espa banner

Παρακαλώ αξιολογήστε


ο μάρκετινγκ Influencer, στην ουσία, είναι η πράξη αγοράς οπαδών και αφοσίωσης. Είναι μια μορφή διαφήμισης μέσα από την κατασκευή ιστοσελίδων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην οποία οι μάρκες χρηματοδοτούν ή πληρώνουν κοινωνικούς παράγοντες επιρροής για να προωθήσουν τα προϊόντα τους. Η επιτυχία αυτής της μορφής μάρκετινγκ εξαρτάται από την ποιότητα και το μέγεθος του κοινού κάποιου. Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό για τους εμπόρους να κατανοήσουν πώς το κοινό-στόχος τους αλληλεπιδρά με τους επηρεαστές.

  1. Οι Influencers είναι πολύ απασχολημένοι άνθρωποι. Ξοδεύουν το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου τους δουλεύοντας με τους λογαριασμούς τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, φροντίζοντας τις δραστηριότητες του λογαριασμού και χτίζοντας σχέσεις με τους οπαδούς τους. Ένας προγραμματιστής επιτρέπει σε αυτούς τους επηρεαστές να προγραμματίσουν τις δραστηριότητές τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την επόμενη εβδομάδα.
  1. Οι Influencers είναι παθιασμένοι με αυτό που κάνουν. Ξοδεύουν πολύ χρόνο σκεπτόμενοι τι να δημοσιεύσουν και πώς να το δημοσιεύσουν αποτελεσματικά. Ο προγραμματισμός επιτρέπει στους επηρεαστές να σχεδιάζουν τις αναρτήσεις τους και να διασφαλίζουν ότι οι οπαδοί τους θα αξιοποιήσουν στο έπακρο. Τους επιτρέπει να αφιερώσουν χρόνο και προσπάθεια στη δουλειά τους.
  2. Δεδομένου ότι οι Influencers είναι πολυάσχολοι άνθρωποι, δεν μπορούν να απαντήσουν αμέσως σε κάθε σχόλιο που λαμβάνουν. Ακόμη και αν μπορούν να απαντήσουν, μπορεί να μην είναι μέσα σε μία ή δύο ημέρες. Με έναν προγραμματιστή, οι Influencers μπορούν να είναι με τους οπαδούς τους όλη την ώρα, ακόμα και όταν κοιμούνται ή μακριά από τις οθόνες του υπολογιστή τους. Μπορείτε επίσης να στείλετε μηνύματα ιδιωτικά χωρίς να τα διαβάσουν οι ακόλουθοί σας και να τα προσθέσετε με ετικέτα σε φωτογραφίες χωρίς να σας ακολουθούν.
  3. Με τον προγραμματισμό, οι Influencers μπορούν να εξοικονομήσουν πολύτιμο χρόνο αποφεύγοντας τις καθημερινές εργασίες που πρέπει να γίνονται συχνά. Μπορεί να απελευθερώσει το χρόνο τους για να επικεντρωθούν σε πιο σημαντικά πράγματα και δημιουργικές δραστηριότητες. Τους βοηθά επίσης να χτίσουν την εμπιστοσύνη του κοινού τους μέσω συνεπών και ποιοτικών αναρτήσεων.
  4. Δεν έχουν όλο τον χρόνο στον κόσμο για να δημοσιεύσουν στα κοινωνικά μέσα. Συχνά έχουν πολλές δεσμεύσεις, συναντήσεις και άλλες δραστηριότητες που μπορεί να απαιτούν να βρίσκονται μακριά από τον υπολογιστή τους για πολλές ώρες. Οι προγραμματισμένες αναρτήσεις τους επιτρέπουν να συμμετέχουν ενεργά στην εκστρατεία τους ακόμη και όταν δεν είναι παρόντες.
  5. Ο προγραμματισμός αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για τους Influencers να παρακολουθούν τις μετρήσεις του περιεχομένου τους και να καθορίζουν πόσο καλά απέδωσαν στην προσέγγιση του κοινού-στόχου τους. Τους επιτρέπει επίσης να αξιοποιήσουν την επιτυχία των δημοσιεύσεών τους και να τη βελτιώσουν για μελλοντικές θέσεις.
  6. Κάθε δίκτυο κοινωνικών μέσων έχει τον ηθικό του κώδικα δεοντολογίας. Όταν οι Influencers βρίσκονται σε μια κατάσταση όπου το περιεχόμενό τους μπορεί να έρχεται σε σύγκρουση με τον κώδικα συμπεριφοράς του δικτύου, ένας προγραμματιστής επιτρέπει στους επηρεαστές να διαχειρίζονται τέτοιες καταστάσεις με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Η σημασία του προγραμματισμού δεν μπορεί να υποτιμηθεί. Είναι το κλειδί για να διασφαλιστεί ότι οι οπαδοί του επηρεαστή είναι πάντα αφοσιωμένοι και αξιοποιούν στο έπακρο τις αναρτήσεις τους. Τα οφέλη εκτείνονται επίσης πέρα από τη δέσμευση και τη δημιουργικότητα. Ο προγραμματισμός επιτρέπει επίσης στους επηρεαστές να οργανώνονται, να εξοικονομούν χρόνο, να ενημερώνουν όλους και να κάνουν ορισμένες ηθικές καταστάσεις διαχειρίσιμες.

Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι