espa banner

Παρακαλώ αξιολογήστε


Το ψηφιακό μάρκετινγκ αυξάνεται αλματωδώς και είναι ένα όφελος για τις επιχειρήσεις, καθώς παράγει δελεαστικά αποτελέσματα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Για τις επιχειρήσεις σήμερα, η λειτουργία στον σύγχρονο κόσμο και η αντιμετώπιση του ανταγωνισμού έχουν οδηγήσει σε αύξηση των προσδοκιών των πελατών. Ως αποτέλεσμα, οι επιτυχημένοι ηγέτες των επιχειρήσεων συγχωνεύουν παραδοσιακές και ψηφιακές μεθόδους μάρκετινγκ για τη δημιουργία εσόδων.

Στο παρελθόν, η δημιουργία δυνητικών πελατών μέσω μεθόδων όπως tvcs (τηλεοπτικές διαφημίσεις), συσσωρεύσεων και διαφημίσεων χαρτιού έφερε τεράστια αποτελέσματα, αλλά αυτές οι στρατηγικές έχουν αντικατασταθεί σε μεγάλο βαθμό από το ψηφιακό μάρκετινγκ, το οποίο έφερε μια επανάσταση στη βιομηχανία μάρκετινγκ με τεράστια οφέλη.

Ακολουθούν μερικές πρακτικά αποδεδειγμένες, χρήσιμες πληροφορίες που βοήθησαν την επιχείρησή μας να επεκταθεί, μαζί με συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να κάνετε το ίδιο.

Τα δεδομένα είναι χρυσωρυχείο

Η κατανόηση της σημασίας των δεδομένων είναι το σκαλοπάτι για την επιτυχία στις επιχειρήσεις. Κάποιος πρέπει να ξέρει πώς να τα χρησιμοποιήσει για ανάλυση και σχεδιασμό. Η χρήση δεδομένων είναι σημαντική, καθώς η σύλληψη σημαντικών λεπτομερειών, όπως από πού προέρχονται οι υποψήφιοι πελάτες και ποιοι πιθανοί χρήστες κάνουν κλικ σε διαφημίσεις, μπορεί να σας βοηθήσει να ενημερώσετε τη στρατηγική σας.

Τα δεδομένα αυξάνονται με ταχύ ρυθμό, αλλά εξακολουθούν να υπο-χρησιμοποιούνται από πολλούς εμπόρους σήμερα. Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία ανάλυσης δεδομένων για να συλλέξετε σχετικές πληροφορίες σχετικά με τα δεδομένα. Το Google Analytics, για παράδειγμα, μπορεί να σας βοηθήσει να κρίνετε από πού προέρχεται η επισκεψιμότητα, συμπεριλαμβανομένης της τοποθεσίας, της διεύθυνσης IP και του κατά πόσον οι υποψήφιοι πελάτες είναι παραπομπές ή όχι.

Ακολουθείται μια στρατηγική διαδικασία κατά τη σύνδεση σε ένα εργαλείο ανάλυσης και ένας κώδικας HTML ή JavaScript ενσωματώνεται με την κατασκευή ιστοσελίδων στην κεφαλίδα του ιστότοπου και ενεργοποιείται σε κάθε σελίδα. Αυτό βοηθά στην καλύτερη ανάλυση της δραστηριότητας του επισκέπτη και στην τεχνογνωσία εάν τα δεδομένα είναι οργανικά (δεδομένα που προέρχονται από το Google) ή απευθείας δεδομένα. Αυτό μας εξοικειώνει με χρήσιμες γνώσεις, όπως από πού προέρχεται η μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, επιτρέποντάς σας να στοχεύσετε αυτές τις συγκεκριμένες περιοχές με διαδικτυακές διαφημίσεις. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος όχι μόνο να κερδίσετε νέους πελάτες αλλά και να βελτιώσετε την απόδοση επένδυσης (ROI).

Κινητό: Το σχήμα των πραγμάτων που θα έρθουν

Περισσότεροι άνθρωποι — ειδικά οι νεότερες γενιές — έχουν καταλήξει να βασίζονται σε smartphones. Αυτό δείχνει την ανάγκη για αύξηση της χρήσης κινητών τηλεφώνων όσον αφορά το μάρκετινγκ. Αναμένεται στο άμεσο μέλλον ότι το μάρκετινγκ μέσω κινητών συσκευών θα δημιουργήσει το μεγαλύτερο μέρος της διαδικτυακής κίνησης.

Δημιουργήστε ιστότοπους που ανταποκρίνονται και είναι φιλικοί προς κινητά για να δημιουργήσετε το μέγιστο προβάδισμα μέσω smartphones, με αποτέλεσμα υψηλότερες μετατροπές κινητών συσκευών. Είναι η απαίτηση της σημερινής εποχής για τις επιχειρήσεις να επωφεληθούν πλήρως από την κινητή τεχνολογία και να προσαρμόσουν την αυξανόμενη διαδικτυακή κίνηση προκειμένου να ενισχύσουν την απόδοση επένδυσης (ROI).

Κανόνας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μια ευρεία πλατφόρμα για τις επιχειρήσεις. Για να το αξιοποιήσετε πλήρως, ξεκινήστε μια εις βάθος μελέτη για όλες τις διάφορες διαδικτυακές πηγές και πλατφόρμες. Αυτό βοηθά στην εξέταση του πού είναι πιο ενεργό το κοινό-στόχος σας.

Είναι μύθος ότι η διαδικτυακή επιτυχία σχετίζεται με τον αριθμό των συμπαθειών ή των μετοχών που έχει μια επιχείρηση. Οι βασικοί δείκτες απόδοσης (KPI) θα πρέπει να είναι η προτεραιότητά σας, η οποία περιλαμβάνει την ποσότητα επισκεψιμότητας που βλέπετε και αν δημιουργείτε υποψήφιους πελάτες από τις φόρμες υποψήφιων πελατών σας. Αυτό μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στην αύξηση της απόδοσης επένδυσης (ROI).

Για παράδειγμα, μπορείτε να αξιοποιήσετε πλατφόρμες όπως το Facebook, το Instagram, το LinkedIn και το Twitter για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας δημοσιεύοντας άρθρα, μελέτες περιπτώσεων πελατών και αναρτήσεις ιστολογίου.

Βελτιστοποίηση μετατροπών

Η αύξηση των εσόδων από τις πωλήσεις είναι συχνά ευθέως ανάλογη με την απόκτηση πελατών. Η βελτιστοποίηση των ποσοστών μετατροπής πελατών πρέπει να είναι το πρώτο μέλημα των επιχειρήσεων. Η βελτιστοποίηση των ποσοστών μετατροπών είναι απλώς η μέθοδος απόκτησης της μεγαλύτερης διαδικτυακής επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας, έτσι ώστε οι πιθανοί επισκέπτες να μετατρέπονται σε πελάτες.

Ρίξτε μια ματιά στη λειτουργικότητα του ιστότοπού σας από την οπτική γωνία του πελάτη σας. Για παράδειγμα, έχετε ελκυστικές σελίδες προορισμού; Μια σημαντική πτυχή που πρέπει να λάβετε υπόψη είναι ότι οι προτροπές σας για δράση πρέπει να προσελκύσουν την προσοχή των διαδικτυακών επισκεπτών. Αυτή η μέθοδος είναι αρκετά φιλική προς τον προϋπολογισμό και φέρνει θαυμάσια αποτελέσματα.

Το περιεχόμενο είναι o βασιλιάς

Το περιεχόμενο δεν περιορίζεται μόνο στη σύνταξη μεγάλων αναρτήσεων ιστολογίου και άρθρων. Οι εντυπωσιακές εικόνες και τα βίντεο μπορεί να είναι εξίσου αποτελεσματικά. Είτε έτσι είτε αλλιώς, το περιεχόμενο δεν πρέπει να είναι φανταχτερό αλλά προσανατολισμένο στο χρήστη. Η ανάπτυξη φιλικού προς το χρήστη περιεχομένου πρέπει να είναι το σύνθημα, ώστε να διαβιβάζονται οι κατάλληλες πληροφορίες στους πελάτες.

Συνολικά, οι επιχειρήσεις πρέπει να επικεντρωθούν στη σύνταξη των πιο αποτελεσματικών και επί θεμάτων πληροφοριών. Τα γραφικά μπορούν να προστεθούν για να κάνουν το περιεχόμενο πιο ελκυστικό, αλλά να είναι έξυπνα με τις επιλογές εικόνας σας. Ακριβείς, σχετικές πληροφορίες θα φέρουν περισσότερους επισκέπτες στον ιστότοπό σας και μπορούν να σας βοηθήσουν να τους μετατρέψετε σε δυνητικούς πελάτες.

Η χρήση αναλυτικών στοιχείων και των προαναφερθέντων στρατηγικών μπορεί να είναι ευλογία για τον οργανισμό σας και μπορεί να εξαλείψει το εμπόδιο μεταξύ εσάς και της υψηλής απόδοσης επένδυσης (ROI). Δημιουργήστε μια καμπάνια με βάση αυτές τις συμβουλές και ελέγξτε τα αποτελέσματα στο τέλος.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι