κάντε το μάρκετινγκ ιστοσελίδων για κινητά να ξεχωρίζει

Παρακαλώ αξιολογήστε


1. Επιλογές προσφοράς

Τα καταστήματα εφαρμογών είναι εξαιρετικά κορεσμένα. Οι χρήστες τείνουν να εγκαθιστούν λιγότερες εφαρμογές και να τις εγκαταλείπουν μετά από λίγες μόνο ημέρες. Για να δημιουργήσετε μια πιστή, αφοσιωμένη βάση χρηστών, χρειάζεστε σημαντικούς προϋπολογισμούς απόκτησης και συνεχή παρακολούθηση των ποσοστών διατήρησης αφού ολοκληρώσετε την κατασκευή ιστοσελίδων

Ωστόσο, η προσφορά επιλογών στους χρήστες σας μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιστοποιήσετε τη διοχέτευση χρηστών και να αυξήσετε την αφοσίωση στην εφαρμογή, προσφέροντάς σας καλή απόδοση της επένδυσής σας.  Αυτές οι επιλογές περιλαμβάνουν οτιδήποτε, από το να επιτρέπεται στους χρήστες να απενεργοποιούν τις ειδοποιήσεις push έως την οργάνωση πτυχών της εφαρμογής με τη σειρά των προτεραιοτήτων τους.

2. Οι ειδοποιήσεις push είναι σαν το μάρκετινγκ μέσω email, αλλά για εφαρμογές για κινητά. 

Ωστόσο, το κύριο όφελος που έχουν οι ειδοποιήσεις push σε σχέση με το μάρκετινγκ μέσω email είναι ότι τα κινητά τηλέφωνα ελέγχονται πολύ πιο συχνά από τα εισερχόμενα email, οπότε οι ειδοποιήσεις push μπορούν να έχουν πιο άμεσο αντίκτυπο στο κοινό σας. 

Από την άλλη πλευρά, επειδή εξετάζονται πιο συχνά, οι παραδοσιακές πρακτικές μάρκετινγκ για ειδοποιήσεις push μπορεί να είναι επιζήμιες. Για παράδειγμα, στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μια εταιρεία μπορεί να στείλει μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που πιστεύουν ότι θα ενδιαφέρουν τους παραλήπτες τους και στη συνέχεια οι παραλήπτες μπορούν να επιλέξουν αν θα το διαβάσουν ή θα αγνοήσουν. Αλλά αν εφαρμόσετε τον ίδιο κανόνα στις ειδοποιήσεις push για κινητά, είναι βέβαιο ότι θα αποτύχετε επειδή οι ειδοποιήσεις σας εμφανίζονται στην αρχική οθόνη τους και είναι ενοχλητικές (κάτι που είναι εντάξει αρκεί να είναι επίσης χρήσιμες και σχετικές).

3. Αναγνώριση τοποθεσίας

Όπου κι αν πάμε, οι κινητές συσκευές μας έρχονται μαζί μας. Επομένως, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η χρήση της τοποθεσίας μιας κινητής συσκευής είναι χρήσιμη τόσο για τους εμπόρους όσο και για τους χρήστες. Για παράδειγμα, αφού ένας χρήστης εισέλθει στο κατάστημα ή εισέλθει στην αίθουσα συνεδρίων σας, στείλτε του ένα κουπόνι ή ένα κουπόνι για δωρεάν φαγητό.

Οι χρήστες αναμένουν συνάφεια και άμεση δράση σε αυτές τις περιπτώσεις. Επομένως, θα πρέπει να σχεδιάσετε τις στρατηγικές μάρκετινγκ για κινητά, έτσι ώστε μόλις ο χρήστης φτάσει σε μια τοποθεσία, η εφαρμογή σας να ανταποκρίνεται παρέχοντας μηνύματα βάσει περιβάλλοντος στις κινητές συσκευές του. 

4. Πολυκαναλική επικοινωνία

Ορισμένοι έμποροι κινητών συσκευών ενδέχεται να αγνοούν τα κανάλια email, SMS, τα κοινωνικά δίκτυα ή κανάλια ιστού με στενή εστίαση στο μάρκετινγκ εφαρμογών για κινητά. Αλλά μην ξεχνάτε ότι οι εφαρμογές ή οι συσκευές για κινητά δεν πραγματοποιούν αγορές. οι άνθρωποι που τα χρησιμοποιούν το κάνουν. Οι αγοραστές δεν ενδιαφέρονται για τη στρατηγική του καναλιού σας. Ενδιαφέρονται μόνο να λάβουν μια συντονισμένη, συμφραζόμενη εμπειρία από εσάς – τους νοιάζει να τους γνωρίσετε και να καταλάβετε τι θέλουν.

Καθώς σχεδιάζετε τη στρατηγική μάρκετινγκ εφαρμογών για κινητά, σκεφτείτε τι είδους περιεχόμενο θα θέλουν πραγματικά να δουν οι χρήστες σας. Και αν δεν ξέρετε, απλά ρωτήστε τους, ίσως μέσω κινητού.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι