espa banner
διαφήμιση - προώθηση ιστοσελίδων για μικρές επιχειρήσεις το 2022

Παρακαλώ αξιολογήστε


1. Στοχεύστε το σωστό κοινό

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να μεγιστοποιήσετε τον προϋπολογισμό σας και να ξοδέψετε αποτελεσματικά τα χρήματα των διαφημίσεών σας είναι να διασφαλίσετε ότι φτάνετε στο κοινό-στόχο της επιχείρησής σας. Για να το κάνετε αυτό, φτιάξτε πρώτα ένα προφίλ του πελάτη-στόχου σας. Μπορείτε να πραγματοποιήσετε έρευνα στην υπάρχουσα πελατειακή σας βάση ή να ανατρέξετε σε δημογραφικές πληροφορίες που έχετε ήδη συγκεντρώσει για το κοινό σας, συμπεριλαμβανομένων των στοιχείων που περιλαμβάνονται στις εγγραφές στη λίστα αλληλογραφίας. Αφού έχετε το δημογραφικό προφίλ του πελάτη-στόχου σας, επιλέξτε τις διαφημιστικές πλατφόρμες που έχουν νόημα για το συγκεκριμένο κοινό και την τοποθεσία σας.

2. Διαφημιστείτε εκεί που βρίσκεται το κοινό σας

Τώρα που ξέρετε ποια είναι η αγορά-στόχος σας και έχετε κατασκευάσει τις ιστοσελίδες σας, κάντε την έρευνά σας σχετικά με τις διάφορες διαθέσιμες πλατφόρμες διαφήμισης για να βεβαιωθείτε ότι η διαφήμισή σας θα φτάσει στον πελάτη-στόχο σας.

3. Παρακολούθηση και μέτρηση της επιτυχίας

Είναι σημαντικό να αξιολογείτε την απόδοση της διαφημιστικής σας εκστρατείας, ώστε να μπορείτε να λαμβάνετε τεκμηριωμένες αποφάσεις σχετικά με τις μελλοντικές διαφημιστικές αποφάσεις. Οι ψηφιακές διαφημίσεις διευκολύνουν την παρακολούθηση της επιτυχίας των προσπαθειών σας- οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και PPC σας παρέχουν λεπτομερείς αναφορές σχετικά με το πόσα ξοδεύετε, τον προϋπολογισμό σας, το δημιουργικό των διαφημίσεων με τις καλύτερες επιδόσεις και τα δημογραφικά στοιχεία των ατόμων που ασχολούνται με τις διαφημίσεις σας. 

4. Σωστός συγχρονισμός

Εάν δεν έχετε τον προϋπολογισμό για να διαφημίζετε όλο το χρόνο, είναι καλύτερο να τρέχετε τις διαφημιστικές σας καμπάνιες για το eshop  ή την σελίδα σας κατά τις πιο αποτελεσματικές περιόδους του έτους. Μελετήστε τα κέρδη της επιχείρησής σας και εντοπίστε τις πιο πολυσύχναστες. Η διαφήμιση κατά τη διάρκεια της εποχής του έτους, όταν οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να πληρώσουν για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, μπορεί να αυξήσει την απόδοση της επένδυσής σας.

5. Δοκιμάστε στρατηγικές επαναληπτικής προώθησης

Το Remarketing είναι σχετικό με τις περισσότερες μορφές ψηφιακής διαφήμισης. Περιλαμβάνει τη στόχευση των διαφημίσεών σας σε άτομα που έχουν επισκεφθεί τον ιστότοπό σας στο παρελθόν, αλλά δεν έχουν μετατραπεί σε πελάτες που πληρώνουν. Μπορείτε να δημιουργήσετε εξαιρετικά εξατομικευμένες διαφημίσεις για να εμπλακείτε με αυτούς τους χρήστες, με βάση το τι είχαν δει προηγουμένως στον ιστότοπό σας. Αυτές οι διαφημίσεις θα είναι τότε πιο σχετικές με τον πελάτη .


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι