espa banner
ξυπηρέτηση πελατών της ιστοσελίδας σας

Παρακαλώ αξιολογήστε


Ο ρυθμός ανάπτυξης της τεχνολογίας γίνεται όλο και πιο ραγδαίος. Πολλές επιχειρήσεις δυσκολεύονται να συμβαδίσουν με αυτή την ανάπτυξη. Δεν αποτελεί μυστικό πως η διαδικτυακή αγορά και η δημοσιότητα των ηλεκτρονικών πελατών (e-customers), κάθε φορά που πραγματοποιείται μια ώθηση στην τεχνολογία, χρειάζεται απαραίτητα εφαρμογή νέων πρακτικών από μια επιχείρηση ώστε να συμβαδίζει μαζί της. Ένας τομέας στον οποίο μπορείτε να εφαρμόσετε αυτές τις πρακτικές είναι η εξυπηρέτηση πελατών. Η προσφορά μιας διαφοροποιημένης εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να βοηθήσει την επιχείρηση σας να συμβαδίσει με την τρέχουσα και να επωφεληθεί από αυτήν.

1. Αφήστε τον πελάτη να σας γνωρίσει

Εάν διευθύνετε την επιχείρησή σας από κάποια άγνωστη τοποθεσία (ή μόνο διαδικτυακά), σας κάνει πιο ανώνυμους. Αυτό είναι συνηθισμένο στις μέρες μας, αλλά η προσθήκη ενός “προσώπου” ή μιας διεύθυνσης στην επιχείρησή σας θα μπορούσε να διαβεβαιώσει τους πελάτες ότι δεν θα εξαφανιστείτε ξαφνικά. Δεν χρειάζεται να νοικιάστε μεγαλύτερο χώρο αν δεν τον χρειάζεστε, απλά να είστε ειλικρινείς αναφορικά με το που εδρεύετε και να βρείτε τρόπους επικοινωνίας εκτός του e-mail. Δίνοντας μερικές προσωπικές σας πληροφορίες, μπορεί να ελαχιστοποιήσει προβληματα προσβασιμότητας, εμπιστοσύνης ή ασφάλειας.

2. Να είστε διαθέσιμοι

Εάν ένας πελάτης της ιστοσελίδας σας ή του eshop σας δεν μπορεί να σας βρει όταν σας χρειάζεται, υπάρχει η πιθανότητα να τον χάσετε για πάντα. Οι σημερινές επιχειρήσεις, πρέπει να έχουν σε υψηλή προτεραιότητα την πρόσωπο με πρόσωπο αλληλεπίδραση με τους πελάτες, η οποία σπανίζει στις μέρες μας. Οτιδήποτε και αν κάνετε, πρέπει να έχετε την ευκαιρία και τη δυνατότητα επικοινωνίας με τους πελάτες σας, με οποιοδήποτε τρόπο ώστε να μπορείτε να αλληλεπιδράτε και να κτίζετε ισχυρούς δεσμούς μαζί τους.

3. Ειδικές Υπηρεσίες / VIP

Υπάρχουν ειδικές εκπτώσεις ή υπηρεσίες που μπορείτε να προσφέρετε και οι ανταγωνιστές σας δεν έχουν τη δυνατότητα; Μπορείτε να προσφέρετε κάτι ξεχωριστό μόνο για τους ήδη υπάρχοντες πελάτες; Θα μπορούσαν οι υπηρεσίες σας να θεωρηθούν ως “πολυτέλεια”; Η προσφορά “ειδικής μεταχείρισης” στους πελάτες σας, θα τους κάνει να νιώθουν ότι τους φροντίζετε, ενώ αποτελεί κάτι για το οποίο πιθανό να είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα. Υπάρχουν πάρα πολλές προσφορές σήμερα που λειτουργούν ως “δόλωμα” για δυνητικούς πελάτες, με αποτέλεσμα να μην ανταμείβονται οι διαχρονικοί πελάτες που υποστηρίζουν την επιχείρηση για καιρό, επομένως επικεντρωθείτε στην ανταμοιβή τους ώστε να τους διατηρήσετε.

4. Προσφέρετε γνώση

Η οικοδόμηση ισχυρών σχέσεων με τους πελάτες είναι πολύ σημαντική, αλλά μπορείτε ταυτόχρονα να προσφέρετε και να ανταλλάσετε γνώσεις μεταξύ σας. Όταν μιλάτε με τους πελάτες ξοδεύετε τον περισσότερο χρόνο μιλώντας για το ίδιο το εμπόρευμα, τις τάσεις στην αγορά και τις συνήθειες του ίδιου του πελάτη. Μετά, διαπραγματεύεστε μια συμφωνία. Ένας πελάτης μπορεί να γνωρίζει ακόμη περισσότερα από εσάς σε ένα συγκεκριμένο θέμα! Επωφεληθείτε από αυτή την ευκαιρία για να μάθετε περισσότερα.

Οι εμπορικές εκθέσεις είναι ένας άλλος πολύ καλός τρόπος με τον οποίο μπορείτε να προσφέρετε γνώσεις στους πελάτες σας. Οργανώστε σεμινάρια με έμπειρους ομιλητές για να προσελκύσετε δυνητικούς πελάτες που ενδιαφέρονται για το προϊόν ή τις υπηρεσίες σας.

5. Προσφέρετε κοινότητα

Η παρουσίαση της επικοινωνίας πρόσωπο με πρόσωπο με τον πελάτη, των ειδικών υπηρεσιών και της ανταλλαγής γνώσης, μπορούν να συμβάλλουν στη δημιουργία μιας μοναδικής κοινότητας για τους πελάτες σας. Αυτή θα μπορούσε να είναι ένα διαδραστικό μέρος του ιστότοπου σας, ένα εβδομαδιαίο ή μηνιαίο διαδικτυακό σεμινάριο ή ένα ανοιχτό σπίτι στη φυσική σας τοποθεσία. Ακόμα καλύτερα, μπορείτε να συνεργαστείτε με παρόμοιες ή τοπικές επιχειρήσεις για να οργανώσετε μια εκδήλωση, έκθεση δρόμου ή συνέδριο ώστε να προσελκύσετε μεγάλο αριθμό ατόμων. Η αλληλεπίδραση με τους πελάτες μέσω μιας κοινότητας θα σας βοηθήσει να κτίσετε ακόμα μεγαλύτερη εμπιστοσύνη μεταξύ σας και να αυξήσετε την αφοσίωσή τους στην επιχείρηση.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι