espa banner
σημασία branding ιστοσελίδων

Παρακαλώ αξιολογήστε


Είναι ασφαλές να πούμε ότι από τότε που ξεκίνησε το μάρκετινγκ – κατασκευή ιστοσελίδων, οι επαγγελματίες στον κλάδο του branding χρησιμοποιούν την κατανόηση των ανθρώπινων κινήτρων και συμπεριφοράς για να δημιουργήσουν προϊόντα, υπηρεσίες, λογότυπα και καμπάνιες που απευθύνονται στον κατάλληλο πελάτη. Έχουμε χρησιμοποιήσει ακόμη και αυτές τις στρατηγικές για να μας βοηθήσουν να εντοπίσουμε ιδανικά πρόσωπα χρηστών, χρησιμοποιώντας τα σωστά δημογραφικά στοιχεία και ψυχογραφικές πληροφορίες.

Όσο περισσότερα μπορούμε να μάθουμε για τους πελάτες μας από επιστημονική σκοπιά, τόσο περισσότερο μπορούμε να προσαρμόσουμε τις καμπάνιες μάρκετινγκ και τις διαφημιστικές μας στρατηγικές για να προσελκύσουμε τη σωστή ομάδα και να ελαχιστοποιήσουμε τη σπατάλη του προϋπολογισμού. Εάν έχετε εξερευνήσει το μάρκετινγκ στο παρελθόν, τότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να έχετε ήδη χρησιμοποιήσει το μάρκετινγκ νευροεπιστημών χωρίς να το γνωρίζετε.

Για έναν βασικό ορισμό της νευροεπιστήμης, πρέπει να γνωρίζετε ότι η νευροεπιστήμη είναι ένα πεδίο έρευνας που μελετά τις γνωστικές και συναισθηματικές αντιδράσεις των ανθρώπινων όντων. Ουσιαστικά, εστιάζει στο να καταλάβει πώς ο εγκέφαλος ανταποκρίνεται σε ορισμένα ερεθίσματα. Στην περίπτωση του «νευρομάρκετινγκ», η εστίαση είναι να ανακαλύψουμε πώς ο εγκέφαλος ανταποκρίνεται σε ορισμένα ερεθίσματα στο μάρκετινγκ. Ήδη, εταιρείες από την Google μέχρι τη Disney, ακόμα και το CBS έχουν επενδύσει στο μάρκετινγκ νευροεπιστήμης.

Κάθε φορά που εξετάζετε το σχέδιο μάρκετινγκ ή αναπτύσσετε μια στρατηγική που αποσκοπεί στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών σας ή στην ενίσχυση της αναγνώρισης της επωνυμίας σας, θα πρέπει να σκέφτεστε τη νευροεπιστήμη. Στην πραγματικότητα, υπάρχουν ακόμη και μερικοί έμποροι που χρησιμοποιούν τεχνολογία παρακολούθησης ματιών και αναλύσεις δεδομένων για μια ισχυρότερη εικόνα των «μαζικών δεδομένων» που υποστηρίζουν το μάρκετινγκ νευροεπιστήμης. Είναι μια έρευνα σαν αυτή που μας έδειξε ότι προτιμάμε να κοιτάμε ανθρώπινα πρόσωπα παρά κείμενο, για παράδειγμα.

Μερικοί μόνο από τους τρόπους με τους οποίους οι εταιρείες έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν το μάρκετινγκ νευροεπιστήμης περιλαμβάνουν:

Έρευνα συσκευασιών

Η οπτική νευροεπιστήμη ώθησε εταιρείες να επαναπροσδιορίσουν τη συσκευασία τους αφού ανακάλυψαν νέες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες ανταποκρίνονται σε διαφορετικούς τύπους συσκευασιών. Για παράδειγμα, οι πελάτες ανταποκρίνονται καλύτερα στη “ματ” συσκευασία από τις γυαλιστερές υφές.

Ψυχολογία χρωμάτων

Το χρώμα μπορεί να είναι ένα ισχυρό εργαλείο στις αποφάσεις της επωνυμίας σας. Αμέτρητες εταιρείες έχουν χρησιμοποιήσει το χρώμα για απίστευτο αποτέλεσμα. Για παράδειγμα, το ψυχρό μπλε είναι η καλύτερη απόχρωση για να μεταδώσει τον επαγγελματισμό. Από την άλλη, το κόκκινο και το κίτρινο είναι πιο πιθανό να προκαλέσουν την πείνα.

Αποδοτικότητα διαφημίσεων

Το μάρκετινγκ νευροεπιστήμης μας επέτρεψε να αξιοποιήσουμε τα οφέλη της απεικόνισης και των μαζικών δεδομένων για να παρέχουμε πληροφορίες σχετικά με τις καταναλωτικές συνήθειες. Για παράδειγμα, σε μια μελέτη, τρεις διαφορετικές διαφημίσεις προβλήθηκαν από τους συμμετέχοντες και η διαφημιστική εκστρατεία που προκάλεσε περισσότερη εγκεφαλική δραστηριότητα σε μια συγκεκριμένη περιοχή δημιούργησε υψηλότερους όγκους κλήσεων του eshop  για τη συγκεκριμένη εταιρεία.

Ακριβώς όπως ο σχεδιασμός και το μάρκετινγκ, κάθε πτυχή του branding έχει γίνει επιστήμη. Σήμερα, οι εταιρείες χρησιμοποιούν μια σειρά από μετρήσεις βιομηχανικών προτύπων για να καταγράψουν σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τα επίπεδα αφοσίωσης και συγγένειας των καταναλωτών. Τα πάντα, από κλικ και μετατροπές, έως likes στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μπορούν να αντιπροσωπεύουν σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο η επωνυμία σας αλληλεπιδρά με επιτυχία με τους πελάτες σας.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι