προσέλκυση νέων πελατών σε ιστοσελίδα

Παρακαλώ αξιολογήστε


Όταν διευθύνετε μια επιχείρηση που βασίζεται σε πελάτες, οι εβδομάδες και οι μήνες μπορεί να σας φαίνεται ότι τρέχουν πολύ γρήγορα. Οι πελάτες έρχονται και φεύγουν, ανάλογα με τα προϊόντα, τα πακέτα και τις τιμές σας. Η απόκτηση πελατών μπορεί να είναι ένας από τους πιο δύσκολους και αγχωτικούς αγώνες που έχει να δώσει ένας ιδιοκτήτης επιχείρησης.

Υπάρχουν κάποιοι «νόμοι» για την προσέλκυση πελατών που δουλεύουν κάθε φορά. Αν τους επεξεργαστείτε και μελετήσετε τις πρακτικές που απορρέουν από αυτούς σίγουρα θα φέρνετε τακτικά πελάτες στην επιχείρηση σας και δεν θα χρειάζεται  να αγωνίζεστε για να επενδύσετε σε διαφημίσεις συνέχεια. Με αυτό κατά νου, σας παρουσιάζουμε τρεις «νόμους» που κάθε επιχειρηματίας πρέπει να ακολουθήσει για να προσελκύσει νέους πελάτες.

1.Προσελκύστε τους με περιεχόμενο με το οποίο είναι πιθανό να ασχοληθούν

Ο πρώτος και αναμφισβήτητα πιο σημαντικός τρόπος για να προσελκύσετε νέους πελάτες είναι να χρησιμοποιήσετε το μάρκετινγκ περιεχομένου με την κατασκευή ιστοσελίδων, το οποίο συνεπάγεται τη δημιουργία περιεχομένου αξίας για τις σελίδες σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το blog σας ή οπουδήποτε άλλο μέσο. Επιτρέποντας έτσι  στον πελάτη σας να μπορεί να αναζητήσει πληροφορίες για την επιχείρησή σας. Η δημιουργία έξυπνου περιεχομένου δεν έχει ημερομηνία λήξης. Όσο το ενδιαφέρον περιεχόμενό σας υπάρχει εκεί έξω, είναι πιθανό να βρει τους πελάτες-στόχους σας με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Ανεξάρτητα από το πώς βρίσκει τον πελάτη-στόχο σας, η ίδια η δημιουργία είναι σημαντική επειδή σας καθιερώνει ως ηγέτη. Όταν οι πελάτες ελέγχουν εταιρείες, ψάχνουν για κάτι περισσότερο από μια τιμή. Θέλουν να συνεργαστούν με ανθρώπους που γνωρίζουν τη βιομηχανία τους και είναι ειδικοί στον τομέα τους. Εάν μπορείτε να απαντήσετε στις ερωτήσεις του πελάτη-στόχου σας και να του δώσετε τις απαντήσεις και τα στοιχεία που χρειάζονται, θα θυμούνται την εταιρεία σας και θα έχετε κερδίσει πιθανούς πελάτες.

2. Χρησιμοποιήστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, δεν υπάρχει λόγος να μην χρησιμοποιείτε μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να προσελκύσετε νέους πελάτες. Έχετε έναν ολόκληρο κόσμο πιθανών πελατών στην παλάμη του χεριού σας. Ο τρόπος χρήσης τους, ωστόσο, είναι μια ερώτηση με δεκάδες πιθανές απαντήσεις, οι οποίες πρέπει να εξεταστούν παράλληλα. Θα πρέπει να προσφέρετε ποιοτικό περιεχόμενο και αληθινές ιστορίες με έξυπνα hashtags. Το πιο σημαντικό πράγμα όμως που πρέπει να κάνετε είναι να είστε ευσυνείδητοι και να σέβεστε την κοινότητα για την οποία δημιουργείτε περιεχόμενο, τόσο στις κοινωνικές σελίδες της επιχείρησής σας όσο και στις δικές σας.

Η απάντηση που δίνετε σε κάθε σχόλιο και άμεσο μήνυμα που λαμβάνετε μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια δέσμευση με τον χρήστη. Όσο περισσότερο οι «ακόλουθοι» σας μπορούν να αισθάνονται ότι σας γνωρίζουν – είτε την προσωπική σας μάρκα είτε εσάς ως ιδρυτή στη σελίδα της εταιρείας σας – τόσο περισσότερο θα σας εμπιστεύονται. Το ίδιο ισχύει και για την περίπτωση που λάβετε ένα μήνυμα στο LinkedIn ή στο Facebook. Απαντήστε, ακόμα και αν το μήνυμα φαίνεται να είναι αυτοματοποιημένο ή μέρος μιας λίστας μαζικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Με αυτό τον τρόπο σταδιακά θα αρχίσετε να γίνεστε κορυφαίοι.

3. Αντικατοπτρίσετε τον ιδανικό πελάτη σας.

Είναι ένας απλός κανόνας έλξης. Με αυτό τον τρόπο είναι πιο πιθανό να προσελκύσετε πελάτες, αν αντικατοπτρίζετε τις ενέργειές τους και αλληλεπιδράτε με άτομα που ανήκουν στον κοινωνικό τους κύκλο. Πρέπει να θυμάστε ότι η φήμη σας προηγείται από εσάς στον επιχειρηματικό κόσμο, έτσι για να βεβαιωθείτε ότι οι πιθανοί πελάτες σας ενδιαφέρονται, κάνετε προσφορές υψηλής ποιότητας και προσλάβετε τους δικούς σας ανθρώπους υψηλής ποιότητας ως τρόπο εισβολής σε δίκτυα πελατών-στόχων και διάδοσης της καλής φήμης.

Επειδή όλα καταλήγουν στα άτομα με τα οποία επιλέγετε να δικτυωθείτε, βεβαιωθείτε ότι προσλαμβάνετε και αλληλεπιδράτε με τον τύπο των ατόμων στον οποίο θέλετε να απευθυνθείτε. Αυτό είναι ένα ηθικό ζήτημα. Σε όλες τις επιχειρηματικές σας συναλλαγές, ενεργείτε όπως θα θέλατε ένας πελάτης να ενεργεί απέναντί σας. Οι πιθανότητες είναι ότι η φήμη που θα δημιουργήσετε για τον εαυτό σας θα ενισχύσει την θετική διάδοση, ακόμη και από εκείνους που έχετε προσλάβει. Και όσο περισσότερη επικοινωνία της θετικής φήμης υπάρχει, τόσο περισσότεροι πελάτες θα έρθουν, πράγμα που σημαίνει ακόμα μεγαλύτερη διασπορά θετικής φήμης και περισσότερη προσέλκυση πελατώ

 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι