Στατικές - δυναμικές ιστοσελίδες: που διαφοροποιούνται

Παρακαλώ αξιολογήστε


Μπορείτε να διακρίνετε την διαφορά μεταξύ μιας στατικής και μιας δυναμικής ιστοσελίδας;

Εάν δεν γνωρίζετε την απάντηση σε αυτήν την ερώτηση ή μάχεστε να σκεφτείτε, τότε αυτό το άρθρο είναι για εσάς.

Πρώτον, πρέπει να κατανοήσετε τι είναι μια ιστοσελίδα και ένας ιστότοπος. Ας πάρουμε σαν παράδειγμα μια εγκυκλοπαίδεια. Μια εγκυκλοπαίδεια αποτελείται από πολλές σελίδες. Κάθε σελίδα έχει το δικό της περιεχόμενο: Μια επικεφαλίδα, μια παράγραφο, εικόνες, διαγράμματα, και, φυσικά, τους ορισμούς των όρων που αναζητάτε. Είναι πολύ συνηθισμένο να βρείτε λέξεις σε μια σελίδα που να αναφέρονται (ή συνδέονται) σε μια άλλη σελίδα για πρόσθετες πληροφορίες.
Παρομοίως μια ιστοσελίδα είναι ένα έγγραφο που μπορεί να περιέχει κείμενο, εικόνες, ή οποιαδήποτε άλλο. Το HyperText λοιπόν στην κατασκευή ιστοσελίδων είναι οποιοδήποτε έγγραφο web που περιέχει υπερ-συνδέσεις. Δηλαδή είναι ένα στοιχείο στην ιστοσελίδα το οποίο, όταν κάνετε κλικ σε αυτό, συνδέεστε σε μια άλλη ιστοσελίδα. Όλες αυτές οι διασυνδεδεμένες σελίδες σχηματίζουν ένα οργανωμένο δίκτυο, την ιστοσελίδα. Κάθε ιστοσελίδα που είναι προσβάσιμη στο διαδίκτυο πρέπει να έχει τη δική της διεύθυνση URL.

Μια δυναμική σελίδα έχει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:

  • Η σελίδα δεν υπάρχει φυσικά στο διακομιστή όταν υποβάλλετε αίτηση για αυτήν.
  • Αντ ‘αυτού, όταν ένας χρήστης κάνει μια αίτηση, εκτελείται μια δέσμη ενεργειών και τελικά εμφανίζεται. Αυτό γίνεται αλληλεπιδρώντας με μια βάση δεδομένων, για να ανακτήσει δεδομένα τα οποία συσκευάζει και στέλνει ως σελίδα.
  • Σε κάθε αίτημα, κάθε νέα σελίδα που δημιουργείται μπορεί να διαφέρει από την τελευταία.

Αυτό συμβαίνει επειδή η σελίδα που δημιουργήθηκε εξαρτάται από τις πληροφορίες του χρήστη και το πρόγραμμα. Έτσι, εάν ένας διαφορετικός χρήστης ζητήσει την ίδια σελίδα, επιστρέφεται διαφορετικό περιεχόμενο. 

Μπορεί να γίνει πιο κατανοητή η διαφορά με το ακόλουθο παράδειγμα: Βρίσκεστε σε ένα εστιατόριο και αποφασίζετε να παραγγείλετε ένα χ πιάτο. Μέσα από το διαφανές γυάλινο παράθυρο στην κουζίνα, μπορείτε να δείτε ότι το φαγητό είναι ήδη μαγειρεμένο. Το μόνο που έχει να κάνει ο σερβιτόρος είναι να πάει εκεί, να το πάρει και να σας το φέρει.

Έστω ότι παραγγέλνετε ένα ψ πιάτο πιο περίπλοκο όπως το κρέας, το οποίο συνήθως δεν είναι ήδη διαθέσιμο και πρέπει να προετοιμαστεί επί τόπου. Με τις πληροφορίες που παρέχετε στον σερβιτόρο (τον προϋπολογισμό σας, πόσο καυτερό θέλετε το πιάτο κ.λπ.) ο μάγειρας φτιάχνει το πιάτο σας.

Το πρώτο σενάριο απεικονίζει μια στατική σελίδα που με κάθε της κλήση στην ίδια διεύθυνση URL επιστρέφει την ίδια ιστοσελίδα, και το δεύτερο μια δυναμική που το περιεχόμενο αλλάζει πολύ.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι