3 οργανικές στρατηγικές μάρκετινγκ Instagram που θα σας βοηθήσουν να ευδοκιμήσετε κατά τη διάρκεια της πανδημίας
Το 2020 ήταν μια χρονιά γεμάτη εκπλήξεις, με τη μεγαλύτερη έκπληξη να δίνει ένα πιο φωτεινό προσκήνιο στα κοινωνικά μέσα. Αυτή η έκπληξη – μια πανδημία δημιούργησε νέα ανάγκη για μια ισχυρή διαδικτυακή στρατηγική παρουσία.
Εάν είστε ιδιοκτήτης επιχείρησης ή έμπορος που εργάζεστε με μια επιχείρηση που είναι καινούργια στα κοινωνικά μέσα, μια από τις καλύτερες πλατφόρμες για εστίαση είναι το Instagram. Γιατί; Όταν αξιοποιείται σωστά, είναι μια από τις καλύτερες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων για να αναπτυχθεί οργανικά.
Το πρώτο κλειδί για την επιτυχία είναι η δημιουργικότητα και η συνέπεια.
Η δημιουργικότητα θα είναι πάντα η αρχή του παιχνιδιού σε οποιαδήποτε πλατφόρμα κατασκευής ιστοσελίδων κοινωνικών μέσων, αλλά είναι ιδιαίτερα σχετική Instagram. Εάν δεν μπορείτε να σκεφτείτε έξω από το κουτί, ίσως να ξεχάσετε να δοκιμάσετε. Από την άλλη πλευρά, η συνέπεια είναι ζωτικής σημασίας. Εάν μπορείτε να δεσμευτείτε να εφαρμόσετε τη δημιουργικότητα και τη συνέπεια στο μάρκετινγκ, τότε αυτές οι τρεις οργανικές στρατηγικές θα σας φέρουν την ορατότητα που θα διαρκέσει πέρα από την πανδημία:
1. Περιεχόμενο βάσει ιστορίας
Οι ιστορίες είναι ισχυρές, ιδίως ιστορίες που δημιουργούν συναισθήματα που μπορούν να οδηγήσουν στις αποφάσεις αγοράς. Ιστορίες που είναι ανθρώπινες, επώνυμες και συνδέονται με το ταξίδι του πελάτη σας θα κερδίζουν, κάθε φορά. Στο Instagram, αυτό το περιεχόμενο μπορεί να είναι τόσο σε δημοσιεύσεις όσο και σε ιστορίες. Εάν είναι καλογραμμένο, αυτός ο τύπος περιεχομένου μπορεί να προσελκύσει επισκέπτες στο προϊόν ή την υπηρεσία σας. Ένα παράδειγμα μιας ανάρτησης βάσει ιστορίας ξεκινά με την ιστορία προέλευσης του ιδρυτή της εταιρείας ή μιλά για την ανάπτυξη της εταιρείας και πώς οι πελάτες είναι κυρίως υπεύθυνοι για αυτήν την ανάπτυξη. Μια συνοδευτική εικόνα καρουσέλ που δείχνει το ταξίδι ανάπτυξης θα κάνει το post ξεχωριστό και θα αυξήσει την αφοσίωση.
2. Βίντεο
Σύντομο βίντεο, μεγάλο βίντεο και ζωντανό βίντεο, όλα είναι κερδοφόρα για την επιχείρηση. Το βίντεο, σε γενικές γραμμές, προσελκύει υψηλότερα ποσοστά και για καλό λόγο. Στους ανθρώπους αρέσει η κίνηση και το Instagram έχει γίνει μια νέα μορφή τηλεόρασης. Οι δημιουργοί περιεχομένου και οι επιχειρήσεις συχνά σκέφτονται πώς να δημιουργήσουν βίντεο, αλλά όλα σχετίζονται με την αφήγηση. Όσο υπάρχει ένα κίνητρο πίσω από το περιεχόμενο και είναι δημιουργικό, θα διευκολυνθεί και η διαδικασία δημιουργίας βίντεο.
Επίσης, το Instagram Lives μπορεί να είναι αυθόρμητο και επίσης προγραμματισμένο. Στην ιδανική περίπτωση, αξιοποιείτε και τις δύο προσεγγίσεις, αλλά εάν φοβάστε να μπείτε στην κάμερα, ο προγραμματισμός είναι ιδανικός. Εάν διευθύνετε μια επιχείρηση που θα μπορούσε να επωφεληθεί από το μάρκετινγκ της επιρροής, η χρήση του Lives θα ηγηθεί, θα εμπνεύσει το κοινό σας ενώ παράλληλα θα δημιουργήσει εξουσία.
Οι ιστορίες Instagram μπορούν να δώσουν μια εσωτερική ματιά στην επιχείρησή σας. Παρόλο που η ροή σας στο Instagram θα πρέπει ιδανικά να έχει ένα επίπεδο επιμέλειας για να διατηρήσει μια γενική αισθητική, οι ιστορίες μπορεί να είναι πιο απρόσμενες. Χρησιμοποιήστε τις ιστορίες ως ευκαιρία για να αναδείξετε την ιστορία της εταιρείας σας και τη δραστηριότητα στο παρασκήνιο.
3. Στοχευμένη αφοσίωση σε hashtag
Εάν διευθύνετε μια πραγματική επιχείρηση που θέλει το κοινό να μετατραπεί σε πελάτες, η αγορά οπαδών δεν είναι ποτέ η απάντηση. Οι ψεύτικοι οπαδοί είναι απλώς μια ματαιοδοξία και η ψεύτικη έκκληση θα εξαντληθεί σε δευτερόλεπτα όταν δείτε μηδενικά σχόλια στις δημοσιεύσεις σας και ελάχιστες επισημάνσεις “μου αρέσει”. Αντ ‘αυτού, εστιάστε σε στοχευμένα hashtag, τόσο στις αναρτήσεις σας όσο και στις αλληλεπιδράσεις σας και θα αρχίσετε να βλέπετε αποτελέσματα.
Ομοίως, ξεκινήστε να χρησιμοποιείτε hashtag αναζητώντας άτομα που χρησιμοποιούν τo ίδιο hashtag, που μπορεί να συνδεθούν με τον ιδανικό πελάτη σας. Αρχίστε να ασχολείστε με τις αναρτήσεις τους, αφήνοντας σχόλια και κάνοντας ερωτήσεις. Ακόμη, επιλέξτε να ακολουθήσετε συγκεκριμένους λογαριασμούς. Πρόκειται για μια μορφή «στοχευμένης δέσμευσης» και δεν αποτελεί «μαζική παρακολούθηση αδιάλειπτης δράσης». Η οργανική δέσμευση είναι μια στρατηγική που δεν θα πεθαίνει ποτέ, καθώς απαιτεί την πραγματική συνομιλία με άτομα που ταιριάζουν στο πελατολόγιο σας σε σχέση με την προσφυγή σε απελπισμένες μεθόδους όπως η αγορά οπαδών.
Η πανδημία και οι συνέπειές της δεν θα εξαφανιστούν πριν από το τέλος του τρέχοντος έτους. Πιθανώς τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις τώρα να συνεχιστούν. Ωστόσο, υιοθετώντας στρατηγικές που λειτουργούν και διατηρώντας τη δημιουργικότητα και τη συνέπεια, μπορείτε να προετοιμαστείτε για μακροπρόθεσμη επιτυχία που θα διαρκέσει ακόμη και μετά το 2021.