6 Τακτικές μάρκετινγκ SMS για την αύξηση της απόδοσης επωνυμίας ηλεκτρονικού εμπορίου σας
Δεν φτάνει να γνωρίζετε πόσο ισχυρό είναι το μάρκετινγκ SMS πρέπει να καταλάβετε πώς να το χρησιμοποιήσετε στην αρχή.
Ακολουθούν έξι στρατηγικές μάρκετινγκ SMS που μπορούν να αυξήσουν αποτελεσματικά την απόδοση της επιχείρησής σας στο ηλεκτρονικό εμπόριο:
- Συνδυάστε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με μηνύματα κειμένου.
Υπάρχουν πλατφόρμες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που σας επιτρέπουν να στέλνετε μηνύματα κειμένου ως απάντηση στις ενέργειες των συνδρομητών σας σε απεσταλμένα email. Για παράδειγμα, εάν ένα άτομο εγγραφεί στο ενημερωτικό δελτίο σας, μπορείτε να το καλωσορίσετε στο κλαμπ στέλνοντάς τους ένα θερμό μήνυμα καλωσορίσματος. Όταν το μάρκετινγκ email και το μάρκετινγκ SMS λειτουργούν παράλληλα, δημιουργείτε μια αρμονική εμπειρία χρήστη, η οποία μπορεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στη διατήρηση και την αφοσίωση των πελατών. Μπορεί επίσης να ενισχύσει τη συνάφεια και την αναγνώριση της επωνυμίας μέσα από την προώθηση και κατασκευή ιστοσελίδων.
- Αποστολή ενημερώσεων παραγγελίας μετά την πώληση.
Από τον Ιανουάριο του 2020, 3,5 δισεκατομμύρια άτομα ανήκαν σε smartphone. Αυτό το μέρος του πληθυσμού είναι διαθέσιμο, χάρη στο μάρκετινγκ SMS. Μπορείτε να συνεχίσετε να επικοινωνείτε με τους πελάτες σας ενημερώνοντάς τους για την παραγγελία και την κατάσταση αποστολής, καθώς και τα χρονοδιαγράμματα παράδοσης. Το να ζητάτε ανατροφοδότηση μέσω κειμένων είναι ένας άλλος τρόπος να προβάλλετε τον εαυτό σας στους πελάτες, ειδικά τους νέους. Διευκολύνετε τους να υποβάλουν τα σχόλιά τους. Ένα απλό σύστημα αξιολόγησης θα βρει περισσότερους χρήστες απ’ ότι ένας σύνδεσμος ανακατεύθυνσης που τους οδηγεί σε μια μακρά φόρμα.
- Μετάδοση σχετικά με τις αφίξεις νέων προϊόντων.
Εάν οι πελάτες σας έχουν ενεργοποιήσει τις ειδοποιήσεις push, μπορείτε να τους στέλνετε ενημερώσεις προϊόντων κατά καιρούς. Παρακολουθώντας το ιστορικό περιήγησης των πελατών και των επισκεπτών σας και τις προσθήκες καλαθιού αγορών, θα λάβετε πληροφορίες σχετικά με τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες τους. Αξιοποιήστε αυτές τις πληροφορίες για να στείλετε ειδοποιήσεις όταν παρόμοια προϊόντα φτάνουν στο κατάστημά σας ή όταν πέσουν οι τιμές των αντικειμένων στο καλάθι. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να επαναπροσδιορίσετε τους χαμένους πελάτες και να κερδίσετε επαναλαμβανόμενες πωλήσεις.
- Αυξήστε την επείγουσα ανάγκη μέσω μηνυμάτων έκπτωσης Flash.
Κατά τις ίδιες γραμμές, μπορείτε να κάνετε ping στους πελάτες σας σχετικά με τις πωλήσεις και τις προσφορές flash. Μερικές φορές, όλες οι ανάγκες των πελατών είναι μια έγκαιρη ώθηση για αγορά από εσάς ξανά. Βεβαιωθείτε ότι τα μηνύματά σας είναι ευκρινή, σχετικά και κατάλληλα χρονικά ώστε να τραβήξουν την προσοχή. Για να προωθήσετε τον επείγοντα χαρακτήρα, συμπεριλάβετε στα μηνύματά σας λέξεις όπως “περιορισμένο απόθεμα”, “σύντομα λήγει”, κ.λπ.
- Προώθηση πελατών μέσω επικοινωνιών βάσει περιεχομένου.
Οι σύγχρονοι καταναλωτές αναμένουν από τις αγαπημένες τους μάρκες να τους προβάλλουν περιεχόμενο προσαρμοσμένο στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα τους. Γι ‘αυτό το μάρκετινγκ περιεχομένου μπορεί να είναι ένα παιχνίδι αλλαγής για τις σύγχρονες μάρκες. Οι επωνυμίες που υιοθετούν μάρκετινγκ περιεχομένου μαρτυρούν 6 φορές περισσότερες μετατροπές από τις επωνυμίες που δεν το κάνουν. Όσον αφορά την καλλιέργεια πελατών μέσω του μάρκετινγκ περιεχομένου, το SMS είναι ένα τέλειο κανάλι. Είναι άμεσο, γρήγορο και βολικό, τόσο για μάρκες όσο και για καταναλωτές. Οι έμποροι μπορούν να στείλουν περιεχόμενο που προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες, να λύσουν ερωτήσεις και να ωθήσουν τους ανθρώπους να μειώσουν αποτελεσματικά τη διοχέτευση πωλήσεων.
- Ζητήστε παραπομπές μέσω μηνυμάτων SMS.
Μπορείτε να ακυρώσετε το πρόγραμμα παραπομπής σας στο μάρκετινγκ SMS και να αυξήσετε την αξία ζωής του πελάτη σας. Δεδομένου ότι τα μηνύματα κειμένου δεν είναι διακοπτόμενα, είναι λιγότερο πιθανό να ενοχλήσετε τους πελάτες με αυτόν τον τρόπο από ότι εάν ζητήσετε παραπομπές μέσω κλήσεων. Εάν είστε αρκετά τυχεροί και έχετε πιστούς υποστηρικτές επωνυμίας που δεν απορρίπτουν ποτέ τα αιτήματα παραπομπής, ενθαρρύνετέ τα μέσω αποκλειστικών συμφωνιών αλλά και δωρεάν. Διευκολύνετε τους να προσεγγίσουν τους φίλους και τις οικογένειές τους παρέχοντάς τους πρότυπα εκδηλώσεων προσφοράς.