7 στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ που πραγματικά λειτουργούν
- Blogging με γνώμονα το SEO
Γράψτε για τα προβλήματα που πραγματικά αναζητούν οι πελάτες-στόχοι σας. Ας πούμε ότι πουλάτε ηλεκτρονικά ανταλλακτικά υπολογιστών. Οι πιθανότητες είναι ότι οι πελάτες σας αναζητούν πράγματα όπως:
α) Γιατί ο υπολογιστής μου είναι τόσο αργός;
β) Πώς να φτιάξω έναν υπολογιστή;
γ) Πώς να επιταχύνω έναν υπολογιστή;
Μπορείτε να βοηθήσετε τους ανθρώπους να λύσουν αυτά τα προβλήματα, ενσωματώνοντας παράλληλα προϊόντα από το κατάστημά σας στο ίδιο το περιεχόμενο. Αλλά πώς μπορείτε να βρείτε αυτό που αναζητά το κοινό σας; Η πρώτη επιλογή είναι να μαντέψετε. Η δεύτερη και καλύτερη επιλογή είναι να χρησιμοποιήσετε εργαλεία και να αναζητήσετε κάποιες σχετικές λέξεις-κλειδιά . Για έναν μεσίτη, αυτές μπορεί να είναι λέξεις όπως “αγορά σπιτιού”, “ακίνητα” κ.λπ.
- Μάρκετινγκ βίντεο στο YouTube
Το YouTube είναι η 2η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο και είναι ένα ακόμη μέρος όπου οι άνθρωποι αναζητούν λύσεις στα προβλήματά τους. Έτσι, αν είστε έμπορος λιανικής πώλησης μακιγιάζ και αξεσουάρ μακιγιάζ ή ακόμη και απλώς συνεργάτης, τότε θα μπορούσατε εύκολα να δημιουργήσετε ένα βίντεο σχετικά με αυτό το θέμα και να προτείνετε μερικά προϊόντα κατά τη διαδικασία. Για καλύτερα αποτελέσματα με αυτή τη στρατηγική, φροντίστε τα βίντεό σας να είναι πραγματικά χρήσιμα και πολύτιμα, περιορίστε στο ελάχιστο τις λεπτομέρειες και αποφύγετε την υπερβολική προώθηση.
- Μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Επικεντρωθείτε σε ένα κοινωνικό δίκτυο
Είναι προτιμότερο να επικεντρωθείτε σε ένα μόνο κοινωνικό δίκτυο, τουλάχιστον αρχικά. Αλλά ποιο θα πρέπει να επιλέξετε; Σε αντίθεση με τη δημοφιλή πεποίθηση, δεν είναι απαραίτητα αυτό με τους περισσότερους χρήστες. Το θέμα είναι να βρείτε το δίκτυο στο οποίο συχνάζει το κοινό-στόχος σας και να κατανοήσετε αν μπορείτε να εξυπηρετήσετε τον λόγο για τον οποίο βρίσκεται εκεί. Ανεξάρτητα από την πλατφόρμα που θα επιλέξετε γαι την κατασκευή ιστοσελίδας social, θα πρέπει να προσπαθήσετε να καταλάβετε γιατί το κοινό σας βρίσκεται εκεί και πώς μπορείτε να το εξυπηρετήσετε.
- Podcasting
Υπάρχουν δύο τρόποι για να προωθήσετε την επιχείρησή σας με podcasts:
α) Δημιουργήστε το δικό σας podcast
β) Πάρτε συνέντευξη στο podcast κάποιου άλλου
Η δημιουργία ενός podcast είναι εξαιρετική για τη δημιουργία μάρκας και κοινού, αλλά μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος για να αποκτήσει απήχηση. Αλλά πώς μπορείτε να βρείτε podcasters που μπορεί να θέλουν να σας πάρουν συνέντευξη; Ψάξτε στα αγαπημένα σας podcasts για συνεντεύξεις άλλων στον κλάδο σας.
- Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Tο blogging με γνώμονα το SEO είναι η καλύτερη μακροπρόθεσμη στρατηγική. Το επόμενο βήμα είναι να πείσετε αυτούς τους ανθρώπους να εγγραφούν στο ενημερωτικό σας δελτίο. Υπάρχουν πολλές συμβουλές και κόλπα για να το κάνετε αυτό: αναβαθμίσεις περιεχομένου κ.λπ. Αλλά αυτό που ενώνει όλες αυτές τις τακτικές είναι να παρέχετε κάτι πολύτιμο. Μπορεί να είναι μια έκδοση PDF της δημοσίευσης (αναβάθμιση περιεχομένου), ένα δωρεάν μάθημα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου 7 ημερών ή κάτι άλλο.
- Φόρουμ και πίνακες κοινότητας
Οι κοινότητες και τα φόρουμ όπως το Reddit, το Quora και οι σελίδες στο Facebook μπορούν να αποτελέσουν σπουδαία κανάλια μάρκετινγκ. Να θυμάστε μερικούς κρίσιμους κανόνες. Ποτέ μην προσπαθείτε να προωθήσετε άμεσα προϊόντα και υπηρεσίες. Οι άνθρωποι συχνά περιηγούνται σε αυτές τις πλατφόρμες για ψυχαγωγία ή εκπαίδευση. Παραπέμψτε το περιεχόμενό σας με προσοχή και μόνο όπου είναι απαραίτητο . Οι περισσότεροι σύνδεσμοι σε αυτές τις πλατφόρμες είναι nofollowed, που σημαίνει ότι δεν έχουν καμία αξία SEO. Για το λόγο αυτό, δεν υπάρχει λόγος να κάνετε spam-σύνδεση με το περιεχόμενό σας, όπου έχει αξία και υποστηρίζει ένα σημείο.
- Διαφημίσεις επί πληρωμή
Έτσι, πριν αρχίσετε να επενδύετε χρήματα σε πληρωμένες διαφημίσεις, λάβετε υπόψη σας τα βασικά της επιτυχίας της πληρωμένης διαφήμισης:
α) Κοινό
β) Προϋπολογισμός
γ) Εμπορικότητα
Κοινό: Το πρώτο βήμα είναι να καταλάβετε ποια πλατφόρμα χρησιμοποιεί το κοινό-στόχος σας.
Προϋπολογισμός: Οι περισσότερες διαφημίσεις PPC λειτουργούν βάσει δημοπρασίας, πράγμα που σημαίνει ότι όσο περισσότεροι διαφημιστές υπάρχουν, τόσο πιο ακριβά γίνεται. Γι’αυτό αναζητήστε λέξεις-κλειδιά με χαμηλότερο κόστος ανά κλικ. Αλλά μην ξεχνάτε ότι η PPC είναι κάτι μεγαλύτερο από τη Google. Μπορείτε επίσης να διαφημιστείτε και σε άλλες πλατφόρμες όπως το Facebook, το Twitter, το Pinterest, το YouTube κ.λπ. Απλά βεβαιωθείτε ότι το κοινό-στόχος σας συχνάζει πραγματικά εκεί.
Εμπορικότητα: Πρέπει να δημιουργήσετε την ισορροπία μεταξύ της πρόθεσης της πλατφόρμας και του τρόπου με τον οποίο θα κερδίσετε χρήματα από τα προϊόντα σας. Και ο τρόπος που το κάνετε αυτό είναι με το περιεχόμενο. Ας πούμε ότι πουλάτε έπιπλα και θέλετε να διαφημιστείτε στο Pinterest. Δεν θα θέλατε να στείλετε τους ανθρώπους σε σελίδες πωλήσεων για τραπέζια και καρέκλες, επειδή οι άνθρωποι στο Pinterest δεν ψάχνουν για κάτι τέτοιο. Ψάχνουν για έμπνευση. Έτσι, θα ήταν πιο λογικό να τους στείλετε σε μια σχετική δημοσίευση στο blog σας, όπως “11 συμβουλές διακόσμησης εσωτερικού χώρου για το σαλόνι σας”. Στη συνέχεια, μπορείτε να παρουσιάσετε σχετικά προϊόντα σε όλο το περιεχόμενο.