Instagram Marketing για ιστοσελίδες μικρών επιχειρήσων
Γιατί το Instagram Marketing έχει σημασία για τις μικρές επιχειρήσεις;
Οι περισσότεροι χρήστες χρησιμοποιούν την εφαρμογή για να ανακαλύψουν νέες μάρκες, προϊόντα και υπηρεσίες. Ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης, πρέπει να χρησιμοποιήσετε το Instagram για να εμφανίσετε την επιχείρησή σας στους πελάτες και να δημιουργήσετε αφοσίωση στην επωνυμία σας.
15 στρατηγικές Instagram Marketing για μικρές επιχειρήσεις
1. Ξεκινήστε με έναν στόχο. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι το Instagram είναι ένα ισχυρό εργαλείο κατασκευής – προώθησης ιστοσελίδων για μικρές επιχειρήσεις. Για να το αξιοποιήσετε στο έπακρο πρέπει να υπάρχει ένας σαφής στόχος για το τι θέλετε να επιτύχετε στην πλατφόρμα. Ακολουθούν μερικά παραδείγματα στόχων που μπορείτε να επιλέξετε για τη στρατηγική μάρκετινγκ στο Instagram:
~Αύξηση πωλήσεων.
~Αυξήστε την επισκεψιμότητα του ιστότοπου
~Δημιουργήστε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας
~Ενισχύστε την αφοσίωση των πελατών
2. Ρυθμίστε τα βασικά στοιχεία του προφίλ σας.Μερικά βασικά στοιχεία ενός επαγγελματικού προφίλ στο Instagram είναι μια φωτογραφία προφίλ, το όνομα της επιχείρησης και η κατηγορία επιχείρησης. Η σελίδα σας θα πρέπει επίσης να περιλαμβάνει στοιχεία επικοινωνίας, όπως αριθμό τηλεφώνου, email και διεύθυνση (εάν έχετε φυσική τοποθεσία).
Δημιουργήστε ένα όνομα χρήστη που να είναι εύκολο στους χρήστες να μπορούν να βρουν εύκολα την επιχείρησή σας. Η εικόνα του προφίλ σας θα πρέπει επίσης να είναι κάτι αναγνωρίσιμο όπως το λογότυπό σας, ώστε οι νέοι ακόλουθοι να αναγνωρίζουν αμέσως τη μικρογραφία της επωνυμίας σας καθώς κάνουν scroll.
3. Βελτιστοποιήστε το bio σας.Το bio σας είναι το πρώτο πράγμα που βλέπουν οι χρήστες όταν επισκέπτονται το προφίλ σας. Χρησιμοποιήστε το για να ενημερώσετε τους νέους ακόλουθους ποιοι είστε και τι κάνετε.Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το bio σας ως ευκαιρία για να μοιραστείτε ανακοινώσεις, προσφορές ή λανσαρίσματα προϊόντων. Επίσης συμπληρώστε το link σας για να προσελκύσετε περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπο σας.
4. Διοργανώστε giveaways & προσφέρετε αποκλειστικές προσφορές.
5. Προσθέστε γεωγραφική ετικέτα στις αναρτήσεις σας. Μια γεωγραφική ετικέτα παρέχει δεδομένα τοποθεσίας που βοηθούν τους χρήστες να εντοπίσουν ακριβώς πού θα βρουν τη μικρή επιχείρησή σας .
6. Αξιοποιήστε το περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες.
Το UGC είναι περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί και αναρτηθεί από χρήστες του Instagram. Είναι συνήθως με τη μορφή εικόνας ή βίντεο με κάποιον που χρησιμοποιεί το προϊόν σας ή επισκέπτεται την επιχείρησή σας. Tο UGC εξοικονομεί χρόνο όσον αφορά τη δημιουργία περιεχομένου και βοηθά επίσης στη δημιουργία κοινωνικής απόδειξης και αξιοπιστίας της επωνυμίας, δείχνοντας στους ακόλουθους αυθεντικό περιεχόμενο από πραγματικούς ανθρώπους.
7. Εκμεταλλευτείτε τα hashtags.
8. Συνεργαστείτε με influencers.
9. Κάντε τις αναρτήσεις σας εφικτές για αγορές. Εάν διαχειρίζεστε μια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου, επωφεληθείτε από τα εμπορικά εργαλεία του Instagram. Οι Αγορές Instagram το κάνουν εύκολο για τους ακόλουθούς σας να περιηγηθούν και να αγοράσουν προϊόντα απευθείας μέσω της εφαρμογής. Αφού ρυθμίσετε το κατάστημά σας στο προφίλ σας, μπορείτε να προσθέσετε ετικέτες προϊόντων στις αναρτήσεις σας.
10. Μιλήστε με τους followers σας. Ασχοληθείτε με το κοινό σας όπου και όποτε μπορείτε – στην ενότητα σχολίων, στις απαντήσεις των stories σας ή ακόμα και σε DM.Χρησιμοποιήστε τις διαδραστικές λειτουργίες των stories, όπως δημοσκοπήσεις και ερωτήσεις, για να συλλέξετε σχόλια και να δημιουργήσετε ιδέες από το κοινό σας. Έτσι χτίζετε ισχυρές σχέσεις με τους πελάτες και οι ακόλουθοί σας αισθάνονται ότι είναι μέρος της κοινότητάς σας.
11. Πειραματιστείτε με τα Reels. Οι τροχοί είναι βίντεο σύντομης μορφής που μπορούμε να επεξεργαστούμε δημιουργικά για να σχηματίσουμε μια συλλογή από κλιπ που αφηγούνται μια ιστορία. Μερικές ιδέες για τα Instagram Reels:
~Δείξτε μια μέρα από τη ζωή σας ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης
~Πείτε την ιστορία πίσω από τη εταιρεία σας
~Παρουσιάστε τα μέλη της ομάδας σας
~Κάντε μια ξενάγηση στο χώρο σας
~ how to videos
12. Γίνετε δημιουργικοί με τα captions σας.
13. Αναλύστε τις μετρήσεις σας. Για να κατανοήσετε πόσο καλά αποδίδει η στρατηγική Instagram Marketing, είναι απαραίτητο να παρακολουθείτε και να μετράτε τις μετρήσεις σας.
Οι μετρήσεις που επιλέγετε να μετρήσετε πρέπει να συνδέονται με τους στόχους σας. Εάν ο στόχος της στρατηγικής Instagram Marketing είναι να οδηγήσετε περισσότερα άτομα στον ιστότοπό σας, τότε θα θελήσετε να παρακολουθείτε τα κλικ του συνδέσμου σας στο Instagram για να δείτε πώς συσχετίζονται με την επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας.