Τεχνητή Νοημοσύνη και Ψηφιακό Μάρκετινγκ

Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) θα αλλάξει τον τρόπο που γίνεται η έρευνα για τις λέξεις-κλειδιά. Η τεχνητή νοημοσύνη θα γίνει ευρέως διαδεδομένη, έτσι οι ειδικοί βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO) θα πρέπει να κατέχουν τις γνώσεις σχετικά με την αυτοματοποίηση.
Ένας αυξανόμενος αριθμός ανθρώπων αρχίζει να στοχεύει την επιλογή φωνητικής αναζήτησης, οπότε οι επαγγελματίες SEO θα πρέπει να προσαρμοστούν σε αυτή τη σχετικά νέα αναζήτηση. Μια δυσκολία οφείλεται στο γεγονός ότι τα φωνητικά αιτήματα διαφέρουν από τα κανονικά ερωτήματα και στη συνέχεια η διαδικασία έρευνας λέξεων-κλειδιών πιθανότατα θα αλλάξει. Η φωνητική αναζήτηση δεν περιέχει μόνο περισσότερες λέξεις, αλλά μπορεί επίσης να στοχεύει καλύτερα σε αυτό που περιμένει ένας χρήστης.
Οι λέξεις-κλειδιά είναι ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία μιας κατάλληλης στρατηγικής SEO, είτε πρόκειται για διαδικτυακή επιχείρηση είτε για ιστότοπο παρουσίασης.
Οι λέξεις-κλειδιά είναι φράσεις που χρησιμοποιεί ο χρήστης για να βρει τον ιστότοπο στις μηχανές αναζήτησης.
Σε αυτό το δυναμικό περιβάλλον κατασκευής ιστοσελίδων, ένα από τα λίγα πράγματα που έχουν παραμείνει σταθερά είναι η μελέτη των λέξεων-κλειδιών, εύρεση των πιο κατάλληλων και σχετικών λέξεων για τον προσδιορισμό του ιστότοπου μιας συγκεκριμένης επιχείρησης.
Μελετώντας τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούνται σε μια συγκεκριμένη αγορά, προσδιορίζονται πρότυποι όροι και φράσεις που πρέπει να ενσωματωθούν στη στρατηγική SEO και οι περισσότερες μπορούν να προσδιοριστούν για τους πιθανούς πελάτες με βάση: επιθυμίες, ανάγκες, προσδοκίες, ενδιαφέροντα κλπ.
Το πιο σημαντικό είναι να προσελκύσετε ενδιαφερόμενους επισκέπτες με μεγάλες πιθανότητες μετατροπής. Η μελέτη λέξεων-κλειδιών επιτρέπει την πρόβλεψη αλλαγών στην αγορά, την προσαρμογή σε αυτές τις αλλαγές και τη δημιουργία προϊόντων, υπηρεσιών, προσφορών που
συνεχώς αναζητούνται από τους χρήστες.
Αυτό το άρθρο αναδεικνύει την τρέχουσα στάση του ψηφιακού μάρκετινγκ. Ξεκινώντας από την τάση να συμπεριληφθεί η φωνητική αναζήτηση στο ψηφιακό μάρκετινγκ, προτείνονται τέσσερα βήματα για το καθορισμό σχετικών λέξεων-κλειδιών για μια εταιρεία. Αυτά είναι από τα βασικά για τη φωνητική αναζήτηση.
Βήμα 1. Καθορίστε σχετικά θέματα για να κάνετε τον ιστότοπο περισσότερο πιθανόν να αναζητηθεί
Βήμα 2. Χρησιμοποιείστε διαδικτυακά εργαλεία για την εύρεση σχετικών λέξεων-κλειδιών για την επιχείρηση
Βήμα 3. Αναζητήστε λέξεις-κλειδιά σχετικές με τα θέματα στην κύρια αναζήτηση
Βήμα 4. Αναλύστε τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούνται από το κύριο ανταγωνιστή στο πεδίο δράσης
Το ψηφιακό μάρκετινγκ συνδέεται με τις τελευταίες τεχνολογικές τάσεις. Στο άρθρο προτείνεται ένα μοντέλο τεσσάρων βημάτων με στόχο να προσδιοριστούν οι λέξεις-κλειδιά και να ενσωματωθούν στην προβολή του ιστότοπου μέσω τεχνικών SEO.
Ο εντοπισμός των κατάλληλων λέξεων -κλειδιών θα βοηθήσει περαιτέρω στην ενσωμάτωση επίσης της φωνητικής αναζήτησης στο Google.