espa banner
οικονομική προώθηση ιστοσελίδων

Παρακαλώ αξιολογήστε


Στον κόσμο της επιχειρηματικότητας, το μάρκετινγκ που ακολουθεί την κατασκευή ιστοσελίδων είναι το παν. Ανεξάρτητα από την ποιότητα της ιδέας σας, τις δεξιότητες της ομάδας σας ή ακόμα και το ποσό του κεφαλαίου που έχετε συγκεντρώσει, έχετε να αντιμετωπίσετε μια δύσκολη μάχη εάν δεν μπορείτε να αναπτύξετε μια μεγάλη και πιστή πελατειακή βάση.

Με όλη την αβεβαιότητα του περασμένου έτους, πολλές επιχειρήσεις αγωνίστηκαν για να επιβιώσουν, και ακόμα περισσότερο για να καταφέρουν να επικεντρωθούν στο μάρκετινγκ που στοχεύει στην ανάπτυξη. Για να επιβιώσουν, έπρεπε να προσαρμόσουν την ευελιξία σε όλες τις δράσεις τους, από το επιχειρηματικό τους μοντέλο μέχρι τη δήλωση της αποστολής τους. Εξαιτίας αυτού, οι στρατηγικές μάρκετινγκ έπρεπε να μείνουν πίσω για χάρη κάποιων αναγκών υψηλότερης προτεραιότητας. Ωστόσο, με την πάροδο του χρόνου οι άνθρωποι έχουν εγκλιματιστεί περισσότερο στους τρόπους με τους οποίους εξελίχθηκε ο επιχειρηματικός κόσμος, τόσο στον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων όσο και στις λειτουργίες τους που αφορούν τους πελάτες τους.

Σήμερα, οι επιχειρηματίες αρχίζουν να προχωρούν πέρα από την απλή επιβίωση προς μια τροχιά ανάπτυξης. Ωστόσο, πολλές παραδοσιακές στρατηγικές μάρκετινγκ έχουν κάποια μειονεκτήματα που δυσκολεύουν τις επιχειρήσεις που εξακολουθούν να προσπαθούν να ανακάμψουν από τη μεταβλητότητα του περασμένου έτους. Για παράδειγμα, η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης λειτουργεί, αλλά είναι δαπανηρή η διατήρησή της. Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι επίσης αποτελεσματικό, αλλά συχνά χρονοβόρο και απαιτεί κάποιο βαθμό συνέπειας και εποπτείας που μπορεί να είναι δύσκολο να διατηρηθεί για έναν επιχειρηματία που επικεντρώνεται σε πολλά πράγματα ταυτόχρονα.

Αυτά τα παραδείγματα είναι μόνο μερικά από τα μειονεκτήματα που μπορεί να σας κάνουν να πιστεύετε ότι οι αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ εξακολουθούν να είναι απρόσιτες για την εταιρεία σας. Ωστόσο, αν περιμένετε μέχρι να έχετε άφθονο χρόνο και κεφάλαιο για να αφιερώσετε στο μάρκετινγκ, μπορεί να χάσετε μερικούς πολύτιμους πελάτες.

Ακολουθούν τέσσερις εύκολες και οικονομικές (μερικές φορές ακόμη και δωρεάν) στρατηγικές μάρκετινγκ που μπορείτε να εφαρμόσετε αμέσως.

Δώρα

Υπάρχουν λίγα πράγματα στη ζωή που φέρνουν περισσότερη χαρά από το να πάρεις κάτι δωρεάν. Συγκεκριμένα, εάν κάνετε ένα giveaway για έναν καθορισμένο αριθμό πελατών, αφήνετε τους νικητές με μια διαρκή θετική εντύπωση και αίσθηση αξίας. Ταυτόχρονα, ενθαρρύνετε σιωπηρά τους άλλους να γίνουν ή να παραμείνουν πελάτες με την ελπίδα να κερδίσουν το επόμενο giveaway.

Ένα από τα κλειδιά για το καλό μάρκετινγκ είναι να στοχεύσετε τους πελάτες ξεχωριστά και να τους κάνετε να αισθάνονται ξεχωριστοί. Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να αποκομίσετε επιπλέον οφέλη εάν προσαρμόσετε τα δώρα στα ενδιαφέροντα των πελατών σας. Εάν οι πελάτες είναι ντόπιοι, μπορείτε να δώσετε δωροκάρτες για τοπικές επιχειρήσεις, όπως μια καφετέρια της γειτονιάς. Αυτό θα σας βοηθήσει επίσης να σχηματίσετε σχέσεις με άλλες μικρές επιχειρήσεις και μπορεί ακόμη και να σας προσφέρει κάποια έκπτωση ή προσφορά για τα επόμενα δώρα.

Προωθήσεις

Το 2020 μπορεί να έχει τελειώσει, αλλά οι συνεχείς περιορισμοί το κάνουν να φαίνεται σαν να μην έφυγε ποτέ και να είμαστε ακόμα κολλημένοι εκεί. Καθώς ο χειμώνας συνεχίζεται σε ορισμένες περιοχές, μπορεί να είναι μια μεγάλη στιγμή για να εκτελέσετε μια εποχιακή προσφορά για τις υπηρεσίες σας. Είτε η προσφορά είναι μια μεγάλη έκπτωση είτε μια προειδοποίηση για μια μελλοντική αύξηση των τιμών, μπορεί να βοηθήσει τόσο τους πελάτες σας να επιστρέψουν σε εσάς όσο και τους νέους πελάτες να αισθάνονται ότι η εταιρεία σας επικεντρώνεται στο μέλλον.

Παραπομπές

Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων θέλουν περισσότερες παραπομπές, αλλά σπάνια παίρνουν χρόνο για να δημιουργήσουν ένα τέτοιο ολοκληρωμένο σύστημα. Ενώ αυτή η στρατηγική απαιτεί κάποιο πρόσθετο χρόνο και ενέργεια, θα εξοικονομήσει πραγματικά χρόνο και θα αυξήσει τα έσοδά σας μακροπρόθεσμα.

Μια παραπομπή είναι πολύτιμη όχι μόνο για την ανάπτυξη της πελατειακής σας βάσης, αλλά και για την απόκτηση αξιοπιστίας για τους νέους πελάτες σας. Τα μικρά κίνητρα, από εξατομικευμένες σημειώσεις έως δωροκάρτες , θα ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να συνεχίσουν να κάνουν παραπομπές και θα τους κάνουν να αισθάνονται ότι η επιχείρησή σας εκτιμά αυτούς και τα δίκτυά τους.

Κοινωνικές υπηρεσίες

Η επίδειξη καλοσύνης στην εταιρεία σας και η ομαδικότητα γενικότερα είναι ζωτικής σημασίας για όλες τις πτυχές της επιχείρησής σας. Είτε κάνετε μια δωρεά, είτε δώσετε φαγητό στους άστεγους με τη βοήθεια της ομάδας σας, όχι μόνο σας κάνει να αισθάνεστε καλά, αλλά δείχνει επίσης στους πελάτες σας ότι ενδιαφέρεστε. Αυτό βοηθά να κερδίσετε και να διατηρήσετε πελάτες που δίνουν προτεραιότητα στην ευημερία της κοινότητας, ενώ ταυτόχρονα νιώθουν εμπιστοσύνη ότι η εταιρεία σας έχει μια ισχυρή αίσθηση των αξιών της κοινότητας.

Όταν οι πελάτες σας, σας βλέπουν ως ενεργό μέλος της κοινότητας, θα θέλουν να σας υποστηρίζουν ακόμα και όταν οι καιροί είναι δύσκολοι. Αυτή η απαράμιλλη αφοσίωση θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε και να αναπτύξετε την πελατειακή σας βάση καθώς αναπτύσσετε την επιχείρησή σας.

 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι