3 Τακτικές Εορταστικού Μάρκετινγκ Για Να Βάλετε Την Επωνυμία Σας Στο Πνεύμα Των Γιορτών
Μια στρατηγική εορταστικού μάρκετινγκ μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε την επωνυμία σας στις καρδιές και στο μυαλό των καταναλωτών σε μια εποχή του χρόνου που είναι γεμάτη χαρά και πολύ καταναλωτισμό. Ακολουθούν οι 3 κορυφαίοι τρόποι για να διατηρήσετε την επωνυμία σας κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου ενισχύοντας παράλληλα την προώθηση – κατασκευή ιστοσελίδων:
1. Έξυπνες διαφημίσεις
Μπορείτε να κάνετε την επωνυμία σας να ξεχωρίζει δημιουργώντας οπτικά λογοπαίγνια, τοποθετώντας τον εαυτό σας ως εποχιακό στήριγμα που θα θυμούνται οι πελάτες.
2. Συσκευασία διακοπών
Η ανανέωση της συσκευασίας σας όχι μόνο συνδέεται με τη νοσταλγία των αγοραστών κατά τη διάρκεια της σεζόν, αλλά σας επιτρέπει επίσης να δημιουργήσετε αντιληπτή σπανιότητα, είτε γύρω από μια περιορισμένη κυκλοφορία ενός προϊόντος στις διακοπές, είτε απλά γύρω από ένα όμορφο και μοναδικό κουτί (το οποίο οι αγοραστές μπορούν να κρατήσουν και να χρησιμοποιήσουν ακόμη και μετά την κατανάλωση του προϊόντος στο εσωτερικό του, διατηρώντας την επωνυμία σας στην κορυφή).
3. Χειμωνιάτικα χρώματα
Οι ψυχολόγοι έχουν κάνει πολλές έρευνες σχετικά με την πολυπλοκότητα του τρόπου με τον οποίο τα ανθρώπινα όντα ανταποκρίνονται στο χρώμα. Οι ειδικοί επωνυμίας λαμβάνουν στη συνέχεια αυτές τις πληροφορίες και προσπαθούν να τις καταστήσουν εφαρμόσιμες. Μια κοινή προσπάθεια ήταν να οριστεί μια χρωματική παλέτα για κάθε μία από τις τέσσερις εποχές.
Το κλειδί που πρέπει να θυμάστε είναι να είστε πιστοί στην εποχή και πιστοί στην επωνυμία σας.