Ακολουθήστε αυτούς τους 5 βασικούς κανόνες μάρκετινγκ για να πετύχετε
Υπάρχουν μερικοί απλοί κανόνες άμεσου μάρκετινγκ που πρέπει να ακολουθήσετε και δεσμευόμενοι σε αυτούς, θα αποκομίσετε τα μακροπρόθεσμα οφέλη που επιθυμείτε αναπτύσσοντας μια ισχυρή επιχείρηση.
Αυτοί οι βασικοί κανόνες παραλείπονται από τις περισσότερες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως τις κύριες πηγές επικοινωνίας τους. Πρέπει να συνειδητοποιήσετε ότι έχετε επιλογές και μπορείτε να κάνετε τα χρήματα που επενδύετε στο μάρκετινγκ να λειτουργούν καλύτερα για εσάς προσφέροντας στους ανθρώπους περισσότερους από έναν λόγους και περισσότερα από ένα μέσα για επικοινωνήσουν με εσάς.
Σε όσα κανάλια και αν εμπορεύεστε, υπάρχουν έξι βασικοί κανόνες στην κατασκευή ιστοσελίδων που πρέπει να κατανοήσετε για να πετύχετε. Αυτές οι θεμελιώδεις έννοιες πρέπει να κατανοηθούν πλήρως, να ασκηθούν, να διαχειριστούν και να επιβληθούν.
1. Συνεχής ύπαρξη προσφοράς
Υπάρχει ένα δημοφιλές ρητό εκεί έξω ότι το περιεχόμενο είναι βασιλιάς. Αντίθετα, η πώληση είναι βασιλιάς. Χωρίς αυτό, δεν έχετε μερίδιο αγοράς, ούτε και βασίλειο για να κυβερνήσετε. Το μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να έχει μια προσφορά, που θα εκφράζει ακριβώς τι κάνετε και γιατί θέλουν οι καταναλωτές να είναι πελάτες σας. Θα πρέπει να είναι ακαταμάχητη και χρονικά ταιριαστή, και θα πρέπει να τους δώσει κάποιο είδος πρόσθετης αξίας εάν προβούν σε αγοραστική δράση. Στην ιδανική περίπτωση, είναι μια προσφορά στην οποία ο πελάτης δεν μπορεί να αρνηθεί.
2. Λόγος άμεσης ανταπόκρισης
Το κρυφό κόστος και η αποτυχία στις διαφημίσεις και το μάρκετινγκ είναι σχεδόν βέβαια. Συχνά βλέπουμε άτομα που μπήκαν στον πειρασμό να απαντήσουν. Σχεδόν ανταποκρίθηκαν. Έφτασαν μέχρι το τέλος της ανταπόκρισης, αλλά στη συνέχεια το έβαλαν στην άκρη για να το κάνουν αργότερα ή να το σκεφτούν ή να το ελέγξουν περισσότερο την επόμενη φορά που θα είναι στους υπολογιστές τους. Όταν φτάσουν λοιπόν στο τελευταίο στάδιο, πρέπει να είμαστε απέναντι και να τους τραβήξουμε, να ολοκληρώσουν όλη τη διαδικασία. Πρέπει να υπάρχει ένας καλός λόγος για να μην σταματήσουν σύντομα ή να το καθυστερήσουν. Πρέπει να είναι επείγον.
3. Σαφείς οδηγίες
Οι περισσότεροι άνθρωποι κάνουν αρκετά καλή δουλειά ακολουθώντας τις οδηγίες. Ως επί το πλείστον, σταματούν στο κόκκινο και προχωρούν στο πράσινο, στέκονται στις γραμμές που τους λένε να σταθούν και συμπληρώνουν τα έντυπα που τους δίνονται. Οι περισσότεροι άνθρωποι είναι καλά προετοιμασμένοι από τη βρεφική ηλικία, σε κάθε περιβάλλον, για να κάνουν ό,τι τους λένε.
Οι αποτυχίες των περισσότερων εμπόρων προκύπτουν από την παροχή συγκεχυμένων κατευθύνσεων – ή καθόλου κατευθύνσεων. Οι μπερδεμένοι ή αβέβαιοι καταναλωτές δεν κάνουν καμία αγορά. Η κοινή χρήση περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από μόνη της δεν θα φέρει μετρήσιμα αποτελέσματα. Πρέπει να δημιουργήσετε την προοπτική σας μέσα από τα βήματα που θέλετε να κάνουν οι καταναλωτές για να γίνει η πώληση.
4. Μέτρηση
Εάν θέλετε πραγματικά κέρδη από το μάρκετινγκ, δεν θα επιτρέπετε οποιεσδήποτε επενδύσεις διαφήμισης, μάρκετινγκ ή πώλησης να πραγματοποιούνται χωρίς άμεση και ακριβή παρακολούθηση και μέτρηση των αποτελεσμάτων. Κάθε ευρώ που αποστέλλεται σε επένδυση πρέπει να επιστρέφει με περισσότερους ή/και πρέπει να ανταποκρίνεται σε προκαθορισμένους στόχους.
5. Παρακολούθηση
Οι χρήστες διαβάζουν τη διαφήμισή σας, λαμβάνουν την επιστολή σας, βλέπουν την πινακίδα σας, σας βρίσκουν στο διαδίκτυο, καλούν ή επισκέπτονται τον τόπο εργασίας σας και θέτουν ερωτήσεις. Δεν υπάρχει καταγραφή του ονόματος, της φυσικής διεύθυνσης, της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και άλλων στοιχείων που θα σας επιτρέψουν να τον δεσμεύσετε και να αποκτήσετε ένα νέο πελάτη. Αυτό δεν είναι σωστό.
Όταν επενδύετε στη διαφήμιση και το μάρκετινγκ, δεν πληρώνετε μόνο για τους πελάτες που παίρνετε. Πληρώνετε και για κάθε κλήση που θα πραγματοποιηθεί αλλά δεν θα έχει κανένα αποτέλεσμα. Το να μην κάνετε τίποτα για αυτές είναι σαν να πετάτε τα λεφτά που επενδύσατε. Επομένως θα πρέπει κάθε φορά να παρακολουθείτε τα στοιχεία ή τους πελάτες ώστε να καταφέρετε να κερδίσετε κάτι από αυτούς.