Τρόποι για να κάνετε τη στρατηγική ιστοσελίδων σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης φιλική προς κινητά

Όταν κάνετε μάρκετινγκ στο διαδίκτυο, είναι σημαντικό να κατανοήσετε πώς οι χρήστες έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο. Γιατί είναι τόσο σημαντικό αυτό; Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους οι χρήστες έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο. Μπορείτε πρώτα να σκεφτείτε επιτραπέζιους και φορητούς υπολογιστές. Ενώ αυτά χρησιμοποιούνται συνήθως, απέχουν πολύ από τις μόνες συσκευές που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι για να αναζητήσουν υπηρεσίες και προϊόντα στο διαδίκτυο. Οι ηλεκτρονικοί αναγνώστες, τα tablet, τα smartphone και άλλες συσκευές κερδίζουν γρήγορα έλξη. Ως κάποιος που εμπορεύεται στο διαδίκτυο, είναι απαραίτητο να βεβαιωθείτε ότι η στρατηγική σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης απευθύνεται σε όλους.
Ακολουθούν ορισμένοι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να κάνετε τη στρατηγική κατασκευής ιστοσελίδων κοινωνικών μέσων σας φιλική προς κινητά:
- Βεβαιωθείτε ότι οι συνδεδεμένες σελίδες προορισμού είναι φιλικές προς κινητά: Όταν μοιράζεστε συνδέσμους με οπαδούς κοινωνικών μέσων, είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι οι σελίδες προορισμού στις οποίες συνδέεστε είναι φιλικές προς κινητά. Δεν γνωρίζετε τι είδους συσκευή μπορεί να χρησιμοποιεί ένα άτομο κατά την κύλιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μπορεί να βρίσκονται στην εργασία ή στο σπίτι στην επιφάνεια εργασίας τους ή στο λεωφορείο με το smartphone τους. Μην υποθέσετε ότι εάν ένας ακόλουθος κάνει κλικ σε έναν σύνδεσμο που δεν είναι φιλικός προς κινητά, θα επιστρέψει σε αυτόν αργότερα όταν βρίσκεται σε φορητό υπολογιστή. Οι πιθανότητες είναι ότι απλά θα προχωρήσουν στην επόμενη επιχείρηση. Μπορείτε να το αποφύγετε διασφαλίζοντας ότι οι συνδεδεμένες σελίδες είναι φιλικές προς κινητά. Ένας χρήστης που έχει μια καλή εμπειρία είναι ένας χρήστης που είναι πιθανό να επιστρέψει και μια φιλική προς κινητά σελίδα προορισμού είναι το ιδανικό μέρος για να ξεκινήσετε.
- Προσθήκη εικόνων: Οι εικόνες είναι γνωστό ότι τραβούν το βλέμμα των επισκεπτών σε έναν ιστότοπο. Δεν διαφέρει όταν ένας χρήστης επισκέπτεται μια κινητή συσκευή. Οι εικόνες μπορούν να προσθέσουν στο κείμενο και τον τόνο της επωνυμίας σας. Επιλέξτε προσεκτικά τις εικόνες, διασφαλίζοντας ότι σχετίζονται με την επωνυμία και το περιεχόμενό σας. Εάν μπορείτε να τραβήξετε την προσοχή ενός χρήστη με μια εικόνα, θα είναι πιο πιθανό να διαβάσει το περιεχόμενο και να παρατηρήσει την επωνυμία σας. Μια εντυπωσιακή εικόνα μπορεί ακόμη και να δελεάσει τους χρήστες να κάνουν κλικ σε έναν σύνδεσμο που οδηγεί σε μια συγκεκριμένη σελίδα στον ιστότοπό σας.
- Βελτιστοποιήστε τη σελίδα σας για τοπικές αναζητήσεις: Αν έχετε μια φυσική επιχείρηση, είναι πολύ σημαντικό να κάνετε βελτιστοποίηση για τοπικές αναζητήσεις. Θέλετε οι χρήστες που αναζητούν μια υπηρεσία ή ένα προϊόν τοπικά να μπορούν να βρουν την επιχείρησή σας. Επιχειρήσεις όπως εστιατόρια, γυμναστήρια και καταστήματα είναι μόνο μερικές που θα επωφεληθούν από τη βελτιστοποίηση της σελίδας τους. Για παράδειγμα, στο Facebook, οι χρήστες κινητών συσκευών μπορούν να αναζητήσουν κοντινά μέρη και να δουν έναν χάρτη τοπικών επιχειρήσεων που σχετίζονται με τις ανάγκες τους. Εάν έχετε βελτιστοποιήσει τη σελίδα σας, αυτό βελτιώνει τις πιθανότητές σας να αυξήσετε την επιχείρηση και τα έσοδα.
- Κρατήστε τα πράγματα απλά: Όταν γράφετε αναρτήσεις κοινωνικών μέσων, είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη ότι οι χρήστες κινητών συσκευών είναι συχνά εν κινήσει κατά την κύλιση. Εάν δεν είναι εν κινήσει, μπορεί να παρακολουθούν τηλεόραση, να κάνουν δουλειές ή να περιμένουν στην ουρά σε ένα κατάστημα. Έχετε την προσοχή τους μόνο για μικρό χρονικό διάστημα. Σε αυτό το σύντομο χρονικό διάστημα, πρέπει να τραβήξετε την προσοχή τους. Κρατήστε τις αναρτήσεις σας σύντομες, απλές και ακριβείς.