espa banner
έξυπνο μάρκετινγκ ιστοσελίδων

Παρακαλώ αξιολογήστε


Ο καλύτερος τρόπος για να εξελιχθείτε είναι να χρησιμοποιήσετε σωστά κάποιους δοκιμασμένους και πραγματικούς τρόπους ψηφιακού μάρκετινγκ. Παρακάτω δείτε πως να  αναπτύσσετε την επιχείρησή σας με αυτές τις 4 συμβουλές ψηφιακού μάρκετινγκ.

1. Ο κανόνας 80-20 για το περιεχόμενο

Ο κανόνας 80-20 σημαίνει ότι το 80% της επιτυχίας σας θα προέλθει από το 20% των προσπαθειών μάρκετινγκ. Αυτός ο κανόνας ισχύει σχεδόν για τα πάντα, συμπεριλαμβανομένου του περιεχομένου σας. Το περιεχόμενό σας μπορεί να δημιουργηθεί σε διάφορα μέσα.

Εάν δεν είστε πεπεισμένοι για την αξία της δημιουργίας χρήσιμου περιεχομένου στην κατασκευή ιστοσελίδων, τότε αφιερώστε λίγο χρόνο για να αναλογιστείτε το γεγονός ότι οι επιχειρήσεις με ιστολόγια λαμβάνουν 67% περισσότερους δυνητικούς πελάτες από τις επιχειρήσεις χωρίς ιστολόγια.

2. Βασιστείτε στο SEO

Κάθε ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης που μπαίνει στον κόσμο των συμβουλών ψηφιακού μάρκετινγκ έχει ακούσει για το SEO.

Αλλά και πάλι, πολλοί από αυτούς αποφεύγουν να το κάνουν επειδή πιστεύουν ότι είναι περίπλοκο και πολύ χρονοβόρο. Για να μην αναφέρουμε ότι οι αλγόριθμοι των μηχανών αναζήτησης εξελίσσονται συνεχώς. Ενώ και τα δύο αυτά πράγματα μπορεί να είναι αλήθεια, το SEO εξακολουθεί να είναι ο καλύτερος τρόπος για να οδηγήσετε δωρεάν επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Η εκμάθηση και η εφαρμογή του SEO θα δώσει στον ιστότοπό σας καλύτερη ορατότητα στις μηχανές αναζήτησης.

Αλλά θα πρέπει ακόμα να μάθετε τα βασικά του SEO και ποιες θα είναι οι προσδοκίες ενός ειδικού SEO. Η πρόσληψη ενός ειδικού SEO αξίζει τον κόπο. Ο ειδικός SEO θα σας βοηθήσει να εκτελέσετε έναν έλεγχο SEO, ο οποίος περιλαμβάνει την ανάλυση του τρόπου με τον οποίο οι χρήστες αλληλεπιδρούν με τον ιστότοπό σας και τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων σας.

3. Χρήση  πληρωμένη διαφήμιση

Δημιουργήστε μια σχετική και συναρπαστική προσφορά.  Δημιουργήστε εξαιρετικό περιεχόμενο ιστότοπου ή σελίδα προορισμού. Δημιουργήστε στοχευμένες διαφημίσεις για να φέρετε τους χρήστες στον ιστότοπό σας.

Θυμηθείτε ωστόσο ότι η επισκεψιμότητα δεν είναι το παν. Ένα ερασιτεχνικό λάθος είναι να περιμένουμε να μετατρέψουμε τις ψυχρές προοπτικές σε άμεσους αγοραστές. Φέρτε τους πρώτα σε επαφή με την μάρκα σας και στη συνέχεια μετατρέψτε τους σε αγοραστές.

4.. Βελτιώστε την εμπειρία του χρήστη

Η βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη (UX) θα είναι η κόλλα που κρατά κάθε μία από τις στρατηγικές σας μαζί.

Θυμηθείτε να ενημερώσετε και να εμπνεύσετε το κοινό σας με το περιεχόμενό σας. Αυτό θα τους δώσει μια μόνιμη εντύπωση της εταιρείας σας και θα διευκολύνει την αφοσίωση.

Θα χρειαστείτε επίσης μια στρατηγική διαχείρισης πελατών για να σας βοηθήσει να συνδεθείτε καλύτερα με τους πελάτες

Ένα άλλο πράγμα που πρέπει να θυμάστε το 2021 είναι η αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ βίντεο. Συνεχίζει να αυξάνεται σε δημοτικότητα με την άνοδο της ζωντανής ροής. Οι δημοφιλείς πλατφόρμες έχουν ήδη αγκαλιάσει τη ζωντανή ροή.

Τέλος, βελτιστοποιείστε τον ιστότοπό σας για μάρκετινγκ για κινητά. Η ύπαρξη ενός φιλικού προς κινητά ιστότοπου δεν είναι πλέον προαιρετική, αλλά μάλλον απαραίτητη για κάθε επιχείρηση για να βοηθήσει στη βελτίωση των ποσοστών μετατροπών της. Έτσι, ακόμα κι αν έχετε έναν απόλυτα λειτουργικό ιστότοπο για επιτραπέζιους υπολογιστές, θα πρέπει επίσης να αναπτύξετε τον ιστότοπό σας για κινητά εάν δεν θέλετε να είστε αόρατοι στις μηχανές αναζήτησης.

 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι