espa banner
Ψηφιακός Μετασχηματισμός των Brand

Παρακαλώ αξιολογήστε


Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι η ενσωμάτωση της ψηφιακής τεχνολογίας σε όλους τους τομείς μιας επιχείρησης, αλλάζοντας θεμελιωδώς τον τρόπο λειτουργίας και παροχής αξίας στους πελάτες. Είναι επίσης μια πολιτισμική αλλαγή που απαιτεί από τους οργανισμούς να αμφισβητούν συνεχώς το status quo, καθώς απαιτεί την αποδοχή εντελώς νέων τρόπων εργασίας και την παροχή αξίας στους πελάτες. Έτσι δημιουργούνται νέες ευκαιρίες.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι διαφορετικός για κάθε εταιρεία και αποτελεί επιτακτική ανάγκη για όλες τις επιχειρήσεις. Μπορεί να είναι δύσκολο να προσδιοριστεί με ακρίβεια ένας ορισμός που να ισχύει για όλες. Ωστόσο, σε γενικές γραμμές, ορίζουμε τον ψηφιακό μετασχηματισμό ως την ενσωμάτωση της ψηφιακής τεχνολογίας σε όλους τους τομείς μιας επιχείρησης με αποτέλεσμα θεμελιώδεις αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων και στον τρόπο με τον οποίο προσφέρουν αξία στους πελάτες.

Στον απόηχο της πανδημίας, η ικανότητα ενός οργανισμού να προσαρμόζεται γρήγορα στις διακοπές της αλυσίδας εφοδιασμού, στο χρόνο, στις πιέσεις της αγοράς και στις ταχέως μεταβαλλόμενες προσδοκίες των πελατών έχει καταστεί κρίσιμη. Τα βελτιστοποιημένα αυτοματοποιημένα συστήματα σε τομείς όπως η διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας κατέρρευσαν όταν αντιμετώπισαν γρήγορες αλλαγές τόσο στη ζήτηση όσο και στην προσφορά – μια πραγματικότητα που σχεδόν όλοι έχουν αντιμετωπίσει σε προσωπικό επίπεδο κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Η ψηφιακή κυριαρχία είναι πιο σημαντική από ποτέ, επειδή οι κίνδυνοι του να μείνει κανείς πίσω στις εξελίξεις προώθησης και κατασκευής ιστοσελίδων αυξάνονται. Μέσα σε 10 χρόνια, είδαμε τον ψηφιακό μετασχηματισμό να γίνεται όλο και πιο περίπλοκος, με ένα νέο κύμα τεχνολογικών και ανταγωνιστικών δυνατοτήτων. Η πρόοδος σε μια σειρά τεχνολογιών, όπως το διαδίκτυο, η τεχνητή νοημοσύνη, η εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα και το 5G, έχουν ανοίξει νέους δρόμους για τη δημιουργία αξίας. Το πιο σημαντικό, οι ηγέτες να αναγνωρίζουν τώρα την ανάγκη – και τη δυνατότητα – να μεταμορφώσουν πραγματικά τα θεμελιώδη στοιχεία του τρόπου λειτουργίας τους. Κατανοούν ότι πρέπει να περάσουν από πειράματα αποσυνδεδεμένης τεχνολογίας σε μια πιο συστηματική προσέγγιση στη στρατηγική και την εκτέλεση διαδικασιών.

Στο τέλος της ημέρας, η επιτυχής εφαρμογή μιας στρατηγικής ψηφιακής ενεργοποίησης προϋποθέτει επίσης την ύπαρξη υψηλής ειδίκευσης και γνώσης. Χρειάζονται αντιπρόσωποι που μπορούν να αξιοποιήσουν πλήρως αυτές τις νέες τεχνολογίες σε διαφορετικές πλατφόρμες και σημεία επαφής με τους πελάτες. Στους επόμενους μήνες και χρόνια, αυτοί οι τύποι καθολικών αντιπροσώπων θα συνεχίσουν να είναι το κλειδί για την παροχή υπηρεσιών υψηλής τεχνολογίας


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι