Τι περιλαμβάνει το ψηφιακό μάρκετινγκ?
Ο σχεδιασμός ενός ιστότοπου για την επιχείρησή σας είναι το πρώτο βήμα. Το Web Design είναι σήμερα ένας θεμελιώδης λίθος οποιασδήποτε εταιρείας. Ο ιστότοπός σας μπορεί να είναι σύνθετος ή πιο απλός ή μινιμαλιστικός, αλλά σε κάθε περίπτωση, ένας ελκυστικός σχεδιασμός της ιστοσελίδας σας, είναι πολύ σημαντικός για την προσέλκυση δυνητικών πελατών.
Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι η περαιτέρω συντήρηση του ιστότοπού σας. Μετά το σχεδιασμό, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας παραμένει τρέχων και ασφαλής, χωρίς να χρειάζεται να τον συντηρείτε μόνοι σας.
Έχετε ιστοσελίδα, αλλά κανείς δεν την επισκέπτεται. Γιατί?
Υπάρχει το εργαλείο που ονομάζεται SEO και είναι μια υπηρεσία που μπορεί να σας προσφέρει μια εταιρία digital marketing. Το SEO σημαίνει Search Engine Optimization (Βελτιστοποίηση θέσης στις μηχανές αναζήτησης), το οποίο ουσιαστικά σημαίνει ότι ο ιστότοπός σας θα εμφανιστεί στις πρώτες επιλογές όταν κάποιος πραγματοποιεί μια αναζήτηση που αποτελείται από ορισμένες λέξεις που σχετίζονται με την επιχείρησή σας. Και αυτό έχει αποδειχθεί εξαιρετικά σημαντικό, αφού όλοι γνωρίζουμε τη σημασία που έχει σήμερα η Google. Η τοποθέτηση σε SEO σάς επιτρέπει να μπείτε στις πρώτες θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google. Είναι γνωστό ότι η τοποθέτηση σε SEO μπορεί να είναι εξαιρετικά πολύπλοκη, γι αυτό εταιρίες, ειδικές στο ψηφιακό μάρκετινγκ, μπορούν να παρέχουν αυτή την υπηρεσία σε εσάς μέσω έμπειρων ανθρώπων στον τομέα. Η επιλογή των λέξεων-κλειδιών της επιχείρησής σας είναι ένα σημαντικό βήμα, αλλά το SEO είναι κάτι περισσότερο από αυτό: πρέπει να προσέχετε να μην χάσετε θέσεις όταν πραγματοποιείτε αλλαγές στον ιστότοπό σας… Αν δε γίνει με το σωστό τρόπο, το SEO μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο στις ταξινομήσεις σας, καθιστώντας τον ιστότοπό σας εκτός των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Αντίθετα αν γίνει σωστά, το SEO έχει ως αποτέλεσμα μια σημαντική αύξηση πελατών για την επιχείρησή σας, ειδικά αν έχετε ένα μια καλή ιστοσελίδα.
Υπάρχουν επίσης ορισμένα πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε όταν αποφασίζετε να χρησιμοποιήσετε αυτήν την υπηρεσία. Πρώτον, ότι είναι μια συνεχής διαδικασία: δεν μπορείτε να περιμένετε άμεσα αποτελέσματα από μια στρατηγική SEO, καθώς χρειάζεται χρόνος. Δεύτερον, κανένας από τους ειδικούς που παρέχουν αυτή την υπηρεσία δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι ο ιστότοπός σας θα καταταχθεί στην κορυφή των μηχανών αναζήτησης. Εφαρμόζοντας κάποιους συγκεκριμένους κανόνες SEO, οι ειδικοί μπορούν σίγουρα να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τις βαθμολογίες σας και τη θέση σας στις μηχανές αναζήτησης, αλλά δεν υπάρχει τρόπος να εξασφαλίσετε ότι, για παράδειγμα, θα είναι μεταξύ των τριών πρώτων αποτελεσμάτων, διότι αυτό εξαρτάται επίσης από τη μηχανή αναζήτησης και από το τι ακριβώς ψάχνει. Και αυτό είναι κάτι που κανείς, εκτός από την ίδια τη μηχανή αναζήτησης, δεν γνωρίζει με βεβαιότητα.
Μια άλλη σημαντική πτυχή του μάρκετινγκ Διαδικτύου στις μέρες μας είναι σίγουρα το Social Media marketing. Ο σχεδιασμός μιας στρατηγικής social media είναι εξαιρετικά απαραίτητος. Αν δεν είστε πολύ εξοικειωμένοι με αυτό μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια εταιρεία που θα δημιουργήσει και θα χειριστεί τη στρατηγική κοινωνικών μέσων και θα αλληλεπιδρά με τους πελάτες σας. Μια εταιρία digital marketing συνήθως διαθέτει το κατάλληλο team κοινωνικών μέσων ενημέρωσης που εργάζεται στον τομέα της δημιουργίας κοινωνικών δικτύων. Μια τυποποιημένη στρατηγική για τα κοινωνικά μέσα περιλαμβάνει σχόλια, shares, και tweeting.
Τέλος, η στρατηγική μάρκετινγκ Διαδικτύου πρέπει να περιλαμβάνει και Ψηφιακή Διαφήμιση (digital advertising). Πρέπει να υπενθυμίζετε συνεχώς στους πελάτες σας την παρουσία σας, τι κάνετε και ποιοι είστε. Και ακόμα πιο σημαντικό, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι οι πληροφορίες αυτές θα φτάσουν στους σωστούς ανθρώπους. Αυτή είναι η στόχευση, τουλάχιστον για εμάς στην aboutnet, που η επιτυχής προβολή των πελατών μας στο web θεωρείτε αυτοσκοπός. Με την τρέχουσα τεχνολογία, ο ειδικός της ψηφιακής διαφήμισης αξιοποιεί κατάλληλα διάφορες πληροφορίες προκειμένου να στοχεύσετε τη διαφήμισή σας σε συγκεκριμένα άτομα που θεωρείτε ως δυνητικούς πελάτες για την επιχείρησή σας.