Γιατί πρέπει να εξατομικεύσετε το μάρκετινγκ των εφαρμογών για κινητά;
Στις εφαρμογές των κινητών, η ανταλλαγή μηνυμάτων είναι το πιο απαραίτητο εργαλείο μάρκετινγκ που έχετε στη διάθεσή σας. Τα μηνύματα είναι το άμεσο σημείο επαφής σας με τους χρήστες της εφαρμογής σας. Οι ειδοποιήσεις push ήταν πάντα ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να παρατηρήσετε τους χρήστες της εφαρμογής σας και να τους ενθαρρύνετε να ανοίξουν την εφαρμογή και να ολοκληρώσουν την επιθυμητή ενέργεια.
Η χρήση ειδοποιήσεων push σάς επιτρέπει να στοχεύετε χρήστες όταν δεν χρησιμοποιούν ενεργά την εφαρμογή σας με εξατομικευμένα και σχετικά μηνύματα που τους φέρνουν πίσω.
Υπάρχουν πολλά είδη μηνυμάτων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να αυξήσουν τις πιθανότητές σας για αφοσίωση των χρηστών και να κάνουν τα μηνύματά σας περισσότερο ελκυστικά κατά 50% περισσότερο από ότι των τυπικών ειδοποίησεων push.
Δίνοντας στον χρήστη σας μια εξατομικευμένη εμπειρία θα ενισχύσει την αφοσίωση του στο προϊόν σας αλλά και θα τον οδηγήσει στις επιθυμητές κινήσεις που θέλετε εσείς να κάνει, είτε πρόκειται για προβολή νέου περιεχομένου είτε για ολοκλήρωση μιας ενέργειας εντός εφαρμογής. Ας δούμε λοιπόν τους λόγους για τους οποίους οι εφαρμογές θα πρέπει να διασφαλίζουν ότι τραβούν την προσοχή όσο το δυνατόν περισσότερων χρηστών, επιλέγοντας με αυτό τον τρόπο την εξατομίκευση ως στρατηγική δέσμευσης.
Στην προώθηση και κατασκευή ιστοσελίδων οι καμπάνιες με στόχο την γεωγραφική στόχευση, είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους προσέγγισης του κοινού σας, με ένα μήνυμα που είναι σχετικό στον ακριβή τόπο και ώρα λήψης του. Τραβήξτε την προσοχή ενός χρήστη όταν βρίσκεται κοντά στο κατάστημα / τοποθεσία σας για να τον οδηγήσετε στις εγκαταστάσεις σας με έγκαιρες προσωπικές προσφορές.
Εάν η επιχείρησή σας δεν έχει φυσική τοποθεσία, δοκιμάστε σχετικές πληροφορίες που συνδέονται με μια προσφορά που ισχύει μόνο για χρήστες εφαρμογών σε μια συγκεκριμένη περιοχή – “Θα κάνει κρύο στην Αθήνα αυτό το Σαββατοκύριακο – πάρτε κάτι ζεστό για να φορέσετε από τη χειμερινή μας σειρά, τώρα 20% έκπτωση!”
Η αυτοματοποίηση μηνυμάτων με βάση την τοποθεσία χρήστη, σάς επιτρέπει να γνωρίζετε όταν το μήνυμα είναι σχετικό με το χρήστη στη θέση και την ώρα που το λαμβάνει. Αυτό αποτρέπει τους χρήστες να λαμβάνουν ειδοποιήσεις που δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν, εάν απέχουν εκατοντάδες χιλιόμετρα από το σημείο που εσείς θέλετε.
Με τη σωστή στρατηγική ειδοποιήσεων push, μπορείτε να προσελκύσετε το κοινό σας με σημαντικούς μη παρεμβατικούς τρόπους που έχουν αξία, ενισχύουν την αφοσίωση και βοηθούν στη διατήρηση περισσότερων χρηστών.
Μια έξυπνη ειδοποίηση push ή ένα μήνυμα εντός εφαρμογής, που βασίζεται σε πληροφορίες πελατών σε πραγματικό χρόνο, θα παρέχει πάντα στο κοινό σας πολύ μεγάλη αξία, κάτι που είναι βέβαιο ότι θα ωφελήσει την επωνυμία σας προς το καλό. Εάν βρίσκετε ότι τα ποσοστά αφοσίωσης ή διατήρησης των πελατών σας μειώνονται, υπάρχει μια πιθανότητα τα μηνύματα που στέλνετε στο κοινό σας απλά να μην είναι σχετικά, οπότε ακολουθώντας τις παραπάνω συμβουλές θα διαπιστώσετε ότι μπορείτε να το αλλάξετε αυτό και να οδηγήσετε την επιχείρηση σας προς την κορυφή.