espa banner
resolutions κατασκευής ιστοσελίδων

Παρακαλώ αξιολογήστε


Πώς διαφέρουν οι αποφάσεις της Πρωτοχρονιάς – τα λεγόμενα new year’s resolutions – από τους απλούς στόχους; Πολλές φορές οι ομάδες θέτουν εβδομαδιαίους, μηνιαίους και ετήσιους στόχους, που είναι αρκετά σημαντικοί άλλα διαφέρουν από τις αποφάσεις. Η μεγαλύτερη διάκριση μεταξύ τους είναι πως οι πρώτοι είναι συνήθως ποσοτικές μετρήσεις, για παράδειγμα η δημιουργία X ποσότητας περιεχομένου στην κατασκευή ιστοσελίδων για το μήνα, ενώ οι αποφάσεις – resolutions είναι συνήθως πιο ποιοτικές και έχουν μια έννοια για την ομάδα. Ακολουθούν 5 αποφάσεις για το νέο έτος, που θα σας βοηθήσουν στην αποτελεσματικότητα και παραγωγικότητα της ομάδας σας.

1 Δημιουργήστε ένα πιο ψυχολογικά ασφαλές περιβάλλον
Χρειάζεστε ένα εργασιακό περιβάλλον που να εμπνέει ασφάλεια έτσι ώστε να μπορεί ο καθένας με σιγουριά να μοιράζεται τις ιδέες και απόψεις του. Να υπάρχει εμπιστοσύνη και να μπορούν όλοι να μιλάνε για ζητήματα που τους απασχολούν και που πιστεύουν ότι πρέπει να αλλάξουν, και όλα αυτά χωρίς τον φόβο ότι θα ντροπιαστούν.

2 Ρωτήστε και δώστε feedback
Πολλές φορές, βρισκόμαστε σε μια ρουτίνα κάνοντας το ίδιο πράγμα καθημερινά. Και ενώ η ρουτίνα μπορεί να είναι καλή, μπορεί επίσης να μας εμποδίσει να αναπτυχθούμε επαναλαμβάνοντας τα ίδια λάθη. Έτσι, για να το αποφύγετε αυτό, ζητήσετε από τους συναδέλφους και τους διευθυντές σας, μια εποικοδομητική κριτική. Είναι επίσης σημαντικό να κάνετε και εσείς σχόλια όταν κάτι δεν λειτουργεί. Μπορεί να είναι τρομακτικό και άβολο να εκφράζετε μια γνώμη όταν έρχεται σε αντίθεση με όλων των άλλων, αλλά μερικές φορές αυτή η αντίθετη άποψη ανοίγει το μυαλό όλων.

3 Ξεχάστε το παιχνίδι επίρριψης ευθυνών
Ενώ είναι εύκολο να κατηγορήσετε τον εαυτό σας ή κάποιον άλλο για λάθη, αυτό δεν είναι καλό να το κάνετε. Το να κατηγορείτε τον εαυτό σας, ασκεί μεγαλύτερη πίεση σε εσάς και σας αποθαρρύνει. Αντίθετα, μάθετε πώς να αναγνωρίζετε τα λάθη σας και να μαθαίνετε από αυτά. Είναι επίσης σημαντικό να μην κατηγορείτε τους άλλους. Αν κάτι δεν γίνει, αντί να τους κατηγορήσετε, βοηθήστε, γιατί ποτέ δεν ξέρετε με τι έχουν να κάνουν εκτός δουλειάς.

4 Ξέρετε πότε να πείτε όχι
Ενώ κάνοντας πολλή δουλειά δείχνει τη δέσμευσή σας στην εταιρεία, η ανάληψη περισσότερων ευθυνών από αυτή που μπορείτε να χειριστείτε μπορεί να επηρεάσει την ψυχική σας υγεία και την ποιότητα της εργασίας σας. Για αυτό είναι χρήσιμο να αξιολογείτε τα αιτήματα, να κρίνετε με βάση τις προτεραιότητες σας, να είστε ξεκάθαροι και να μπορείτε να αναφέρετε εναλλακτικές λύσεις έτσι ώστε να ενισχύστε την εμπιστοσύνη των συναδέλφων σας.

5 Συζητήστε θέματα που εμποδίζουν τις επιδόσεις
Νωρίτερα μιλήσαμε για το πως οι άνθρωποι μπλέκουν σε ρουτίνες που μπορούν να εμποδίσουν την αλλαγή και την ανάπτυξη. Οι εταιρείες μπορούν να κάνουν το ίδιο λάθος. Για αυτό είναι σημαντικό να αναγνωρίσετε πότε μια διαδικασία δεν ωφελεί πλέον την εταιρεία. Όπως στο ακόλουθο σενάριο για παράδειγμα: όταν ξεκίνησε η εταιρεία σας, διαπιστώθηκε ότι κάθε εβδομάδα, η ομάδα σας είχε μια ωριαία συνάντηση check-in στην αρχή της εβδομάδας. Και, ενώ η συνάντηση check-in έχει εξελιχθεί με την πάροδο του χρόνου, έχει αρχίσει να αφαιρεί πολύτιμο χρόνο από τους συναδέλφους. Έτσι, σε αυτή την περίπτωση, μπορείτε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να μεταβείτε σε μια ασύγχρονη συνάντηση check-in για να εξοικονομήσετε χρόνο και να ωφελήσει την εταιρεία.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι