τάσεις κατασκευής ιστοσελίδων 2021

Παρακαλώ αξιολογήστε


Η ψηφιακή τεχνολογία πάντα αλλάζει. Οι εταιρείες SEO πρέπει να συμβαδίζουν με τις νέες εξελίξεις, αλλιώς οι ιστότοποι ενδέχεται να χάσουν τις προοπτικές τους. Οι  εφαρμογές ενδέχεται να αλλάξουν τα πρότυπα και τους κανόνες, πράγμα που σημαίνει ότι ο ιστότοπος ενδέχεται να μην ανταποκριθεί αναλόγως.

Εδώ είναι μερικές καινοτόμες λύσεις που θα σας βοηθήσου για το 2021.

1. Γρήγορη φόρτωση σελίδων

Οι σελίδες γρήγορης φόρτωσης ήταν πάντα προτεραιότητα για εταιρείες SEO και κατασκευής ιστοσελίδων. Τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι οι χρήστες αναμένουν ότι η σελίδα θα φορτωθεί σε δύο δευτερόλεπτα ή λιγότερο. Όσο περισσότερο χρειάζεται για να εμφανιστεί ο ιστότοπός σας, τόσο υψηλότερο θα είναι το ποσοστό εγκατάλειψης.

Δυστυχώς, πολλοί ιστότοποι έχουν πολλά γραφικά στοιχεία, προσθήκες και εφαρμογές τρίτων. Μια προσέγγιση που επικρατεί για το marketing περιεχομένου, είναι να χρησιμοποιήσετε μια ατελείωτη σελίδα όπου ο ενδεχόμενος πελάτης θα κάνει ‘scroll’ για αρκετή ώρα.

Η ιστοσελίδα θα εμφανίζει μόνο αυτό που επιτρέπει το εύρος ζώνης του χρήστη. Ως αποτέλεσμα, μια ατελείωτη κύλιση (scroll) διευκολύνει το SEO και βελτιώνει την εμπειρία του χρήστη, χωρίς αλλαγή στις ταχύτητες σύνδεσης.

2. Εξατομικευμένο περιεχόμενο

Οι στατιστικές δείχνουν επίσης ότι το 91% των χρηστών του διαδικτύου προτιμούν ιστότοπους που προσαρμόζουν το περιεχόμενό τους σχετικά με την εμπειρία τους. Περισσότεροι από 6 στους 10 διαδικτυακούς αγοραστές δηλώνουν ότι θα κάνουν ‘κλικ’ εκτός εάν η ιστοσελίδα δεν τους αφορά.

Οι περισσότεροι ιστότοποι παρακολουθούν τις τοποθεσίες των χρηστών τους και τους συνδέσμους που κάνουν ‘κλικ’. Οι εταιρείες SEO σήμερα εργάζονται για την ανάπτυξη δυναμικού περιεχομένου για όταν ένας χρήστης επισκέπτεται για δεύτερη ή τρίτη φορά. Αυτή η προσέγγιση στον σχεδιασμό ιστοσελίδων SEO έχει αποδειχθεί πολύτιμη για τη μετατροπή των κλικ σε μετατροπές.

Το εξατομικευμένο περιεχόμενο είναι πολύτιμο για ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου και ενημερωτικά δελτία marketing μέσω email. Ένα εστιατόριο που λαμβάνει ηλεκτρονικές παραγγελίες μπορεί να καταγράψει τα τρόφιμα που σας αρέσουν, τις πρώτες φορές που ψωνίζετε. Όταν επιστρέψετε στον ιστότοπο, το περιεχόμενο θα εμφανίσει τα πιο σχετικά στοιχεία του μενού.

3. Ειδοποιήσεις Ιστού

Καθώς ο ψηφιακός κόσμος συνεχίζει να αλλάζει ραγδαία, οι διαχειριστές του διαδικτύου προσπαθούν να μοιραστούν τις πρόσφατες εξελίξεις. Πολλοί ιστότοποι επιλέγουν αναδυόμενα παράθυρα για τη μετάδοση ειδήσεων. Ωστόσο, είναι συνετό να είστε προσεκτικοί, καθώς μπορεί να είναι ενοχλητικοί.

Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος χρήσης των ειδοποιήσεων ιστού είναι να τις διατηρείτε απλές και φιλικές προς τον χρήστη. Τα πολύχρωμα αναδυόμενα παράθυρα είναι συχνά δύσκολο να διαβαστούν και θα θεωρηθούν ενοχλητικά από τους χρήστες του διαδικτύου. Επομένως, πολλοί σχεδιαστές ιστοσελίδων επιλέγουν να δημιουργήσουν μικρά αναδυόμενα παράθυρα που εξαφανίζονται αυτόματα ή ελαχιστοποιούνται μετά από λίγα δευτερόλεπτα. Εάν ο πελάτης επιλέξει να αλληλεπιδράσει, απλώς κάνει κλικ επάνω του.

4. Εικονική πραγματικότητα

Μία από τις αυξανόμενες τάσεις στις υπηρεσίες σχεδιασμού ιστοσελίδων είναι η ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών όπως η Εικονική Πραγματικότητα (VR). Το VR μπορεί να εμπλουτίσει την εμπειρία των χρηστών και να ελαχιστοποιήσει τον κίνδυνο αντίστασης του αγοραστή.

Ένας αγοραστής μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα VR για να εξετάσει ένα σπίτι που πωλείται ή να δει το εσωτερικό ενός νέου αυτοκινήτου. Οι ιστότοποι με πλούσιο περιεχόμενο χρηστών αποδίδουν επίσης καλά στις μηχανές αναζήτησης. Εάν χρησιμοποιηθεί σωστά, μπορεί να είναι χρήσιμο τόσο για το τοπικό SEO όσο και για την αύξηση των μετατροπών.

5. Βελτιστοποίηση

Καθώς οι μηχανές αναζήτησης γίνονται πιο βελτιστοποιημένες, έχουν επίσης βελτιωθεί στον εντοπισμό κοινών κόλπων που χρησιμοποιήθηκαν στο παρελθόν, όπως να γεμίζει με λέξεις-κλειδιά και την χρήση άσχετων συνδέσμων. Είναι σημαντικό για τους σχεδιαστές να συμμορφώνονται με τους κανόνες SEO και επίσης να χρησιμοποιούν δεδομένα για υπερ-εξατομίκευση. Η ζήτηση του πελάτη για εξατομικευμένο περιεχόμενο θα αυξήσει τις τάσεις για το υπόλοιπο του έτους και έως το 2021.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι