Παρακαλώ αξιολογήστε


1. Γνωρίστε τον εαυτό σας

Οι διευθύνοντες σύμβουλοι τείνουν να είναι ενεργητικοί, κάτι που αποτελεί προϋπόθεση για να τα καταφέρουν στις επιχειρήσεις, αλλά οι πιο επιτυχημένοι ηγέτες είναι σε θέση να ενεργούν και να αντικατοπτρίζουν. Εν μέσω των πιέσεων της λειτουργίας μιας εταιρείας και των σοβαρών χρονικών περιορισμών της, μπορεί να φαίνεται γελοίο να αφιερώσετε χρόνο για να γνωρίσετε τον εαυτό σας. Αλλά αν δεν έχετε μια σταθερή δόση αυτογνωσίας, απλά δεν θα είστε τόσο αποτελεσματικοί όσο μπορείτε να είστε. Έρευνες έχουν δείξει ότι η αυτογνωσία σας βοηθά να παίρνετε καλύτερες αποφάσεις,  διευκολύνει την επικοινωνία, σας κάνει πιο δημιουργικούς, και σας βοηθά να δημιουργήσετε ισχυρότερες σχέσεις. Ωστόσο, λίγα στελέχη γνωρίζουν τα δυνατά και αδύνατα σημεία τους. Δεν ξέρουν τι τους οδηγεί. Πιθανότατα θα είστε πιο παραγωγικοί μακροπρόθεσμα εάν αυξήσετε τη συναισθηματική σας νοημοσύνη και μειώσετε τα τυφλά σημεία σας. Δυστυχώς, πάρα πολλοί διευθύνοντες σύμβουλοι τείνουν να αυτοκαταστρέφονται με υπερβολική ναρκισσιστική συμπεριφορά ως βασική αιτία. Αντ ‘αυτού, ως αντίμετρο, μάθετε να γελάτε με τον εαυτό σας και να διατηρήσετε μια υγιή δόση ταπεινοφροσύνης. 

2. Δεν υπάρχει “εγώ” στην ομάδα

Τα άρθρα και τα βιβλία που επαινούν τους αυτοδημιούργητους δισεκατομμυριούχους, και τους εταιρικούς διευθύνοντες καθιστούν εύκολο να ξεχάσουμε ότι η ηγεσία είναι ομαδικό άθλημα, όχι ατομική προσπάθεια. Οι επιτυχημένες εταιρείες έχουν εξαιρετικές ηγετικές ομάδες που ξέρουν πώς να ευθυγραμμίσουν τους ανθρώπους με τις αξίες του οργανισμού. Περικυκλώστε τον εαυτό σας με ομάδες καλών ανθρώπων με σαφείς στόχους και αξίες – συμπεριλαμβανομένων εκείνων που έχουν υγιή ασέβεια προς το αφεντικό. Οι ηγέτες χρειάζονται ανθρώπους που μπορούν να εμπιστευτούν για να τους πουν πώς είναι πραγματικά τα πράγματα.

3.Ενδυναμώστε τους υπαλλήλους να επανεφεύρουν την εταιρεία

Ένα κρίσιμο καθήκον του Διευθύνοντος Συμβούλου είναι να δημιουργήσει έναν οργανισμό που εμπνέει τους ανθρώπους να έρχονται στην εργασία κάθε μέρα, όπου μπορούν και πρέπει να κάνουν το καλύτερο δυνατό. Για να το κάνετε αυτό με επιτυχία, θα πρέπει να προσπαθήσετε να καταλάβετε τι υπάρχει στις καρδιές των ανθρώπων και στο μυαλό τους και να τους κάνετε να αγοράσουν στο DNA του οργανισμού σας. Θα πρέπει να βρείτε τρόπους για να συνδεθείτε βαθιά με το προσωπικό σας. (Ομολογουμένως, αυτό είναι πιο δύσκολο στην εποχή του κυβερνοχώρου, όπου οι εικονικές ομάδες και η επικοινωνία μέσω των ψηφιακών μέσων είναι ο κανόνας, αλλά κάνουν την προσπάθεια. Είναι δύσκολο να στείλετε ένα χαμόγελο ή μια χειραψία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Το πιο σημαντικό, πρέπει να δημιουργήσετε μια κουλτούρα όπου οι εργαζόμενοι αισθάνονται ενδυναμωμένοι – όπου μπορούν να έχουν θαρραλέες συνομιλίες και όπου μπορούν να επανεφεύρουν την εταιρεία.

