουν στο 2021.
Τάσεις Ψηφιακού Μάρκετινγκ 2021: Ανάλυση και Προβλέψεις
Τα καλά νέα είναι ότι δεν είναι όλα μελαγχολικά. Και πολλοί οργανισμοί είναι συγκρατημένα αισιόδοξοι για το μέλλον. Υπό το φως όλης αυτής της τρέλας, σκεφτήκαμε να συγκεντρώσουμε τις προβλέψεις μας για το επόμενο έτος στις τάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ. Έχοντας περάσει το μεγαλύτερο μέρος του 2020 ακριβώς στο επίκεντρο, βοηθώντας τους πελάτες σε κλάδους όπως ο νόμος, η εκπαίδευση και η υγειονομική περίθαλψη να περιηγηθούν σε αυτούς τους ταραγμένους καιρούς, έχουμε κάποιες ιδέες σχετικά με την κατεύθυνση που θα πάρουν τα πράγματα σε μερικούς βασικούς τομείς μάρκετινγκ.
Ενώ υπάρχουν σίγουρα νέες τάσεις και τεχνολογία που πρέπει να ληφθούν υπόψη, αυτό που θα διαπιστώσετε σε μεγάλο βαθμό είναι ότι πολλές από αυτές τις στρατηγικές μάρκετινγκ και τις τάσεις δεν είναι απαραίτητα νέες, αλλά εξελίσσονται με αξιοσημείωτους τρόπους που θα πρέπει να ενημερώσουν τις προοπτικές σας στο μέλλον.
Βελτιστοποίηση μηχανών ηλεκτρονικής αρχειοθέτησης
Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι πάντα ένας κινούμενος στόχος, επειδή οι αλγόριθμοι αναζήτησης εξελίσσονται συνεχώς. Αυτή η κανονική ροή σίγουρα δεν θα αλλάξει το 2021. Αλλά έχουμε παρατηρήσει ορισμένες τάσεις που υπόσχονται να είναι πολύ περισσότερα από το να “αναβοσβήνει στο τηγάνι” αλλαγές.
Αυτό δεν σημαίνει ότι πράγματα όπως το COVID-19 δεν θα έχουν διαρκή αποτελέσματα στο SEO (απλά κοιτάξτε τις τάσεις αναζήτησης κορονοϊού google για το 2020). Αλλά υπάρχουν πολύ πιο θεμελιώδεις αλλαγές που θα επηρεάσουν τον κόσμο του SEO βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα. Έτσι, έχουμε ορίσει τις πέντε τάσεις SEO που πιστεύουμε ότι θα έχουν μεγαλύτερη σημασία το 2021.
Εμπειρία χρήστη
Η εμπειρία χρήστη (UX) δεν είναι μόνο μια λέξη-κλειδί και δεν μπορεί να παραβλεφθεί από τους λαούς στο SEO. Όχι μόνο ο σχεδιασμός ψηφιακών εμπειριών και διαδρομών πελατών από την οπτική γωνία του χρήστη και προς όφελος του χρήστη αποτελεί βέλτιστη πρακτική, αλλά γίνεται πλέον κεντρικός παράγοντας κατάταξης για τους αλγόριθμους αναζήτησης.
Ναι, σωστά.
Σύμφωνα με μια κεντρική ανάρτηση ιστολογίου Google Webmaster Τον Μάιο του 2020, η Αναζήτηση Google συνυπάρχει τώρα τα λεγόμενα “σήματα UX” στις κατατάξεις της. Αυτή η αλλαγή υπογραμμίζεται από τα νέα Core Web Vitals, τα οποία οι οργανισμοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να πάρουν τον παλμό της υγείας τους UX. “Το Core Web Vitals είναι ένα σύνολο πραγματικών μετρήσεων με επίκεντρο τον χρήστη που ποσοτικοποιούν βασικές πτυχές της εμπειρίας χρήστη”, λένε οι συγγραφείς στο Google Webmaster Central. “Μετρούν τις διαστάσεις της χρηστικότητας του διαδικτύου, όπως ο χρόνος φόρτωσης, η διαδραστικότητα και η σταθερότητα του περιεχομένου καθώς φορτώνεται.”
Με απλά λόγια: για να διατηρήσετε την κατάταξη των σελίδων σας το 2021, το UX θα είναι εξίσου σημαντικό με το SEO στη σελίδα / εκτός σελίδας, αν όχι περισσότερο.
Σημασιολογική αναζήτηση
Προχωρώντας προς τα εμπρός, τόσο μεγάλο μέρος του κόσμου SEO θα διαμορφωθεί από τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αναζητούν πράγματα στο διαδίκτυο. Και ενώ αυτό φαίνεται σαν ένα απλό πράγμα, έχει τις ρίζες του σε κάτι λίγο πιο περίπλοκο: σημασιολογία. Γενικά, σημασιολογία είναι η μελέτη των λέξεων, των σχέσεών τους και του τι σημαίνουν αυτές οι σχέσεις σε συγκεκριμένα πλαίσια.
Το τέλειο πράγμα για μηχανές αναζήτησης όπως το Google, σωστά;
Το 2021 και μετά, η σημασιολογική αναζήτηση θα είναι ο τρόπος με τον οποίο οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν τα μυριάδες δεδομένα που είναι διαθέσιμα για να καθορίσουν το πλαίσιο, την πρόθεση και το νόημα που απαιτείται για την ανάκτηση του πιο σχετικού δυνατού περιεχομένου. Με απλά λόγια, η σημασιολογική αναζήτηση είναι ο τρόπος με τον οποίο ο αλγόριθμος Google μπορεί να πάρει το ελλιπές, γραμματικά λανθασμένο, φαινομενικά τυχαίο ερώτημα αναζήτησης και να βρει ακριβώς αυτό που ψάχνατε.
Πρόθεση αναζήτησης
Πιστεύουμε ακράδαντα ότι το 2021, οι έμποροι που κατανοούν την πρόθεση του κοινού τους και τις ερωτήσεις που θέτουν θα επιτύχουν καλύτερες κατατάξεις οργανικής αναζήτησης
Μεταξύ άλλων καταλυτών, αυτή η εστίαση στην πρόθεση αναζήτησης είναι μια εξέλιξη της εμπειρίας της μηχανής αναζήτησης για να φιλοξενήσει την αυξανόμενη δημοτικότητα των βοηθών φωνής και της φωνητικής αναζήτησης (όπως αναφέρθηκε). Αντί για μεγάλο κείμενο σε μια γραμμή αναζήτησης, οι χρήστες ρωτούν τώρα το Siri, μετατρέποντας αυτές τις πλατφόρμες AI συνομιλίας σε ισχυρές μηχανές αναζήτησης. Στο εξής, η προτίμηση για “αναζήτηση με τον τρόπο που μιλάει κανείς” θα γίνει ισχυρότερη και η Google προσαρμόζεται σαφώς για να καλύψει αυτήν την ανάγκη.
Και τίθεται το ερώτημα: είναι το περιεχόμενό σας βελτιστοποιημένο για εμπειρία αναζήτησης χωρίς επαφή που τροφοδοτείται από φωνή;
Αποτελέσματα αναζήτησης μηδενικού κλικ
Όλο και περισσότερο, τα αποτελέσματα αναζήτησης μεταφέρουν τους χρήστες σε καταλύματα Google, όπως βίντεο YouTube, αποσπάσματα και γραφήματα γνώσεων, πράγματα που η Google μπορεί να εξυπηρετήσει στα αποτελέσματα αναζήτησης χωρίς να απαιτείται “κλικ” από τον χρήστη. Γιατί? Επειδή όλα έχουν να κάνουν με το τι θέλει ο τελικός χρήστης. Και οι άνθρωποι θέλουν την απάντηση, τις πληροφορίες ή το “πράγμα” που ψάχνουν όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Ένα αποτέλεσμα αναζήτησης “μηδενικού κλικ” παρέχει την απάντηση ή τις πληροφορίες που χρειάζεται ένα άτομο χωρίς να χρειάζεται να αφιερώσει περισσότερο χρόνο κάνοντας κλικ σε έναν ιστότοπο.
Google Η επιχείρησή μου
Εντάξει, ας ξεκινήσουμε από εδώ: η ζήτηση για τοπική αναζήτηση είναι σημαντική, με περισσότερα από ένα δισεκατομμύριο άτομα να χρησιμοποιούν τους Χάρτες Google κάθε μήνα και περισσότερες από πέντε εκατομμύρια εφαρμογές και ιστότοπους να χρησιμοποιούν προϊόντα της Πλατφόρμας Χαρτών Google κάθε εβδομάδα. Λόγω αυτής της ζήτησης, η Google κυκλοφορεί συνεχώς νέες λειτουργίες, όπως δημοσιεύσεις, νέες επιλογές υπηρεσιών και προϊόντων, COVID-19 και επιλογές για επιχειρήσεις μαύρης ιδιοκτησίας, ακόμη και ένα πρόγραμμα δημιουργίας ιστότοπων. Η Google θέλει να διευκολύνει τους πολλούς ανθρώπους που αναζητούν τοπικά:
- Υπηρεσίες
- Ώρες
- Διευθύνσεις
- Αριθμοί τηλεφώνου
- Μενού
- Φωτογραφίες πελατών και βίντεο
- Ιστοσελίδες της εταιρείας
- Κριτικές και αξιολογήσεις
Αυτό φυσικά δημιουργεί μια ακόμη ευκαιρία κατάταξης και πρόσβασης στις τοπικές αγορές. Συμβάλλει επίσης στην ισοπέδωσε τους όρους ανταγωνισμού για τις μικρότερες επιχειρήσεις. Αντί να προσπαθούν να εισχωρήσουν στις τάξεις για εξαιρετικά κορεσμένες, εξαιρετικά ανταγωνιστικές λέξεις-κλειδιά υψηλής επισκεψιμότητας, οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν την προβολή τους σε πιο τοπικές αγορές. Όπως αποδεικνύεται, πολλοί υπεύθυνοι λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων και καταναλωτές στρέφονται πρώτα στις τοπικές αγορές τους.
Διαφήμιση pay-per-click (ΔΕΗ)
Πρώτον, τα καλά νέα: η διαφήμιση pay-per-click (ΔΕΗ) δεν πρόκειται να πάει πουθενά το 2021. Αν μη τι άλλο, οι εξαιρετικά στοχευμένες, εξαιρετικά αποδοτικές καμπάνιες της ΔΕΗ θα είναι ακόμη πιο σημαντικές για τους ψηφιακούς εμπόρους. Ωστόσο, ο τρόπος με τον οποίο οι έμποροι εκτελούν στοχευμένες και αποτελεσματικές καμπάνιες της ΔΕΗ μπορεί να φαίνεται λίγο διαφορετικός.
Ανησυχίες απορρήτου και περιορισμένη διαθεσιμότητα δεδομένων
Για τους επαγγελματίες στον κόσμο της ΔΕΗ, η ευφυΐα γύρω από τους όρους αναζήτησης και τη γλώσσα που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι είναι απαραίτητες πληροφορίες. Σε θεμελιώδες επίπεδο, αυτά είναι τα δεδομένα που χρησιμοποιούμε για να κατανοήσουμε τη συμπεριφορά του κοινού και να καλέσουμε σε καμπάνιες της ΔΕΗ. Είναι ο τρόπος με τον οποίο καθορίζουμε το κοινό-στόχο μας, βελτιστοποιούμε τις δαπάνες και δημιουργούμε υποστηρικτικό δημιουργικό καμπάνιας.
Λόγω του αυξημένου ελέγχου σχετικά με την προστασία της ιδιωτικής ζωής των δεδομένων, συμπεριλαμβανομένης της νέας νομοθεσίας, όπως ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων (GDPR), η πρόσβαση σε δεδομένα λέξεων-κλειδιών και ερωτημάτων αναζήτησης θα είναι ακόμη πιο περιορισμένη το 2021.
Για την επίτευξη αυτής της αποστολής, η εταιρεία επικεντρώνεται σε έξι βασικούς τομείς που σχετίζονται με τη δική μας συζήτηση σχετικά με το απόρρητο:
- Ελέγχου
- Διαφάνεια
- Ασφαλείας
- Ισχυρή νομική προστασία
- Δεν υπάρχει στόχευση βάσει περιεχομένου
- “Οφέλη για εσάς”
Στον πυρήνα τους, αυτές οι αλλαγές αποσκοπούν στην προστασία των δεδομένων των ανθρώπων και στη συμμόρφωση με τους εγχώριους και διεθνείς κανονισμούς περί απορρήτου. Για τους ανθρώπους της ΔΕΗ που ξοδεύουν χρήματα για κλικ, ωστόσο, αυτοί οι περιορισμοί επηρεάζουν άμεσα την ικανότητά τους να εξασφαλίζουν την αποτελεσματικότητα των καμπανιών τους. Αυτό συμβαίνει επειδή γνωρίζοντας ότι κάποιος κάνει κλικ σε μια λέξη-κλειδί προορισμού εκστρατείας της ΔΕΗ χωρίς να γνωρίζει τον όρο στον οποίο ο χρήστης κάνει κλικ και ξοδεύει πολύτιμο προϋπολογισμό μάρκετινγκ σε αυτό το κλικ, είναι λίγο σαν να πετάει στα τυφλά.
Για τους εμπόρους, οι εξελισσόμενοι κανονισμοί περί απορρήτου δεδομένων θα δημιουργήσουν νέες προκλήσεις το 2021.
Ο αυτοματισμός και η τεχνητή νοημοσύνη της ΔΕΗ θα συνεχίσουν να κυριαρχούν στις τάσεις
Εάν έχετε κάνει οποιαδήποτε εργασία με τη ΔΕΗ, γνωρίζετε ότι η αποτελεσματικότητα της εκστρατείας είναι το Άγιο Δισκοπότηρο. Γενικά, αυτό σημαίνει μεγιστοποίηση των μετατροπών ενώ ελαχιστοποιείται το κόστος, κάτι για το οποίο οι έμποροι της ΔΕΗ προσπαθούν συνεχώς και καινοτομούν. Και αυτή η εστίαση στην αποτελεσματικότητα της εκστρατείας έχει πλέον δώσει τη δυνατότητα σε νέα τεχνολογία αυτοματισμού, που τροφοδοτείται κυρίως από τη μηχανική μάθηση και την τεχνητή νοημοσύνη (AI), που μπορούν να αυτοματοποιήσουν την αποτελεσματικότητα της εκστρατείας.
Αυτό που κάνει τους αυτοματισμούς της ΔΕΗ τόσο ισχυρούς είναι η ικανότητά τους να στοχεύουν με μεγαλύτερη ακρίβεια τους ανθρώπους στο βέλτιστο επίπεδο «ετοιμότητας αγοραστή». Οι νέες τεχνολογίες αυτοματισμού μπορούν να κάνουν πράγματα όπως να προβλέψουν το ποσοστό κλικ προς αριθμό σημείων σύνδεσης (CTR) και τις μετατροπές, απελευθερώνοντας χρόνο, έτσι ώστε οι άνθρωποι του μάρκετινγκ να μπορούν να καθοδηγούν καλύτερα τη στρατηγική και να διαμορφώνουν την ανταλλαγή μηνυμάτων.
Ορισμένοι εκ των έσω προβλέπουν ότι η χειροκίνητη υποβολή προσφορών θα εξαφανιστεί εξ ολοκλήρου στο εγγύς μέλλον.
Οι αποκριτικές διαφημίσεις αναζήτησης (RSAs) γίνονται η προεπιλογή
Μέχρι τώρα, πιθανότατα έχετε ακούσει για αποκριτικές διαφημίσεις αναζήτησης (RSAs). Στην πραγματικότητα, μέχρι τώρα οι περισσότεροι έμποροι της ΔΕΗ όχι μόνο γνωρίζουν για τις RSAs, αλλά τις χρησιμοποιούν χάρη στην ώθηση της Google να κάνει τις RSAs την προεπιλεγμένη επιλογή. Παρουσιάστηκε το 2019, αυτό το νέο (ish) είδος διαφήμισης θα πρέπει πιθανώς να αρχειοθετηθεί υπό αυτοματοποίηση, καθώς τροφοδοτείται από το Google AI. Με τις RSAs, η Google βελτιστοποιεί τους τίτλους, το αντίγραφο διαφήμισης και το CTA για εσάς με βάση τους όρους κοινού και αναζήτησης. Η δουλειά σου είναι να παρέχεις το περιεχόμενο.
Βελτιστοποίηση ποσοστού μετατροπών (CRO)
Με την εισροή αυτοματισμού και νέων διαφημιστικών καναλιών, οι μετατροπές είναι πιο σημαντικές από ποτέ. Και η δυνατότητα εφαρμογής βέλτιστων πρακτικών CRO — για να συντονίσετε με ακρίβεια κάθε βήμα της διοχέτευσης – μπορεί να μεταφραστεί σε τεράστια απόδοση επένδυσης (ROI).
Η βελτιστοποίηση των ποσοστών μετατροπής (CRO) μπορεί να γίνει λίγο τεχνική, οπότε μας αρέσει να το αναλύουμε σε απλούς όρους:
Φέρτε τους χρήστες στον ιστότοπό σας.
Μετατρέψτε αυτές τις επιτόπιες επισκέψεις σε απτά αποτελέσματα που δημιουργούν έσοδα.
Μια “μετατροπή” μπορεί να μοιάζει με συμπλήρωση φόρμας για τη λήψη ενός ebook, για παράδειγμα. Μια αγορά από το κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου σας. Ή ίσως είναι μια δοκιμαστική εγγραφή ή άμεση αγορά της συνδρομής λογισμικού σας. Δείτε παρακάτω για ένα παράδειγμα “μετατροπής”:
Η “τιμή” σας είναι το ποσοστό των ατόμων που καταλήγουν να ολοκληρώνουν τον επιθυμητό στόχο σας, συνήθως ένα ποσοστό.
Με αυτό κατά νου, σας προτρέπουμε να εξετάσετε το CRO από δύο οπτικές γωνίες:
Πώς φτάνουν οι χρήστες στον ιστότοπό σας ή στην ψηφιακή σας εμπειρία (το ταξίδι από μια διαφήμιση, μια ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κ.λπ.).
Τι κάνουν οι χρήστες όταν βρίσκονται στον ιστότοπό σας.
Αυτό μας δίνει μια μεγαλύτερη εικόνα όλων των βασικών “σημείων επαφής” κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, από την ευαισθητοποίηση έως τη μετατροπή, καθένα από τα οποία μπορεί να βελτιστοποιηθεί για να αυξήσει τις πιθανότητες ότι κάποιος φτάνει στη γραμμή τερματισμού. Αυτά περιλαμβάνουν:
- Διαφήμιση προβολής και ΔΕΗ
- Σελίδες προορισμού
- Δημοσιεύσεις ιστολογίου
- Αντίγραφο ιστοσελίδας
- Δομή τοποθεσίας, πλοήγηση και ταχύτητα σελίδας
- Καμπάνιες ανταλλαγής μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και μηνυμάτων κειμένου
- Προτροπές για δράση (CTAs)
- Μορφές
Αυτό που είναι τόσο ενδιαφέρον για το CRO είναι ότι η πειθαρχία έχει να κάνει με την απόκτηση περισσότερων από την επισκεψιμότητα του ιστότοπου που έχετε ήδη. Είναι μια ευκαιρία να δοκιμάσετε, να τροποποιήσετε, να βελτιώσετε και να ανοικοδομήσετε, έτσι ώστε περισσότεροι άνθρωποι να φτάσουν στη γραμμή τερματισμού (αγορά, λήψη κ.λπ.) όταν φτάσουν στον ιστότοπό σας. Και η ανταμοιβή μπορεί να είναι τεράστια, τόσο από την άποψη της δημιουργίας εσόδων όσο και από τη συνολική εμπειρία των χρηστών. Ποιες είναι λοιπόν οι τάσεις βελτιστοποίησης των ποσοστών μετατροπής (CRO) που θα οδηγήσουν αυτό το σημαντικό μέρος του ψηφιακού μάρκετινγκ το 2021;
Βελτιστοποίηση για κινητά
Πολλοί και πολλοί άνθρωποι θα διασυνδεθούν με τα ψηφιακά σας κανάλια σε κινητές συσκευές. Σύμφωνα με emarketer.com, οι άνθρωποι ξοδεύουν 23 επιπλέον λεπτά την ημέρα στα smartphones τους το 2020. Η Statista εκτιμά ότι υπάρχουν περισσότεροι από 3 δισεκατομμύρια χρήστες smartphone παγκοσμίως. Και το 2019, το ποσοστό μετατροπών για κινητά για αγοραστές στις ΗΠΑ στο διαδίκτυο ήταν 1,53 τοις εκατό (Statista). Με απλά λόγια, αν οι διοχετεύσεις μετατροπών σας δεν είναι βελτιστοποιημένες για κινητά, θα διαρρεύσετε μετατροπές και έσοδα.
Πώς να δώσετε προτεραιότητα στο κινητό CRO το επόμενο έτος:
Αν και η έμφαση στις εμπειρίες και τις μετατροπές για κινητά δεν είναι είδηση, ο ρυθμός έχει επιταχυνθεί. Σήμερα, το επίκεντρο είναι η βελτιστοποίηση για τον πολλαπλασιασμό των νέων εμπειριών για κινητά, συμπεριλαμβανομένων των βοηθών φωνής, της επαυξημένης πραγματικότητας (AR) και των εμπειριών αναζήτησης για κινητά. Οι ειδικοί του CRO ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για τις εμπειρίες ολοκλήρωσης αγοράς για κινητά: σύμφωνα με την Google, η μέση εμπειρία ολοκλήρωσης αγοράς για κινητά διαρκεί 120 βρύσες, με ποσοστό εγκατάλειψης 27 τοις εκατό.
Για το σκοπό αυτό, ελέγξτε την εμπειρία ολοκλήρωσης αγοράς του κινητού σας. Πώς φαίνεται η τιμή εγκατάλειψης του κινητού σας; Πολλά χαμένα έσοδα και ολοκληρώσεις στόχων μπορεί να κρύβονται στην εμπειρία ολοκλήρωσης αγοράς του κινητού σας, οπότε εξετάστε εξονυχιστικά αυτό το ταξίδι από το “πατήστε για να πατήσετε”. Υπάρχουν σημεία τριβής, συγκεχυμένες ροές χρηστών ή πράγματα που απλά παίρνουν πάρα πολύ χρόνο στο κινητό; Τι γίνεται με την εισαγωγή στοιχείων πιστωτικής κάρτας και ελέγχου ταυτότητας χρήστη; Είναι τόσο σημαντικό.
Αξιοποιήστε και τις RSAs. Χάρη στις αποκριτικές μορφές διαφήμισης (που καλύπτονται παραπάνω), μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι ένα μέρος της διοχέτευσης μετατροπών σας —οι πληρωμένες διαφημίσεις σας— βελτιστοποιούνται αυτόματα για οποιαδήποτε συσκευή χρησιμοποιεί το στοχευόμενο κοινό σας.
Εξατομίκευση
Ακολουθεί ένα στατιστικό που ανοίγει τα μάτια από την ομάδα στο Epsilon: το 80% των καταναλωτών είναι πιο πιθανό να κάνουν μια αγορά από μάρκες που εξατομικεύουν την εμπειρία. Η εξατομίκευση έχει σημασία, τόσο για τους παραδοσιακούς αγοραστές “καταναλωτών” (B2C) όσο και για τους “οργανωτικούς” αγοραστές που κρατούν τα πορτοφόλια (B2B).
Η εξατομίκευση λειτουργεί επειδή, στην έμφυτη καλύτερη περίπτωση, δημιουργεί μια πιο σχετική εμπειρία πελατών. Αν ξέρετε, για παράδειγμα, ότι είμαι λάτρης του τένις από το Σαν Ντιέγκο που ψωνίζει εξοπλισμό, γιατί να μου δείξετε περιεχόμενο που σχετίζεται με τον θερμικό εξοπλισμό κρύου καιρού; Είναι ένα στοιχειώδες παράδειγμα, αλλά κατάλαβες. Και το 2021, οι ειδικοί cro θα πρέπει να συνεχίσουν να βρίσκουν δημιουργικούς τρόπους για να τμηματοποιήσουν με ακρίβεια και να εξατομικεύσουν διάφορες πτυχές των διοχετεύσεων μετατροπής τους.
Διαφάνεια
Θίξαμε τη σημασία της διαφάνειας στη διαφήμιση της ΔΕΗ (βλ.: Ανησυχίες απορρήτου και περιορισμένη διαθεσιμότητα δεδομένων). Οι ειδικοί του CRO θα έχουν παρόμοιες ανησυχίες σχετικά με το απόρρητο των δεδομένων και τη διαφάνεια. Μετά από όλα, η βελτιστοποίηση για μετατροπή μέσω εξατομίκευσης, βελτιστοποίησης για κινητά και άλλων τακτικών είναι όλα καλά και καλά. αλλά όχι εις βάρος της ιδιωτικής ζωής των χρηστών ή, χειρότερα, του να είσαι “ανατριχιαστικός”.
Πώς να δώσετε προτεραιότητα στη διαφάνεια στην CRO το επόμενο έτος:
Φυσικά, η εμπιστοσύνη μπορεί να έχει άμεσο αντίκτυπο στις μετατροπές. Για να δημιουργήσετε εμπιστοσύνη, δημιουργήστε κάποια διαφάνεια στον τρόπο με τον οποίο δημιουργείτε και ενορχηστρώνετε τα ταξίδια των πελατών σας. Για παράδειγμα:
Αποκαλύψτε τη χρήση δεδομένων με τρόπο που οι χρήστες δεν μπορούν να το χάσουν (και αυτό δεν τους μπερδεύει)
Εξετάστε τις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις χρήσης δεδομένων για να βεβαιωθείτε ότι τηρείτε τόσο τους κανονισμούς όσο και τις βέλτιστες πρακτικές
Επενδύστε σε ασφαλή συστήματα και προμηθευτές λογισμικού με φήμη για τα υψηλότερα πρότυπα ή ασφάλεια δεδομένων
Ενημερώστε τους χρήστες σε ποιες εφαρμογές έχει εκχωρηθεί πρόσβαση στο προϊόν ή την υπηρεσία σας και τις συγκεκριμένες λεπτομέρειες αυτών των δικαιωμάτων
Δεδομένα και Σχεδιασμός
Η McKinsey δημοσίευσε πρόσφατα έρευνα που δείχνει ότι οι κορυφαίες εταιρείες ενσωματώνουν δεδομένα σε ολόκληρο τον οργανισμό, συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού. Έχουμε δει τη σημασία της ενσωμάτωσης δεδομένων και σχεδιασμού στον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζουμε εμπειρίες ιστότοπου.
Ενώ η εσωτερική συναίνεση μεταξύ των σχεδιαστών ιστοσελίδων και ακόμη και των κειμενογράφων μπορεί να ευνοεί την καθοδήγηση των χρηστών σε μια συγκεκριμένη σελίδα προορισμού, τα πραγματικά δεδομένα χρήστη -χαρτογράφηση θερμότητας, παρακολούθηση κλικ κ.λπ.- συχνά υποδεικνύουν τι θέλουν πραγματικά οι χρήστες. Αυτά τα δύο δεν είναι πάντα τα ίδια. Το 2021, οι εταιρείες που μπορούν να παντρευτούν το σχεδιασμό και τα δεδομένα πρόκειται να διαφοροποιηθούν σημαντικά.
Πώς να δώσετε προτεραιότητα στα δεδομένα και το σχεδιασμό cro το επόμενο έτος:
Αυτού του είδους η συνεργασία μπορεί να είναι εκτεταμένη και βαθιά. Ο Μακίνσεϊ το αποκαλεί “συγχρονισμό δεδομένων”. Το βλέπουμε ως μια ευκαιρία για τους ειδικούς cro να συνεργαστούν με τους ομολόγους τους στο σχεδιασμό και τα δεδομένα για να δημιουργήσουν και να βελτιώσουν τα ταξίδια των πελατών. Ο αντίκτυπος αυτού του είδους συνεργασίας στο UX και, τελικά, στις μετατροπές, μπορεί να είναι σημαντικός.
Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι η δική τους μπάλα κεριού, έτσι δεν είναι; Η απόχρωση, η διαμάχη και η συνεχώς μεταβαλλόμενη ζήτηση που εμείς ως έμποροι γνωρίσαμε και αγαπήσαμε εντάθηκαν μόνο το 2020. ” ανάγκη γρήγορης και ακριβούς προσαρμογής είναι τόσο επείγουσα όσο ποτέ, ιδίως καθώς αναδύονται νέοι και ισχυροί δίαυλοι.
Κατά την αναθεώρηση των δικών μας στρατηγικών κοινωνικών μέσων με τους πελάτες, μερικά κοινά θέματα συνεχίζουν να εμφανίζονται καθώς προσβλέπουμε στο 2021. Ακολουθούν οι τέσσερις τομείς εστίασης στους οποίους θα δίνουμε προτεραιότητα καθώς δημιουργούμε και παρακολουθούμε νέες καμπάνιες και επεκτεινόμαστε σε νέα κανάλια.
Upticks και εξελίξεις στη χρήση
Η έξαρση του COVID-19, συγκεκριμένα, έχει δημιουργήσει κάθε είδους βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες επιπτώσεις στο τοπίο των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης. Σύμφωνα με το Facebook, “στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο, η Gen Z, η Gen X και οι baby boomers λένε ότι ξοδεύουν περισσότερο χρόνο ελέγχοντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης λόγω ανησυχιών σχετικά με τον COVID-19”. Πράγματι, η χρήση του Facebook έχει αυξηθεί πολύ από το ξέσπασμα του COVID-19, όπως και ο χρόνος που οι άνθρωποι περνούν το Instagram κάθε μέρα.