Παρακαλώ αξιολογήστε


1. Μαύρο περίγραμμα

Το μοτίβο των μαύρων εικονογραφήσεων που οι σχεδιαστές ιστοσελίδων έχουν αγαπήσει έχει γίνει επίσης δημοφιλές σε άλλες μορφές, όπως τα μαύρα περιγράμματα γύρω από διαφορετικά στοιχεία σε όλη την ιστοσελίδα τους. Αυτές οι μαύρες γραμμές και περιγράμματα μπορεί να διαφέρουν σε πάχος – συχνά χρησιμοποιούνται ως διαχωριστικά σελίδων, ειδικά ως πλαίσια πλέγματος πολλών μεγεθών.

Αυτό που είναι ενδιαφέρον σε αυτή την ανερχόμενη τάση στην κατασκευή ιστοπσελίδων είναι το πώς τα στοιχεία σχεδιασμού  συνδυάζουν συχνά αυτές τις μαύρες γραμμές και απεικονίσεις με πραγματικές φωτογραφημένες εικόνες. Αυτές οι εικόνες τείνουν να είναι μια ολόκληρη φωτογραφία ή ένα κόψιμο. Είτε έτσι είτε αλλιώς, τα μαύρα περιγράμματα έχουν ισχυρό αντίκτυπο στην αφοσίωση των χρηστών. Χάρη σε αυτόν τον σαγηνευτικό τύπο οπτικής, οι επισκέπτες του ιστότοπου σχεδόν πάντα παρατηρούν αυτές τις εικόνες αμέσως – αφιερώνοντας την πλήρη προσοχή τους στα μηνύματα και τις εμπειρίες που ο σχεδιαστής επιδιώκει να μεταδώσει.

2. Απλές μορφές

Το καλλιτεχνικό ύφος της εποχής της δεκαετίας του ’90 έχει επίσης κάνει την επιστροφή του στις τάσεις σχεδιασμού ιστοσελίδων – αυτή τη φορά με τη μορφή απλών μοτίβων σχήματος ενσωματωμένων σε όλα τα σχήματα σχεδιασμού. Αυτές οι απλοϊκές, δισδιάστατες απεικονίσεις σχήματος διαθέτουν μία απόχρωση χρώματος και χωρίς βάθος ή υφή.

Αυτά τα βασικά σχήματα μπορεί επίσης να έχουν κείμενο γραμμένο πάνω τους και συχνά θυμίζουν αυτοκόλλητα από τη δεκαετία του ’80 ή του ’90. Αυτά τα σχήματα μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν ως κουμπιά (είτε στατικά είτε κινούμενα) ή ως αυτοκόλλητο που σας ενημερώνει για μια προώθηση περιορισμένου χρόνου. Ανεξάρτητα από το πώς μοιάζουν ή συνεπάγονται αυτά τα αυτοκόλλητα, ο κοινός τους στόχος είναι να επιστήσουν την προσοχή του επισκέπτη της ιστοσελίδας.

3. Δημιουργικές και άτυπες φωτογραφίες προϊόντων

Η μεγαλύτερη πρόκληση στην αγορά προϊόντων στο διαδίκτυο είναι να μην γνωρίζουμε πώς μοιάζουν στην πραγματική ζωή. Πολλά καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν προσομοιώσεις 3D για να παρέχουν μια οπτική λύση για αυτήν ακριβώς την προειδοποίηση. Αυτό που αναμένουμε να δούμε το 2021 είναι ακόμη πιο βελτιωμένες τεχνικές τρισδιάστατης απεικόνισης, με λεπτομερείς περιπλοκές και εξαιρετικά υψηλές αναλύσεις.

4. Τέχνη κολάζ

Οι δημιουργίες τέχνης κολάζ έχουν κάνει πρόσφατα την επιστροφή τους μέσω των κοινωνικών μέσων. Μια μορφή μετάβασης για ιστορίες και περιεχόμενο τροφοδοσίας ειδήσεων, τα κολάζ έχουν επίσης εισέλθει στον τομέα του σχεδιασμού ιστοσελίδων. Το κολάζ ενός ιστότοπου θα ενσωματώνει συχνότερα ένα οπτικό πλήρους πλάτους, μια ακριβή αποκοπή μιας εικόνας (συνήθως μια φωτογραφία) – όλα ενσωματωμένα με ένα μείγμα γραφικών συμπαγούς χρώματος και εικονογραφήσεων με μοτίβο.

5. Απρόσκοπτος σουρεαλισμός

Πολλοί σχεδιαστές έχουν προχωρήσει ακόμη περισσότερο την τάση της τέχνης κολάζ, σχεδιάζοντας τις ιστοσελίδες τους σε σουρεαλιστικό στυλ. Αυτή η τεχνική χαρακτηρίζεται από τον τρόπο με τον οποίο τοποθετεί στοιχεία σε αντιαισθητικά, ασυνήθιστα υπόβαθρα. Ο σουρεαλισμός στο σχεδιασμό ιστοσελίδων περιλαμβάνει επίσης φανταχτερά χρώματα και υφές που παρουσιάζουν το αφηρημένο, καλλιτεχνικό μυαλό του δημιουργού. Με την πάροδο του χρόνου, όλο και περισσότεροι ιστότοποι ηλεκτρονικού εμπορίου χρησιμοποιούν αυτήν την τάση για να παρουσιάσουν τα προϊόντα τους με έναν νέο, συναισθηματικό τρόπο.

6. Μενού συλλογής κατάδειξης

Τελευταία αλλά εξίσου σημαντική τάση, τα μενού ιστότοπων, ένα από τα πιο θεμελιώδη στοιχεία της διεπαφής – ήταν το επίκεντρο αρκετών τάσεων σχεδιασμού. Κάνοντας μια περιστροφή στην παραδοσιακή δομή του μενού, αυτό είναι που ονομάζουμε “συλλογή μισής αιώρησης, μισό μενού πλοήγησης”.  Αυτή η συναρπαστική εμπειρία μπορεί να προχωρήσει ακόμη περισσότερο: κάθε ξεχωριστό στοιχείο μενού που τοποθετείτε στο δείκτη του ποντικιού πάνω (σχεδόν πάντα) εμφανίζει μια διαφορετική εικόνα, υποδεικνύοντας τις πλούσιες, ποικίλες εμπειρίες που περιμένουν σε κάθε σελίδα που συναντάμε.

Το νέο έτος φέρνει νέες ευκαιρίες να αγκαλιάσουμε αυτές τις σχεδιαστικές τάσεις και να προσελκύσουμε επισκέπτες. Πρέπει να εξετάσουμε προσεκτικά πώς να ενσωματώσουμε αυτές τις μεμονωμένες τάσεις με τη δική τους σχετική περίπτωση χρήσης – σύμφωνα με τη γλώσσα σχεδιασμού και τα ενδιαφέροντα του κοινού της επωνυμίας μας. Λάβετε υπόψη ότι οι 6 τάσεις που έχουμε απαριθμήσει εδώ είναι μόνο μια γεύση από το τι βρίσκεται μπροστά. Υπάρχουν τόσα πολλά να δείτε και να κάνετε.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι