Πώς να αυξήσετε την απόδοση της επιχείρησής σας στο ηλεκτρονικό εμπόριο χρησιμοποιώντας το SMS Marketing

Η βιομηχανία ηλεκτρονικού εμπορίου βρίσκεται σε άνθηση.
Μέχρι το 2023, το μέγεθος της αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου αναμένεται να φτάσει τα 6,5 δισεκατομμύρια δολάρια. Και, με τους πανδημικούς περιορισμούς να αλλάζουν τα πρότυπα αγορών για πάντα, η καμπύλη αναμένεται να συνεχίσει με ανοδική πορεία.
Η πανδημία έχει κάνει τους καταναλωτές πιο απαιτητικούς και επιφυλακτικούς. Περισσότερο από ποτέ καταναλώνουν με βάση την εμπιστοσύνη και με βάση του ποια εταιρεία εκπληρώνει σε μεγαλύτερο βαθμό τις ανάγκες τους. Αυτό σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις που μπορούν να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των αγοραστών κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου θα γίνουν οι προτιμώμενες μάρκες καθώς τα πράγματα επανέρχονται στο φυσιολογικό. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι επωνυμίες ηλεκτρονικού εμπορίου στρέφονται στο μάρκετινγκ SMS σε μια προσπάθεια παροχής εξατομικευμένων μηνυμάτων σε άτομα με έναν διακριτικό τρόπο.
Ας δούμε λοιπόν τα οφέλη του SMS Marketing.
· Ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου είναι να παρουσιάζουν τα προϊόντα τους μπροστά από τους κατάλληλους ανθρώπους τη σωστή στιγμή με την κατασκευή ιστοσελίδων και την προώθηση αντίστοιχα. Εκεί είναι που το μάρκετινγκ SMS γίνεται πρακτικό. Φανταστείτε να λάβετε ποσοστό ανάγνωσης 98% μέσα σε λίγα λεπτά από το πάτημα “Αποστολή”, επίσης χωρίς σύνδεση στο διαδίκτυο. Μιας και πλέον οι καταναλωτές είναι τόσο δεμένοι με τα κινητά τους τηλέφωνα είναι σαφές ότι τα μηνύματα κειμένου είναι ο καλύτερος τρόπος για να προσεγγίσετε αυτούς τους υπερ-συνδεδεμένους καταναλωτές. Αυτό είναι ένα ισχυρό πλεονέκτημα του μάρκετινγκ SMS.
· Τα μηνύματα SMS διαβάζονται πιο γρήγορα απ’ ότι τα emails. Σύμφωνα με μελέτες το ποσοστό ανάγνωσης των SMS είναι κατά πολύ υψηλότερο απ’ ότι εκείνο του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, καθώς είναι πολύ πιο δύσκολο και χρονοβόρο να προσπελάσεις την αλληλογραφία σου. Προφανώς, τα μηνύματα κειμένου είναι ένας αποτελεσματικότερος τρόπος για να επικοινωνούν οι στιγμιαίες προσφορές και κρίσιμες επιχειρηματικές πληροφορίες.
· Το μάρκετινγκ μέσω SMS σας επιτρέπει να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό. Εάν πιστεύετε ότι η αποστολή μηνυμάτων κειμένου περιορίζεται σε νεότερους ανθρώπους, κάνετε λάθος. Μπορείτε να προσεγγίσετε άτομα όλων των ηλικιακών ομάδων, φύλα, επαγγέλματα, φυλές και έθνη μέσω μηνυμάτων κειμένου. Το καλύτερο κομμάτι; Μπορείτε ακόμη και να προσεγγίσετε άτομα σε απομακρυσμένες γωνιές του κόσμου που δεν έχουν ακόμη συνδεθεί στο Διαδίκτυο. Για επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου με παγκόσμια παρουσία, το μάρκετινγκ SMS προσφέρει τεράστιες ευκαιρίες με αυτόν τον τρόπο.
· Τα μηνύματα SMS παραδίδονται εξαιρετικά γρήγορα, δεδομένου ότι τα κείμενα είναι ISP-agnostic. Όχι μόνο παραδίδονται γρήγορα, αλλά επίσης λαμβάνονται καλύτερα. Διαθέτουν υψηλό ποσοστό απάντησης, με τα περισσότερα μηνύματα να αποκρίνονται εντός λίγων δευτερολέπτων.
· Το μάρκετινγκ SMS μπορεί να ενσωματωθεί σε άλλες μορφές μάρκετινγκ. Τα περισσότερα «ταξίδια» των καταναλωτών κατανέμονται μεταξύ διαδικτυακών και offline καναλιών. Αυτό σημαίνει ότι οι επωνυμίες πρέπει να προσφέρουν μια ομοιογενή και απρόσκοπτη εμπειρία σε όλα τα κανάλια εάν θέλουν να διατηρήσουν πελάτες. Το μάρκετινγκ SMS μπορεί να ενσωματωθεί σε email, κοινωνικά μέσα και διαφημίσεις για να παρέχει μια εμπειρία παντός καναλιού στους καταναλωτές.
· Το SMS Marketing ενισχύει την αφοσίωση των πελατών σας. Οι πελάτες αρέσκονται όταν οι επιχειρήσεις τους πλημμυρίζουν με εξατομικευμένη προσοχή. Εάν κρατάτε τους πελάτες σας ενήμερους για νέα, προσφορές και ενημερώσεις που τους ενδιαφέρουν, ενισχύετε τη σχέση μεταξύ εσάς και των καταναλωτών σας. Όλα αυτά ενισχύουν την αφοσίωση των πελατών μακροπρόθεσμα.
· Το SMS Marketing διατηρεί τους πελάτες σε συστήματα ελεγχόμενης θέσης βάσει αδειών, όπως το SMS, επιτρέποντας στους πελάτες να επιλέγουν και να συμμετέχουν ανά πάσα στιγμή. Εκ πρώτης όψεως, αυτό μπορεί να σας φαίνεται επικίνδυνο. Αλλά θέλετε πραγματικά να σπαταλήσετε τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ για να τροφοδοτήσετε πελάτες που δεν θέλουν να σας ακούσουν; Δεδομένου ότι οι πελάτες διαχειρίζονται τις προτιμήσεις επικοινωνίας κειμένου τους ανεξάρτητα, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι οι συνδρομητές υπηρεσιών σας ενδιαφέρονται πραγματικά για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.