Γιατί κάθε brand πρέπει να έχει ένα blog
Πιο αναλυτικά, το blogging μπορεί να συμβάλει στο SEO σας. Παρακάτω είναι οι κορυφαίοι τρόποι με τους οποίους μια κατασκευή ιστοσελίδων blog πρέπει να διαμορφωθεί ώστε να είναι πολύτιμο για το brand σας:
Διατηρήστε τον ιστότοπό σας ενημερωμένο
Η διατήρηση ενός ενημερωμένου ιστότοπου δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να ποστάρετε περιεχόμενο όλο το 24ωρο, αλλά είναι βέλτιστη πρακτική να δημοσιεύετε περιεχόμενο τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα. Με τη δημοσίευση νέου περιεχομένου, οι χρήστες θα είναι πιο πιθανό να πιστέψουν ότι η εταιρία σας είναι ενημερωμένη και επομένως, πιο αξιόπιστη. Όταν ένας χρήστης αισθάνεται ότι το περιεχόμενό σας είναι αξιόπιστο, είναι επίσης πιο πιθανό να το κοινοποιήσει σε ψηφιακά κανάλια, βελτιώνοντας σημαντικά το SEO σας, δημιουργώντας περισσότερες προβολές για την ανάρτησή σας.
Αυξήστε τον «χρόνο παραμονής».
Ο χρόνος παραμονής ορίζεται ως το χρονικό διάστημα που αφιερώνει ένας χρήστης σε μια ιστοσελίδα αφού έχει κάνει κλικ σε έναν σύνδεσμο μέσω μιας σελίδας αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP), πριν επιστρέψει στα αποτελέσματα SERP. Αποτελεί βασική μέτρηση για την απόδοση του ιστότοπού σας και μπορεί να παρέχει πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με το κοινό σας.
Το περιεχόμενο που δημοσιεύετε στον ιστότοπό σας διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην αύξηση του χρόνου παραμονής, καθώς οι χρήστες είναι πολύ λιγότερο πιθανό να αφιερώσουν χρόνο σε μια σελίδα που θεωρούν ότι είναι παλιά ή ξεπερασμένα. Χρειάζονται περίπου 0,05 δευτερόλεπτα για να διαμορφώσουν μια γνώμη σχετικά με τον ιστότοπό σας. Τι μπορείτε να κάνετε για να κάνετε την καλύτερη εντύπωση σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα; Δημοσιεύστε περιεχόμενο σχετικό και προσαρμοσμένο στο κοινό σας.
Προσδιορίστε εξειδικευμένες λέξεις-κλειδιά.
Οι εξειδικευμένες λέξεις-κλειδιά είναι ειδικές λέξεις-κλειδιά που είναι πιο συγκεκριμένες και ναι μεν κερδίζουν λιγότερη επισκεψιμότητα, αλλά έχουν υψηλότερο ποσοστό μετατροπών, επειδή ταιριάζουν σε περισσότερες από μια θέση. Παρόλο που οι σχετικές λέξεις-κλειδιά πρέπει να περιλαμβάνονται στις αναρτήσεις ιστολογίου, οι εξειδικευμένες λέξεις-κλειδιά που είναι πιο συγκεκριμένες για μια μεμονωμένη εταιρία και όχι μια βιομηχανία, είναι εξαιρετικά πολύτιμες. Λόγω της απίστευτα ανταγωνιστικής φύσεως του SEO, το περιεχόμενό σας έχει περισσότερες πιθανότητες να προσεγγίσει το κοινό-στόχο σας με πιο συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά από αυτές που είναι πιο γενικές.
Μάθετε για το κοινό σας.
Ακόμα και μετά τη δημοσίευση του περιεχομένου, θα πρέπει να δώσετε προσοχή σε ποια posts εστιάζουν οι αναγνώστες σας, καθώς αυτά τα θέματα αποτελούν υποδείξεις για τα θέματα που είναι πιθανό να οδηγήσουν το SEO σας και να κερδίσουν περισσότερες μετατροπές.
Λάβετε βοήθεια από ειδικούς.
Όλα αυτά ακούγονται καταπληκτικά, αλλά ας είμαστε ειλικρινείς. Η λειτουργία μιας επιχείρησης είναι δύσκολη, και η εύρεση του χρόνου για τη δημιουργία περιεχομένου με γνώμονα το SEO δεν αποτελεί πάντα βασική υποχρέωση. Εάν η σκέψη της δημιουργίας και της συντήρησης ενός ιστολογίου εξακολουθεί να φαίνεται σαν μια τεράστια δέσμευση, τότε υπάρχουν καλά νέα: μπορείτε να προσλάβετε κάποιον για να το φροντίσει για εσάς.