4.Βρείτε το κορυφαίο ταλέντο σας

Πολλά έχουν γραφτεί για το πώς να παρακινήσετε και να διατηρήσετε το κορυφαίο ταλέντο σας, με καλό λόγο. Η έρευνα έχει δείξει ότι οι καλύτεροι εργαζόμενοι ξεπερνούν τους μέσους εργαζόμενους – κατά πολύ. Οι υψηλές επιδόσεις συμβάλλουν σημαντικά και αποφέρουν εξαιρετικά αποτελέσματα. Είναι λογικό ότι μια εταιρεία με υψηλότερο μερίδιο κορυφαίων ερμηνευτών θα ξεπεράσει τον ανταγωνισμό. Θα προτείναμε, ωστόσο, ότι είναι καλύτερο να αφήσετε τους υπαλλήλους σας να φύγουν. Θα μπορούσαμε ακόμη και να συστήσουμε να τους ενθαρρύνετε να πάτε και να τους βοηθήσετε να τα πάνε καλά στο επόμενο εγχείρημά τους.

5.Κοινότητες ανθρώπων, όχι συλλογές ανθρώπινων πόρων

Οι νέοι οργανισμοί μπορεί να χρειάζονται επιθετική ηγεσία, αλλά οι περισσότεροι άλλοι χρειάζονται αφοσιωμένη διαχείριση – ήσυχη, ταπεινή, στοχαστική. Χρειαζόμαστε ηγεσία για να δημιουργήσουμε μια κοινότητα σε έναν νέο οργανισμό και να βοηθήσουμε στη διατήρησή της σε έναν καθιερωμένο οργανισμό.

6.Ξεχάστε την κληρονομιά και δημιουργήστε κοινότητα

Πώς μπορείτε να προωθήσετε την κοινότητα στην εταιρεία σας; Αναπτύξτε ανθρώπους που μπορούν να φέρουν αποτελεσματικά τους ρόλους τόσο ενός διευθυντή όσο και ενός ηγέτη. Να είστε ένας καλός μάνατζερ-ηγέτης, καλός ακροατής και να βοηθάτε άλλους ανθρώπους να είναι σημαντικοί. Αντί να υποθέτουμε ότι αυτή η στρατηγική έρχεται πάντα κάτω από την ιεραρχία, σκεφτείτε ότι οι στρατηγικές μπορούν να προκύψουν από το δίκτυο, καθώς οι αφοσιωμένοι άνθρωποι επιλύουν μικρά προβλήματα που μπορούν να εξελιχθούν σε μεγάλες πρωτοβουλίες. Θυμηθείτε ότι η ηγεσία είναι μια ιερή εμπιστοσύνη που κερδίζεται από το σεβασμό των άλλων.

7.Να καταστεί η τεχνολογία στρατηγική προτεραιότητα

Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες σας θα μπορούσαν να σχεδιαστούν, να παραχθούν και να παραδοθούν πολύ πιο οικονομικά από πριν, σε ορισμένες περιπτώσεις με το ήμισυ του τρέχοντος κόστους ανά μονάδα. Η πρόοδος στην κατασκευή ιστοσελίδων, την τεχνητή νοημοσύνη, την τεχνολογία των πληροφοριών και τη ρομποτική θα συνεχιστεί με ιλιγγιώδη ρυθμό. Είτε βρίσκεστε απευθείας σε αυτές τις επιχειρήσεις είτε στο τέλος λήψης, αυτές οι προκαταβολές παρουσιάζουν κολοσσιαίες ευκαιρίες. Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες σας θα μπορούσαν να έχουν σημαντικά βελτιωμένα χαρακτηριστικά, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας εντοπισμού των δικών τους ελαττωμάτων, αυτοδιάγνωσης και αυτοσυντήρησής τους και να συνδέονται με τα άλλα συστήματα και τις δραστηριότητες των πελατών σας. Εκπαιδεύστε τον εαυτό σας και όλη την ανώτερη ομάδα σας για αυτά τα πράγματα. Προσλάβετε βασικούς ειδικούς και διαθέστε ελεύθερα πόρους σε αυτούς. 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι