Καθορισμός του Δείκτη ποιότητας διαφήμισης ιστοσελίδων
Ένας δείκτης ποιότητας διαφήμισης καθορίζει πόσο σχετική είναι μια λέξη-κλειδί. Αυτό είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιείται από την Google και τους δίνει πληροφορίες σχετικά με το πόσο καλά συγκρίνεται η ποιότητα μιας διαφήμισης με εκείνη άλλων διαφημιζόμενων. Οι αριθμοί βαθμολογίας ποιότητας κυμαίνονται από 1 έως 10. Ένας δείκτης ποιότητας διαφήμισης με μεγαλύτερο αριθμό, τόσο το καλύτερο. Χρειάζεται χρόνος για τη δημιουργία ενός δείκτη ποιότητας, επομένως για κάποιο χρονικό διάστημα θα εμφανίζεται συνήθως ένα “null” στα αποτελέσματα του δείκτη ποιότητας διαφήμισης.
Τι καθορίζει έναν καλό δείκτη ποιότητας διαφήμισης;
Η επιλογή των καλύτερων λέξεων-κλειδιών στην κατασκευή ιστοσελίδων είναι σημαντική, αλλά υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που παίζουν ρόλο σε έναν δείκτη ποιότητας διαφήμισης. Η σύνταξη διαφημίσεων, για παράδειγμα, πρέπει να είναι καλά μελετημένη. Οι διαφημίσεις που προσελκύουν την προσοχή των επισκεπτών μπορούν να σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε τον δείκτη ποιότητας διαφήμισης. Επιπλέον, η αποστολή επισκεπτών σε σελίδες προορισμού που είναι σχετικές και χρήσιμες θα συμβάλει επίσης στη βελτίωση ενός δείκτη ποιότητας διαφήμισης. Παρόλο που μπορείτε να επιλέξετε να αλλάξετε και να βελτιώσετε τις λέξεις-κλειδιά όταν και αν είναι απαραίτητο, είναι σημαντικό να σημειώσετε ότι αυτό δεν θα κάνει μεγάλη διαφορά στον δείκτη ποιότητας διαφήμισης, επειδή βασίζεται σε ιστορικές εμφανίσεις και δεν θα αλλάξει από τη μια μέρα στην άλλη.
Αν ο δείκτης ποιότητας διαφήμισης δεν είναι ιδανικός και θέλετε να τον βελτιώσετε, Λάβετε υπόψη αυτές τις συμβουλές:
- Χρησιμοποιήστε ένα εργαλείο που μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε τις καλύτερες λέξεις-κλειδιά με βάση το περιεχόμενο του προϊόντος ή του ιστότοπού σας.
- Γράψτε περιεχόμενο που είναι σχετικό. Εκτός από τη σύνταξη σχετικού περιεχομένου, θέλετε να δημοσιεύετε τακτικά περιεχόμενο. Συμπεριλάβετε λέξεις-κλειδιά που το εργαλείο σας βοήθησε να δημιουργήσετε στο νέο σας περιεχόμενο.
- Δημιουργήστε μια σελίδα προορισμού που είναι ελκυστική για τον χρήστη τόσο οπτικά όσο και από άποψη πλοήγησης.
Γιατί έχει πραγματικά σημασία ο δείκτης ποιότητας διαφήμισης;
Υπάρχουν μερικοί σημαντικοί λόγοι για να λάβετε σοβαρά υπόψη το δείκτη ποιότητας διαφήμισης. Ο δείκτης ποιότητας διαφήμισης μπορεί να καθορίσει σε ποιο σημείο των αποτελεσμάτων αναζήτησης Google θα εμφανίζεται η διαφήμισή σας. Οι διαφημίσεις υψηλής ποιότητας θα εμφανίζονται υψηλότερα, καθώς η Google θέλει οι χρήστες να τις βλέπουν πρώτα. Στην πραγματικότητα, οι διαφημίσεις υψηλής ποιότητας κοστίζουν λιγότερο ανά κλικ από τις διαφημίσεις που χαρακτηρίζονται ως χαμηλότερης ποιότητας. Οι διαφημίσεις υψηλής ποιότητας τείνουν επίσης να οδηγούν σε πιο επιτυχημένα κλικ και μετατροπές από εκείνες χαμηλότερης ποιότητας. Όπως αναφέρθηκε, η Google κερδίζει μήνα όταν γίνεται κλικ στις διαφημίσεις, οπότε η τοποθέτηση διαφημίσεων υψηλής ποιότητας μπροστά στα μάτια των χρηστών είναι κορυφαία προτεραιότητα.
Οι δείκτες ποιότητας διαφημίσεων είναι σημαντικοί, επειδή η Google εξαρτάται από τα έσοδα που προέρχονται από διαφημίσεις. Η Google κερδίζει χρήματα όταν κάνετε κλικ σε διαφημίσεις, οπότε είναι κατανοητό ότι θέλουν διαφημίσεις που θα προσελκύσουν την προσοχή και τα κλικ των χρηστών που τις βλέπουν.