Είναι το μάρκετινγκ Influencer κατάλληλο για την προώθηση του site της επιχείρησής σας;
Αυτές τις μέρες, είναι αδύνατο να περάσετε χρόνο στο διαδίκτυο χωρίς να συναντήσετε το μάρκετινγκ επιρροής. Βασίζεται στην υπόθεση ότι οι άνθρωποι τείνουν να λαμβάνουν συμβουλές από ανθρώπους που εμπιστευόμαστε. Στο παρελθόν, οι διασημότητες ήταν η κύρια μορφή μάρκετινγκ επιρροής και αυτή είναι μια τακτική που είχε γίνει για δεκαετίες. Τώρα, χάρη στην κατασκευή ιστοσελίδων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κάθε μέρα οι άνθρωποι μπορούν να μετατραπούν σε επιρροές, αρκεί να δημιουργήσουν πιστούς ακόλουθους.
Όταν οι επιχειρήσεις αναπτύσσουν τα σχέδια ψηφιακού μάρκετινγκ, η χρήση αυτών των επιρροών είναι πάντα μια επιλογή. Είναι όμως η σωστή επιλογή; Λάβετε υπόψη ότι κάθε μάρκα είναι διαφορετική και μπορεί να μην είναι κατάλληλη για τη δική σας. Ακολουθεί μια ματιά στο εάν το μάρκετινγκ επιρροής είναι η σωστή επιλογή:
Προσδιορίστε ότι έχετε τον προϋπολογισμό
Ο κύριος παράγοντας για οποιαδήποτε επιχειρηματική απόφαση ή σχέδιο είναι πάντα ο διαθέσιμος προϋπολογισμός. Με το μάρκετινγκ επιρροής, χρειάζεστε έναν προϋπολογισμό που θα χρηματοδοτήσει την αναζήτησή σας για την τέλεια εφαρμογή επιρροής, τη δημιουργία περιεχομένου και την πληρωμή για τον επηρεαστή. Για να είναι πολύ αποτελεσματικό το μάρκετινγκ επιρροής, χρειάζεστε πολλούς παράγοντες επιρροής στη μισθοδοσία σας, καθώς κάθε επηρεαστής έχει το κοινό του. Επίσης, το μάρκετινγκ επιρροής απαιτεί συνεχή ενημέρωση περιεχομένου, η οποία απαιτεί χρήματα για τη δημιουργία.
Αξιολογήστε το επίπεδο ανταγωνισμού
Όπως ήδη γνωρίζουμε, για να θεωρηθεί κάποιος ως επηρεαστής, πρέπει να έχει σημαντικό ακόλουθο και την ικανότητα να πείσει το κοινό σας. Έτσι, εάν τυχαίνει να βρίσκεστε σε μια επιχείρηση όπου το επίπεδο ανταγωνισμού είναι υψηλό, θα χρειάζεστε πάντα ένα πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών σας. Ζούμε σε μια περίοδο όπου οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να χρησιμοποιούν προϊόντα ή υπηρεσίες που χρησιμοποιούν οι ήρωές ή τα πρότυπά μας. Λοιπόν, ποια στρατηγική θα σας έδινε ένα καλύτερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα από το να έχετε άτομα με επιρροή που σχετίζονται με την επωνυμία σας;
Οι πωλήσεις εξαρτώνται από την εμπιστοσύνη των καταναλωτών
Ένα από τα σημάδια ότι το προϊόν ή η υπηρεσία σας έχει καλή απόδοση είναι ο αριθμός των πιστών πελατών που δεν θα εγκαταλείψουν το προϊόν σας ακόμη και με την παρουσία άλλων εναλλακτικών λύσεων. Το μάρκετινγκ Influencer είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να δημιουργήσετε μια πιστή πελατειακή βάση. Το μεγαλύτερο μέρος του κοινού των επιρροών εμπιστεύεται πλήρως τους επηρεαστές τους. Έτσι, εάν θέλετε να βελτιώσετε την αντίληψη και την ελκυστικότητα του προϊόντος σας στις μάζες, τότε πρέπει να προσθέσετε μάρκετινγκ επιρροής στο οπλοστάσιο μάρκετινγκ.
Αξιοποιώντας τις τρέχουσες τάσεις
Με τα συνεχώς μεταβαλλόμενα πολιτικά, περιβαλλοντικά και οικονομικά συμφέροντα, θα χρειάζεστε πάντα μια στρατηγική μάρκετινγκ που θα σας επιτρέψει να αξιοποιήσετε στο έπακρο το προϊόν σας. Η καλύτερη στρατηγική μάρκετινγκ που μπορεί να προσαρμοστεί σε μια στιγμή είναι το μάρκετινγκ επιρροής, καθώς εξαρτάται εξ ολοκλήρου από τις αρχές του επηρεαστή. Ένα εξαιρετικό παράδειγμα αυτού είναι οι πλαστικές συσκευασίες. Πριν, η πιο κοινή μέθοδος συσκευασίας αγαθών ήταν τα πλαστικά, αλλά όταν ειπώθηκε ότι τα πλαστικά αποτελούν περιβαλλοντικό κίνδυνο, οι περισσότερες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν πλαστικές συσκευασίες μποϊκοτάρονταν. Για να ανανεώσουν την εικόνα τους, αυτές οι επιχειρήσεις έπρεπε να βρουν εναλλακτικά μέσα συσκευασίας και χρησιμοποίησαν influencers για να βοηθήσουν στη μεταπώληση των προϊόντων τους.
Το μάρκετινγκ influencer βρίσκεται επί του παρόντος σε άνοδο και τα πλεονεκτήματά του υπερτερούν των μειονεκτημάτων. Μπορεί να είναι κατάλληλο για την επιχείρησή σας! Όλα εξαρτώνται από διάφορους παράγοντες, αν αυτό δεν θα λειτουργήσει ως μέρος μιας μεγαλύτερης στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ.