4 τρόποι για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών της ιστοσελίδας σας
Μια ιστοσελίδα για να επιτύχει πρέπει να ξεχωρίζει μέσα στο ανταγωνιστικό περιβάλλον που υπάρχει πια σήμερα. Πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τακτικές όπως να μειώσουν τις τιμές ή να δημιουργήσουν καλύτερες προσφορές. Αυτό όμως που διαφεύγει σε πολλούς είναι το πόσο σημαντική είναι η εξυπηρέτηση πελατών για μια ιστοσελίδα. Παρακάτω σας παρουσιάζουμε 4 τρόπους με τους οποίους μπορείτε να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών της ιστοσελίδας σας.
1. Στοιχεία επικοινωνίας
Κάθε σελίδα που περιέχει πληροφορίες της επιχείρησης, των προϊόντων και των υπηρεσιών που παρέχετε πρέπει να περιέχει στοιχεία επικοινωνίας ή κάποιον σύνδεσμο για την σελίδα επικοινωνίας. Η αλλαγή αυτή μειώνει τις πιθανότητες αποχώρησης των επισκεπτών σας από το eshop ή την ιστοσελίδα καθώς θα μπορούν εύκολα να βρούν τα στοιχεία επικοινωνίας σας.
2. Συλλέξτε απόψεις
Για να εντοπίσετε συγκεκριμένα σημεία που μπορείτε να βελτιώσετε στην εξυπηρέτηση πελατών, η συλλογή απόψεων από τους πελάτες σας είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να το επιτύχετε. Με το να ρωτάτε τους πελάτες σας την άποψη τους, δείχνετε το ενδιαφέρον σας για την εμπειρία τους. Μπορείτε να συλλέξετε απόψεις από τους πελάτες σας μέσω τηλεφώνου, SMS, email, κάποιας πλατφόρμα κατασκευής ιστοσελίδων τρίτων, ή και μέσω μιας επισκόπησης.
3. Παροχή υποστήριξης πραγματικού χρόνου
Όταν οι πελάτες χάνονται στην ιστοσελίδα σας, είναι καλό για την επιχείρηση σας να προσφέρει βοήθεια το συντομότερο δυνατό, και αυτό συνήθως σημαίνει “την ίδια στιγμή”. Η υποστήριξη πραγματικού χρόνου είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να ξεχωρίσει η επιχείρηση σας στον κλάδο της, και να αυξήσετε τις πιθανότητες οι πελάτες σας να αποχωρήσουν έχοντας πραγματοποιήσει κάποια αγορά.
4. Χρησιμοποιείστε την φωνή των πελατών σας
Ένα μεγάλο ποσοστό των online πελατών σήμερα δεν εμπιστεύεται πια τις ηλεκτρονικές διαφημίσεις. Η άποψη των πελατών σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παρέχει η επιχείρηση σας είναι σημαντικό να παρουσιάζεται κάπου. Έτσι, νέοι πελάτες θα μπορούν να βρουν τις απαντήσεις στις απορίες τους από αξιολογήσεις που έκαναν άλλοι πελάτες, και η επιχείρηση σας θα μπορεί να κερδίσει την εμπιστοσύνη τους γρηγορότερα.