5 Δημιουργικές ιδέες για το ψηφιακό μάρκετινγκ των Χριστουγέννων

Τα Χριστούγεννα είναι μια περίοδος στην οποία θα πρέπει να είστε δημιουργικοί. Είτε ψάχνετε για το τέλειο δώρο είτε προσπαθείτε να αναπτύξετε μερικές μοναδικές ιδέες για την στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ των Χριστουγέννων, η δημιουργικότητα μπορεί να προχωρήσει πολύ. Στη συνέχεια θα απαριθμήσουμε δέκα δημιουργικά παραδείγματα για το πως μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα ψηφιακά κανάλια μάρκετινγκ για να προωθήσετε την επιχείρησή σας κατά τη διάρκεια της σεζόν. Υπάρχουν πολλές στρατηγικές για να διαλέξετε, από διαφημίσεις στο Facebook έως προωθήσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Χρησιμοποιήστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να προωθήσετε την πώλησή σας
Με πάνω από 1,8 δισεκατομμύρια ενεργούς μηνιαίους χρήστες στο Facebook, δεν υπάρχει καλύτερη στιγμή από ό, τι τώρα για να συνδεθείτε με τους τρέχοντες και μελλοντικούς πελάτες σας χρησιμοποιώντας την κατασκευή ιστοσελίδων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτή την προσέγγιση για να διαδώσετε προσφορές που εχετε για τη περίοδο των Χριστουγέννων. Εάν η διεξαγωγή ενός διαγωνισμού δεν είναι το δυνατό σημείο σας, τότε δημοσιεύστε μερικές μεγάλες προσφορές που προσφέρετε για τις γιορτές για να δελεάσουν τους ανθρώπους να κάνουν τις αγορές τους από εσάς.
Χρήση μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να στοχεύσετε πελάτες
Μόλις έχετε κάποιο δημιουργικό περιεχόμενο για να προωθήσετε την περίοδο των γιορτών, το επόμενο βήμα είναι να το βάλετε εκεί έξω. Μπορείτε να στείλετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να υπενθυμίσετε στους χρήστες την προσφορά σας. Ενώ βρίσκεστε σε αυτό, μην στέλνετε μόνο το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους συνδρομητές σας. Εάν έχετε μια λίστα με προηγούμενους πελάτες ή υποψήφιους πελάτες που δεν έχουν ψωνίσει με το κατάστημά σας εδώ και λίγο καιρό, επικοινωνήστε και με αυτούς τους ανθρώπους.
Χρησιμοποιήστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για το μάρκετινγκ Χριστουγέννων
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να σας βοηθήσουν να προωθήσετε τις χριστουγεννιάτικες προσφορές σας. Εάν οι χρήστες βλέπουν συνεχώς δημοσιεύσεις από εσάς που προωθούν κάποια μεγάλη προσφορά, τότε είναι πιο πιθανό να το ελέγξουν όταν έρθει η ώρα! Το Facebook είναι ίσως το καλύτερο μέρος για να ξεκινήσετε. Μπορείτε να εκτελέσετε ενισχυμένες καμπάνιες δημοσίευσης που στοχεύουν συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία. Για παράδειγμα, αν οι χρήστες αναζητούν “Χριστουγεννιάτικες προσφορές” στο Facebook, τότε μπορείτε να διασφαλίσετε ότι η διαφήμισή σας εμφανίζεται στο πάνω μέρος της σελίδας αποτελεσμάτων.
Προωθήστε τις προσφορές σας με το Google Ads
Τι γίνεται λοιπόν με την προώθηση προσφορών για τα Χριστούγεννα με διαφημίσεις Google; Εάν έχετε ένα δημοφιλές προϊόν γύρω που αφορά τις γιορτές, τότε αυτός μπορεί να είναι ένας καλός τρόπος για να αυξήσετε τις πωλήσεις σε σύντομο χρονικό διάστημα. Μπορείτε να στοχεύσετε λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με τα Χριστούγεννα και άτομα που αναζητούν τρόπους εξοικονόμησης χρημάτων κατά τη διάρκεια των γιορτών.
Δημιουργία ενημερωτικού δελτίου γιορτών
Τα Χριστουγεννιάτικα ενημερωτικά δελτία είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να παραμείνετε σε επαφή με τους υπάρχοντες πελάτες, αυξάνοντας παράλληλα την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας μεταξύ των νέων προοπτικών. Εάν σκέφτεστε να δημιουργήσετε ένα ενημερωτικό δελτίο, τότε θα πρέπει να ξεκινήσετε τώρα. Οι άνθρωποι θέλουν να λαμβάνουν ενημερωτικά δελτία πριν τα Χριστούγεννα, όχι στις 25 Δεκεμβρίου! Εάν στέλνετε ήδη μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με πωλήσεις ή διαφημίσεις, τότε μπορείτε απλά να προσθέσετε ένα ενημερωτικό δελτίο σε αυτό συνδέοντας τα δύο μαζί.