Γιατί χρειάζεστε ένα blog site για ψηφιακό μάρκετινγκ;
Το blogging είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για προώθηση και κατασκευή ιστοσελίδων για ψηφιακούς εμπόρους, οι οποίοι μπορούν να το χρησιμοποιήσουν για να βοηθήσουν στη δημιουργία δυνητικών πελατών, στη δημιουργία επωνυμίας και στη δημιουργία επισκεψιμότητας. Και δεδομένου ότι η ζωντανή ροή και το μάρκετινγκ βίντεο γίνονται όλο και πιο δημοφιλή για τους ψηφιακούς εμπόρους, το blogging είναι πιο σημαντικό από ποτέ. Πολλοί θα έλεγαν ότι το blogging είναι μία από αυτές τις λίγες τεχνικές μάρκετινγκ παλιάς σχολής που εξακολουθούν να λειτουργούν σήμερα.
Ακολουθούν πληροφορίες σχετικά με το γιατί πρέπει να έχετε ένα ιστολόγιο για την επιχείρησή σας:
Ο πρώτος σας στόχος είναι να οδηγήσετε τους ανθρώπους στις αναρτήσεις ιστολογίου σας προσελκύοντας την προσοχή μέσω συνδέσμων από άλλους ιστότοπους. Οι άνθρωποι τείνουν να σταματούν στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων, οπότε η διασφάλιση ότι οι εικόνες, οι επικεφαλίδες και το περιεχόμενό σας προσφέρουν κάτι για να δείτε σε κάθε σελίδα θα σας βοηθήσει να κερδίσετε συνδέσμους. Παρόλο που μπορεί να μην φαίνεται σαν αυτό στο μυαλό σας αυτή τη στιγμή εάν ξοδεύετε αρκετό χρόνο στη συλλογή συνδέσμων, θα βρείτε μερικές αναρτήσεις ιστολογίου με υπέροχους συνδέσμους σε αυτές και αυτές οι αναρτήσεις θα έχουν πολλή κίνηση.
Έχοντας ένα blog σας επιτρέπει να δημιουργήσετε εμπιστοσύνη με το κοινό σας. Και η εμπιστοσύνη είναι ένας από τους ισχυρότερους παράγοντες στις αποφάσεις αγοράς. Η δημιουργία ενός ιστολογίου και η δημοσίευση με συνέπεια θα οικοδομήσουν την πίστη και την εμπιστοσύνη των αναγνωστών σας. Αυτό θα κάνει πιο πιθανό ότι θα αγοράσουν ξανά από εσάς και θα παραπέμψουν άλλους στον ιστότοπό σας.
Πολλοί άνθρωποι ξεκινούν ιστολόγια για να οδηγήσουν την επισκεψιμότητα στους ιστότοπούς τους. Θα θελήσετε να διασφαλίσετε ότι προσελκύετε αρκετή επισκεψιμότητα με τις αναρτήσεις ιστολογίου σας και η δημιουργία ενός μεγάλου κοινού θα σας βοηθήσει με αυτό. Από την άλλη, εάν δεν έχετε μεγάλο κοινό, κανείς δεν θα βρει ποτέ το ιστολόγιό σας, θα το διαβάσει ή θα αλληλεπιδράσει με το περιεχόμενό σας.
Πολλοί από τους πιο δημοφιλείς bloggers σήμερα δεν μοιράζονται μόνο τα άρθρα τους στους ιστότοπούς τους. Τα μοιράζονται επίσης στα κοινωνικά τους δίκτυα, σε ομάδες και σε ιστολόγια. Θα αποκτήσετε περισσότερα μάτια στο περιεχόμενό σας κοινοποιώντας τα άρθρα σας σε διάφορες πλατφόρμες και βοηθώντας στη δημιουργία των κοινωνικών σας ακολούθων. Αυτό βοηθά στην οικοδόμηση φήμης.
Η έρευνα αγοράς αποτελεί ζωτικό μέρος οποιασδήποτε στρατηγικής μάρκετινγκ. Αλλά για να κατανοήσετε καλά το κοινό σας, πρέπει είτε να είστε σε θέση να τους μιλήσετε είτε να παρακολουθήσετε τι κάνουν. Ενώ μπορείτε να το κάνετε αυτό κάνοντας μόνοι σας έρευνα αγοράς, μπορείτε επίσης να μάθετε πολλά ακούγοντας τι λέει ο πελάτης σας σε φόρουμ, κοινωνικά δίκτυα και άλλα μέρη.
Κατά τη δημιουργία του ιστολογίου σας, θα διαπιστώσετε ότι μπορείτε να κάνετε πολλά πράγματα ταυτόχρονα. Θα μπορείτε να διαχειριστείτε την εικόνα σας και να αρχίσετε να δημιουργείτε συνδέσμους αμέσως, γεγονός που θα σας βοηθήσει να αυξήσετε την επισκεψιμότητα και να διευκολύνετε τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης.
Έτσι, εάν χρειάζεστε ένα ιστολόγιο για ψηφιακό μάρκετινγκ για να προσελκύσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες, να δημιουργήσετε αφοσίωση στην επωνυμία και να δημιουργήσετε επισκεψιμότητα, θα θελήσετε να ξεκινήσετε με το ιστολόγιό σας.