espa banner

Παρακαλώ αξιολογήστε


Η προσέλκυση νέων πελατών μπορεί να φαίνεται λίγο αποθαρρυντική, ειδικά αμέσως μετά τη δημιουργία μιας επιχείρησης σε έναν κόσμο συνεχώς αυξανόμενου ανταγωνισμού, αλλά μην το αφήσετε να σας εκφοβίσει. Ακολουθούν 9 αποτελεσματικοί τρόποι που μπορούν να σας βοηθήσουν να αποκτήσετε νέους πελάτες online!

1. Έχετε μια ελκυστική ιστοσελίδα και ένα blog 

 Έχοντας έναν όμορφο ιστότοπο που είναι βελτιστοποιημένος και εύκολος στην πλοήγηση είναι ζωτικής σημασίας. Με την αναζήτηση λέξεων-κλειδιών που σχετίζονται με την επιχείρησή σας, νέοι πελάτες θα συναντήσουν τον ιστότοπό σας. Εκεί, θα μπορούν να διαβάσουν μια σύνοψη της επιχείρησής σας, να δουν τις εικόνες και τις περιγραφές των προϊόντων και των υπηρεσιών σας, καθώς και να βρουν οποιαδήποτε πληροφορία θα χρειαστούν για να επικοινωνήσουν μαζί σας. Εκτός από τις όμορφες ιστοσελίδες, τα blogs είναι σχεδόν ίσης σημασίας. Παρέχουν την ευκαιρία να γράψετε περιεχόμενο στο οποίο οι πελάτες σας μπορούν να διαβάσουν και να σχολιάσουν. Τα σχόλια παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες και μπορείτε επίσης να απαντήσετε σε αυτά και να δημιουργήσετε μια καλή σχέση με τους πελάτες σας.

2. Δημιουργήστε λογαριασμούς κοινωνικών μέσων

Η κατασκευή ιστοσελίδας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βοηθά στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας, καθώς σχεδόν ο μισός πληθυσμός του κόσμου έχει λογαριασμούς κοινωνικών μέσων. Σας επιτρέπει επίσης να αλληλεπιδράτε με τους πελάτες σας και δείχνει ότι υπάρχει ένα άτομο πίσω από την επωνυμία σας. Ζητήστε τους τις απόψεις τους, βοηθήστε τους αν χρειάζονται βοήθεια, μοιραστείτε περιεχόμενο που μπορεί να απολαύσουν και βρείτε σχετικό. Έχοντας ένα ελκυστικό προφίλ  , οι χρήστες θα ενδιαφέρονται αμέσως περισσότερο να κάνουν κλικ στον σύνδεσμο προς τον ιστότοπο που παρείχατε στην περιγραφή σας.

3. Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO)

Έχετε δημιουργήσει έναν ιστότοπο για την επωνυμία σας, αλλά δεν λαμβάνετε κλικ; Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεστε βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης ή SEO, το οποίο αποτελείται από πολλαπλές τεχνικές και στρατηγικές που αποσκοπούν στη βελτίωση της θέσης σας στις μηχανές αναζήτησης.

4. Κριτικές πελατών

Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, η αλληλεπίδραση με τους πελάτες σας είναι σημαντικής σημασίας. Απαντήστε σε άτομα στο blog σας, ελέγξτε τακτικά το email σας, να είστε στα σχόλια των λογαριασμών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης .Όχι μόνο χτίζει εμπιστοσύνη, αλλά τους παρακινεί επίσης να αφήσουν καλές κριτικές που άλλοι άνθρωποι μπορούν να διαβάσουν και ίσως ακόμη και να αποφασίσουν να δώσουν μια ευκαιρία στην επιχείρησή σας.

5. Μαρτυρίες πελατών

Η λήψη μαρτυριών είναι αρκετά εύκολη: απλά μιλήστε με έναν πιστό πελάτη ή μια επιχείρηση με την οποία έχετε συνεργαστεί και ρωτήστε τους αν θα ήταν πρόθυμοι να γράψουν μερικές προτάσεις σχετικά με την εμπειρία τους με την επωνυμία σας. Μπορείτε να βάλετε μια μαρτυρία στην πρώτη σελίδα του ιστότοπου σας, στη σελίδα του προϊόντος, σε μια ειδική σελίδα , στο blog σας, ακόμη και σε φυλλάδια.

6. Καμπάνιες μάρκετινγκ

Ιδιαίτερα αποτελεσματικές όταν χρησιμοποιούνται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι καμπάνιες μάρκετινγκ είναι εγγυημένες για να προσελκύσουν νέους πελάτες εάν γίνουν σωστά. Αυτό συμβαίνει επειδή στοχεύουν το κοινό μέσω δημογραφικών πληροφοριών, ώστε οι πιθανοί πελάτες να μπορούν να δουν την επωνυμία σας στις ροές τους.  Όταν οι χρήστες χρησιμοποιούν το διαδίκτυο και επισκέπτονται ιστότοπους, δημιουργούν δεδομένα που περιλαμβάνουν το φύλο, τη φυλή, την ηλικία, τις αγορές και τους ιστότοπους που επισκέπτονται συχνά. Έτσι, όταν αποφασίσετε να αγοράσετε διαφημίσεις σε έναν ιστότοπο κοινωνικών μέσων, θα τις δείξουν σε άτομα που έχουν παρόμοια ενδιαφέροντα.

7. Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου παρουσιάζει έναν εξαιρετικά αποτελεσματικό τρόπο σύνδεσης με τους πελάτες. Χρησιμοποιώντας το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, μπορείτε να προσεγγίσετε έναν μεγάλο αριθμό ανθρώπων . Οι καμπάνιες μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να ενημερώσουν τους πελάτες σας σχετικά με ειδικές προσφορές, πωλήσεις και νέα προϊόντα. Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου απαιτεί να μην δαπανώνται έσοδα για την εκτύπωση φυλλαδίων και παρέχει όλες τις σημαντικές πληροφορίες που χρειάζονται οι πελάτες σας: έναν σύνδεσμο προς τον ιστότοπό σας, έναν αριθμό τηλεφώνου, μια διεύθυνση και επίσης ένα άλλο μέσο επικοινωνίας. Αλλά ίσως το καλύτερο προνόμιο του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ότι μπορείτε να προσαρμόσετε κάθε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που στέλνετε και να απευθύνεστε στους ανθρώπους με το όνομά τους.

8. Εταιρικές σχέσεις

Οι  συνεργασίες είναι επωφελείς και για τις δύο πλευρές: η επιχείρηση με την οποία συνεργάζεστε μπορεί να προσεγγίσει το κοινό σας και αντίστροφα. Βοηθά επίσης στην οικοδόμηση της αναγνωρισιμότητας και της αξιοπιστίας της επωνυμίας, καθώς θα εμφανιστείτε στον ιστότοπό τους. Ο αριθμός των υπηρεσιών που προσφέρετε θα επεκταθεί επίσης, οπότε είναι καλό να συνεργαστείτε με μια επιχείρηση που προσφέρει ένα προϊόν παρόμοιο με το δικό σας.

9. Δραστηριοποιηθείτε και προσελκύστε νέους πελάτες online!

Βεβαιωθείτε ότι ελέγχετε τακτικά όλους τους λογαριασμούς σας και ιδιαίτερα τα μέρη όπου οι άνθρωποι μπορούν να αφήνουν κριτικές και σχόλια. Αλληλεπιδράστε με τους ανθρώπους, απαντήστε τόσο στις καλές όσο και στις κακές κριτικές τους και βοηθήστε όποιον χρειάζεται βοήθεια. Ενημερώστε το blog σας όσο πιο συχνά μπορείτε και ακολουθήστε τις νεότερες τάσεις στον κόσμο του σχεδιασμού για να διατηρείτε ενημερωμένο και τον ιστότοπό σας. Οι εκστρατείες μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρέχουν επίσης πολύτιμες αναλύσεις, τις οποίες θα πρέπει να ελέγχετε καθημερινά. Αυτά τα αναλυτικά στοιχεία σας δείχνουν πόσο επιτυχημένες είναι οι εκστρατείες μάρκετινγκ σας, δείχνοντάς σας τον αριθμό των κλικ που λαμβάνετε, για πόσο καιρό οι άνθρωποι παραμένουν στον ιστότοπό σας, τον αριθμό των νέων οπαδών, την ηλικία και την τοποθεσία τους και πολλά άλλα στατιστικά στοιχεία.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι