9 λάθη μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για αποφυγή το 2021
Καθώς το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής επιχείρησης, το να έχετε ένα σταθερό σχέδιο για να στέλνετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε χιλιάδες συνδρομητές είναι το πρώτο βήμα εάν θέλετε να δείτε υψηλότερο ποσοστό μετατροπών.
Υπάρχουν μερικά πραγματικά κοινά λάθη μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μπορείτε εύκολα να αποφύγετε.
# 1 Το περιεχόμενο που στέλνετε δεν είναι αρκετά εστιασμένο
Πολλές εταιρείες κάνουν το λάθος να στείλουν το ίδιο email σε όλους τους συνδρομητές τους. Ωστόσο, είναι πολύ απίθανο όλοι οι χρήστες στη λίστα email σας να ενδιαφέρονται για το ίδιο περιεχόμενο. Εδώ μπαίνει η τμηματοποίηση της λίστας email σας. Μακροπρόθεσμα, η τμηματοποίηση των λιστών email σας θα αυξήσει το ποσοστό μετατροπών.
# 2 Έχοντας μια μονόδρομη συνομιλία
Πολλές εταιρείες κάνουν το λάθος να στέλνουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δεν δίνουν στους αναγνώστες τρόπο να επικοινωνήσουν μαζί τους. Δεν εμπλέκουν τον αναγνώστη σε συνομιλία και ποτέ δεν μιλούν στον αναγνώστη σαν φίλο. Αυτό είναι πρόβλημα.
Χρησιμοποιήστε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που περιλαμβάνουν ονόματα όπως name@companyname.com και βεβαιωθείτε ότι οι συνδρομητές σας γνωρίζουν ότι είστε πάντα διαθέσιμοι για να κάνετε μια γρήγορη συνομιλία.
# 3 Βομβαρδίζοντας το κοινό σας με προσφορές και χωρίς πραγματικές πληροφορίες
Αυτό συμβαίνει συνεχώς. Εγγραφήκατε σε μια φόρμα συμμετοχής ελπίζοντας για εκπληκτικές συμβουλές και υπέροχες πληροφορίες, αλλά καταλήγετε να λαμβάνετε μόνο email που αναφέρουν εκπτώσεις και διάφορες μειωμένες τιμές.
Δεν υπάρχει τίποτα κακό με την προώθηση των υπηρεσιών ή των προϊόντων σας σε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αλλά πρέπει να συνοδεύεται από εξαιρετικές πληροφορίες που παρέχετε επίσης.
# 4 Δεν περιλαμβάνεται σαφής παρότρυνση για δράση
Αποφασίζετε να στείλετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους πιστούς συνδρομητές σας για να τους ενημερώσετε και στο τέλος του μηνύματος, συνδέεστε το άμεσα με το προϊόν.
Δυστυχώς, εάν ο σύνδεσμός σας είναι κρυμμένος σε ένα μικρό κείμενο, υπάρχει μια καλή πιθανότητα μερικοί από τους συνδρομητές email σας να δυσκολευτούν να το βρούν.
Η προσθήκη φωτεινών κουμπιών όπως και στην κατασκευή ιστοσελίδων ή το να ζητήσετε από τους χρήστες να κάνουν κλικ σε μια εικόνα για να μεταβούν στη σελίδα προορισμού σας είναι ένας καλός τρόπος για να κάνετε την παρότρυνση για δράση όσο το δυνατόν σαφέστερη.
# 5 Προσπαθώντας να κάνετε το θέμα σας υπερβολικά καινοτόμο
Σίγουρα, σε κάποιο βαθμό, η ύπαρξη μιας ενδιαφέρουσας γραμμής θέματος είναι καλή ιδέα, αλλά αν φτάσει στο σημείο όπου οι συνδρομητές σας δεν έχουν ιδέα για το email σας, γίνεται απλά ενοχλητικό.
Σιγουρευτείτε ότι διατηρείτε τη γραμμή θέματος όσο το δυνατόν πιο ειλικρινής και ενημερωτική.
# 6 Αποστολή email καλωσορίσματος
Ένα κοινό λάθος που βλέπετε να κάνουν οι αρχάριοι είναι να στέλνουν email καλωσορίσματος σε νέους συνδρομητές. Δεν θέλετε ένα γενικό, ευπρόσδεκτο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που να λέει “Ευχαριστούμε που εγγραφήκατε!”.
Αντί να έχετε ένα άχρηστο email καλωσορίσματος για να ξεκινήσετε τη συνομιλία, δοκιμάστε να κάνετε το πρώτο σας email όσο το δυνατόν πιο ενημερωτικό και χρήσιμο.
# 7 Δεν δίνουν προσοχή στα δεδομένα
Συχνά θα μείνετε με ένα φορτίο πληροφοριών κάθε φορά που στέλνετε ένα email στους συνδρομητές σας. Αυτό περιλαμβάνει το ανοιχτό ποσοστό, την ώρα της ημέρας κατά την οποία τα περισσότερα άτομα άνοιξαν το email σας, τους συνδέσμους στους οποίους έκαναν κλικ κ.λπ. Αυτά τα δεδομένα θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τις μελλοντικές καμπάνιες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στις οποίες εργάζεστε.
# 8 Εστίαση στην ποσότητα αντί για ποιότητα
Είναι πάντα καλή ιδέα να εστιάσετε στη δημιουργία μιας λίστας με πολύ αφοσιωμένους συνδρομητές παρά σε μια ακόμη μεγαλύτερη λίστα συνδρομητών που δεν ανοίγουν καν τα email σας. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να εστιάσετε στην ποιότητα των συνδρομητών σας και όχι στην ποσότητα.
# 9 Αποστολή του email σας σε λάθος στιγμή
Η καλύτερη στιγμή για να στείλετε ένα email είναι το πρωί κατά τις ώρες εργασίας. Αυτό είναι περίπου στις 10-11 π.μ.