Κατανόηση του Influencer Marketing και γιατί είναι τόσο αποτελεσματικό για eshop και ιστοσελίδες
Παρόλο που το influence marketing δεν είναι μια νέα έννοια στον κλάδο, έχει γίνει εξαιρετικά δημοφιλές τα τελευταία χρόνια. Καθώς ο κόσμος γύρω μας γίνεται όλο και πιο τεχνολογικά προηγμένος, το influence marketing έχει περάσει στο προσκήνιο και οι εταιρείες αφιερώνουν περισσότερο χρόνο και προσπάθεια σε αυτή την τακτική από ποτέ άλλοτε.
Γιατί είναι τόσο σημαντικό το Influencer Marketing
Λίγο πριν από τις τεχνολογικές εξελίξεις, η προγραμματισμένη τηλεόραση ήταν ουσιαστικά το μόνο μέσο μαζικής ενημέρωσης στο οποίο είχαν πρόσβαση οι καταναλωτές και ήταν μια από τις κύριες πλατφόρμες που χρησιμοποιούσαν οι έμποροι για να διαφημιστούν τις μάζες. Σήμερα, με τη δημιουργία του διαδικτύου και τη δημοτικότητα των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης, οι καταναλωτές έχουν απεριόριστη ελευθερία και επιλογή όσον αφορά το περιεχόμενο που επιθυμούν να δουν. Αυτό δημιουργεί ένα πρόβλημα για τις μάρκες. Καθώς το κοινό-στόχος τους συνεχίζει να εξαπλώνεται σε διάφορες μορφές μέσων ενημέρωσης, γίνεται όλο και πιο δύσκολο να το προσεγγίσουν.
Πως λειτουργεί το Influence Marketing
Ως αποτέλεσμα, οι marketers ανακάλυψαν ότι το influence marketing θα μπορούσε να προσφέρει μια λύση στο πρόβλημα. Επιτρέπει στα brands να εντοπίζουν και να διαφημίζουν τα eshop τους απευθείας στο κοινό-στόχο τους. Οι καταναλωτές γίνονται ολοένα και πιο επιφυλακτικοί απέναντι στα brands και τις τακτικές marketing που εφαρμόζουν, και η οικοδόμηση εμπιστοσύνης είναι ζωτικής σημασίας. Η διαφήμιση μέσω επιρροών επιτρέπει στα brands να προωθούνται μέσω κάποιου που μια εξειδικευμένη κοινότητα παρακολουθεί, ασχολείται και εμπιστεύεται σε καθημερινή βάση. Έτσι, αντί να είναι επιφυλακτικοί απέναντι σε ένα διαφημιστικό σποτ ή μια διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι καταναλωτές εμπιστεύονται ότι αν ο επιδραστικός της επιλογής τους αγαπάει το προϊόν, θα το αγαπήσουν και οι ίδιοι.
Τι πρέπει να προσέξετε
Σε αντίθεση με τις περισσότερες στρατηγικές marketing , το influence marketing απαιτεί υψηλό επίπεδο εμπιστοσύνης μεταξύ μιας μάρκας και ενός τρίτου μέρους. Παρόλο που συχνά απαιτείται από τους influencers να υπογράφουν νόμιμα συμβόλαια, η φροντίδα της φήμης της μάρκας εναπόκειται ουσιαστικά σε αυτούς. Ένα brand πρέπει να είναι σίγουρo ότι το περιεχόμενο του influencer ευθυγραμμίζεται με τη συνολική εικόνα τoυ . Η χρήση αλλόκοτου ή προσβλητικού περιεχομένου θα μπορούσε να έχει αρνητικές συνέπειες στη φήμη των ιστοσελίδων του brand. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό όταν εργάζεστε με νεαρούς influencers που μπορεί να στερούνται ωριμότητας και επαγγελματισμού. Μια εταιρεία θα πρέπει επίσης να προσέχει τους ψεύτικους οπαδούς. Ένας influencer μπορεί να αγοράσει ψεύτικους οπαδούς, κάνοντάς τον να φαίνεται ότι έχει πολύ μεγαλύτερη βάση θαυμαστών από ό,τι έχει στην πραγματικότητα. Όταν επιλέγετε έναν influencer, βεβαιωθείτε πρώτα ότι οι οπαδοί του αποκτήθηκαν οργανικά. Αν και αυτό μπορεί να γίνει χειροκίνητα, είναι πολύ πιο εύκολο να χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο που ελέγχει για εσάς, όπως το InstaCheck. Το εργαλείο έχει σχεδιαστεί για να εντοπίσω ζει ψεύτικους λογαριασμούς αναλύοντας την εμπλοκή, το spam και τη συνολική δραστηριότητά τους.