Παρακαλώ αξιολογήστε


1. Να έχετε ευελιξία.

Χρησιμοποιήστε ένα ευέλικτο τεχνολογικό πλαίσιο, υπάρχουν αρκετά από αυτά τα διαθέσιμα (όπως το Bootstrap).

Αυτά τα πλαίσια είναι βασικά απλοί τρόποι για να τοποθετήσετε τα στοιχεία σε ένα πλέγμα και στη συνέχεια να μετατοπίσετε αυτό το πλέγμα με βάση τα διάφορα μεγέθη οθόνης, έτσι ώστε τα στοιχεία σε μια μεγάλη οθόνη να είναι τοποθετημένα εξίσου καλά όπως θα ήταν σε ένα iPad [ή smartphone].

Το Responsive είναι μια πιο ενοποιημένη προσέγγιση στην ανάπτυξη του Web που σας επιτρέπει να δημιουργήσετε μια παρόμοια εμπειρία για τον χρήστη, ανεξάρτητα από το πώς έχει πρόσβαση στον ιστότοπο (desktop, tablet ή smartphone).

2. Σκεφτείτε με τον αντίχειρα (ή το δείκτη).

Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας μπορεί να περιηγηθεί πλήρως με έναν αντίχειρα και δεν απαιτεί πιέσεις για να τον χρησιμοποιήσετε.

Αυτή είναι μία από τις πιο σημαντικές συμβουλές στην κατασκευή ιστοσελίδας για κάθε ιστότοπο για κινητά, καθώς θέλετε οι χρήστες να μπορούν να πλοηγηθούν στον ιστότοπό σας με το “χέρι του τηλεφώνου” χωρίς τη χρήση δεύτερου χεριού.

Οι περισσότεροι χρήστες που επισκέπτονται έναν ιστότοπο για κινητά θα χρησιμοποιούν συσκευή με οθόνη αφής, οπότε βεβαιωθείτε ότι τα κουμπιά και η πλοήγηση στο μενού είναι αρκετά μεγάλα ακόμη και για χοντρά δάχτυλα

3. Διατηρήστε τον σχεδιασμό απλό.

Ένας καθαρός σχεδιασμός και ένα εστιασμένο αντίγραφο μπορούν να αποδώσουν πολλά. Να θυμάστε ότι έχετε μόνο λίγα δευτερόλεπτα για να μεταδώσετε ποιοι είστε ως εταιρεία.

Πάρα πολλά  γραφικά, αντίγραφα, βίντεο μπορεί να εμποδίσουν την ικανότητα του ιστότοπου να φορτώνει γρήγορα.

Αν σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε εικόνες, “προσπαθήστε να προβάλλετε εικόνες με μικρότερο μέγεθος byte, καθώς αυτό θα μειώσει το χρόνο που περνούν οι χρήστες περιμένοντας να φορτώσει η σελίδα.

4. Κρατήστε το περιεχόμενο σύντομο.

Βρείτε τρόπο να πείτε την ιστορία σας με λιγότερες λέξεις. Η οθόνη ενός smartphone είναι πολύ μικρότερη από εκείνη ενός επιτραπέζιου υπολογιστή, οπότε προσπαθήστε να ελαχιστοποιήσετε την ποσότητα του κειμένου στον ιστότοπό σας για κινητά.

Οι χρήστες κινητών τηλεφώνων ενδιαφέρονται για γρήγορη κύλιση, οπότε συμπεριλάβετε μόνο το απαραίτητο κείμενο για να κρατήσετε την προσοχή του αναγνώστη.

5. Θυμηθείτε, μια εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις.

Για να μην φαίνεται ακατάστατος ο ιστότοπός σας, χρησιμοποιήστε συμβατικά [εικονίδια] για κινητά, αντί για λέξεις για να πατήσετε για να καλέσετε, να συνδεθείτε κοινωνικά ή να βρείτε το μενού. Η χρήση αυτών των συμβόλων βοηθά τους θεατές να γνωρίζουν ότι ο ιστότοπος είναι βελτιστοποιημένος για κινητά.

6. Μην το παρακάνετε με τη Java.

Αποφύγετε την υπερβολική JavaScript στις ιστοσελίδες σας για κινητά, όπου είναι δυνατόν, επειδή εκτελείται με διαφορετικό τρόπο σε διαφορετικά προγράμματα περιήγησης και συσκευές.

7. Να είναι εύκολο να βρίσκει κανείς τον αριθμό τηλεφώνου, την τοποθεσία και τις πληροφορίες επικοινωνίας σας.

Λάβετε υπόψη σας το πλαίσιο στο οποίο θα χρησιμοποιηθεί ο ιστότοπός σας στο κινητό. Συχνά, οι χρήστες αναζητούν τις ώρες λειτουργίας των καταστημάτων, έναν αριθμό επικοινωνίας ή κράτησης ή ίσως την πλησιέστερη τοποθεσία της επιχείρησης. Όσο πιο εύκολη είναι η πρόσβαση και η ανάληψη δράσης από τους χρήστες σε αυτές τις πληροφορίες, τόσο καλύτερη είναι η εμπειρία του χρήστη.

8. Σκεφτείτε το βίντεο, αλλά προσθέστε το με σύνεση.

Το βίντεο είναι απολύτως απαραίτητο για κάθε ιστότοπο για κινητά. Αυτό συμβαίνει επειδή οι καταναλωτές που χρησιμοποιούν κινητές συσκευές έχουν τριπλάσιες πιθανότητες να παρακολουθήσουν βίντεο από ό,τι οι χρήστες φορητών/τραπεζικών υπολογιστών. Επιπλέον, χρησιμοποιήστε ένα πρόγραμμα αναπαραγωγής βίντεο που είναι ελαφρύ (δεν καταναλώνει πολύτιμο εύρος ζώνης και πόρους επεξεργασίας), ώστε να βελτιώσετε σημαντικά το χρόνο φόρτωσης της σελίδας και να παρέχετε καλύτερη συνολική εμπειρία.

9. Βεβαιωθείτε ότι οι φόρμες είναι σχεδιασμένες για κινητά.

Ελαχιστοποιήστε όσο το δυνατόν περισσότερο τον αριθμό και το μέγεθος των πεδίων της φόρμας και αξιοποιήστε την τεχνολογία που είναι ενσωματωμένη στις κινητές συσκευές για να βελτιστοποιήσετε τη χρηστικότητα.

10. Εξετάστε τη γεωγραφική θέση.

Εκμεταλλευτείτε τις δυνατότητες των κινητών συσκευών, όπως ο γεωγραφικός εντοπισμός. Οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν τον γεωγραφικό εντοπισμό για να δώσουν οδηγίες, να επιτρέψουν στους επισκέπτες να ελέγξουν τη διαθεσιμότητα στο πλησιέστερο κατάστημα, να προσφέρουν στοχευμένες προσφορές, να προσφέρουν στους διαδικτυακούς αγοραστές τιμές στο τοπικό τους νόμισμα και να συνδεθούν με κοινωνικές κοινότητες.

11. Πραγματοποιήστε δοκιμές για να διασφαλίσετε ότι το περιεχόμενό σας μπορεί να προβληθεί σωστά σε διαφορετικές συσκευές, πλατφόρμες και λειτουργικά συστήματα.

Θυμηθείτε να δοκιμάζετε την εμπειρία των χρηστών κινητών τηλεφώνων ανά λειτουργικό σύστημα για να βελτιώσετε τη συνολική εμπειρία του ιστότοπου με δοκιμές ευχρηστίας.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι