espa banner
η προώθηση και το μάρκετινγ ιστοσελίδων μετά την πανδημία covid-19

Παρακαλώ αξιολογήστε


Το digitalmarketing έχει αναπτυχθεί με γρήγορο ρυθμό τα τελευταία χρόνια. Όμως η πανδημία του κορονοϊού είναι πιθανό να επιταχύνει ακόμα περισσότερο τη διαδικασία αυτή και να επεκτείνει τη χρήση του γρηγορότερα. Ο κόσμος του marketing ψηφιοποιείται σταδιακά τα τελευταία χρόνια και μπορεί να προσεγγίσει δυνητικούς πελάτες, με τρόπους που οι παραδοσιακές μέθοδοι δεν μπορούν να πετύχουν.

Τα πάντα πλέον, από την αγορά καταναλωτικών αγαθών ως τις τραπεζικές συναλλαγές γίνονται όλο και περισσότερες διαθέσιμες στο διαδίκτυο. Ωστόσο, αυτή η διαδικασία προς την ψηφιοποίηση με την κατασκευή ιστοσελίδων θα μπορούσε να επιταχυνθεί ως αποτέλεσμα της πανδημίας που βιώνουμε. Πράγματι, οι διαδικτυακές εταιρίες απολαμβάνουν τα οφέλη στις συναλλαγές τους εξ αιτίας του lockdown. Με τους ανθρώπους να περιορίζονται στα σπίτια τους, υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους το διαδίκτυο έγινε το επίκεντρο της ζωής τους:

· Οι διαδικτυακές αγορές και το delivery ήταν ένας τρόπος να μένουν στο σπίτι και να μειώνουν τον κίνδυνο μετάδοσης του ιού.

· Η χρήση διαδικτυακών υπηρεσιών αυξήθηκε για όσους στερούνται τους κανονικούς τρόπους αναψυχής.

· Η απομόνωση από συναδέλφους, φίλους και οικογένεια είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση της χρήσης πλατφόρμων επικοινωνίας με βίντεο.

Η διαδικτυακή επαφή έχει μεταμορφωθεί σε μία σημαντική κοινωνική επαφή, με τρόπο που δεν υπήρχε προηγουμένως. Προκειμένου να έχουν πρόσβαση σε αυτό, οι άνθρωποι χρειάστηκε να αλλάξουν τις συνήθειες τους ή ακόμα και να μάθουν να χρησιμοποιούν διαδικτυακά εργαλεία με τρόπο που δεν είχαν χρησιμοποιήσει νωρίτερα. Όλα αυτά σημαίνουν ότι οι άνθρωποι καταναλώνουν  περισσότερο χρόνο στο διαδίκτυο – και αυτό σημαίνει ότι οι digitalmarketers έχουν περισσότερες ευκαιρίες να τους προσεγγίσουν.

Τι θα ακολουθήσει

Ένα βασικό ερώτημα είναι αν αυτές οι διαδικτυακές δραστηριότητες είναι απλώς συνέπεια των αναγκών που δημιουργούνται από τις έκτακτες καταστάσεις της εποχής ή ο καταλύτης για μία στροφή προς το διαδικτυακό εμπόριο, η οποία θα δώσει στο digitalmarketing μεγαλύτερη δύναμη.

Είναι αρκετά σίγουρο ότι κάποιες δραστηριότητες θα παγώσουν όταν περάσει η πανδημία. Περισσότερες συναντήσεις στο γραφείο σημαίνουν λιγότερες τηλεδιασκέψεις. Οι πλατφόρμες επικοινωνίας δεν θα είναι πια το μοναδικό μέσο συνάντησης για συγγενείς και φίλους. Οι διαδικτυακές δραστηριότητες θα αντικατασταθούν με τις πραγματικές.

Ωστόσο, κάποια πράγματα είναι πολύ βολικά κα θα συνεχίσουν να γίνονται. Οι ηλικιωμένοι που δεν είχαν παραγγείλει ποτέ από το διαδίκτυο πριν το lockdown, θα εξακολουθήσουν να το βρίσκουν πολύ βολικό. Άτομα που έχουν κατεβάσει πολλές εφαρμογές για διαδικτυακές παραγγελίες, θα τις χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο, καθώς θα είναι πραγματικά χρήσιμες ακόμα και μετά το άνοιγμα των κλάδων της οικονομίας.

Το οικονομικό αντίκτυπο και μία φθίνουσα πορεία

Το χειρότερο σενάριο είναι ότι η οικονομική ζημιά που έχει προκληθεί κατά την διάρκεια της πανδημίας, είναι τόσο μεγάλη που η ανάκαμψη θα είναι αργή και επώδυνη, ενώ ένα άλλο σενάριο είναι ότι η ανάκαμψη θα είναι γρήγορη.

Ωστόσο, η αρχική ζημιά είναι εμφανής. Το ηλεκτρονικό εμπόριο κερδίζει ολοένα και περισσότερο μερίδιο της λιανικής αγοράς, και η μείωση της κίνησης στους δρόμους σημαίνει ότι λιγότεροι άνθρωποι θα βλέπουν τις billboard διαφημίσεις.

Παρομοίως, όσο περισσότερα άτομα χρησιμοποιούν τα ψηφιακά μέσα, τόσο λιγότερα διαβάζουν τις έντυπες εφημερίδες και επομένως και τις διαφημίσεις που βρίσκονται σε αυτές.

Το συμπέρασμα είναι σαφές: Ο κόσμος έχει ήδη γίνει πιο ψηφιακός και ως αποτέλεσμα, το digitalmarketing είναι ο τρόπος του μέλλοντος. Αυτό που έχει κάνει η πανδημία είναι να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για την επιτάχυνση μιας ήδη υπάρχουσας ανερχόμενης τάσης.

 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι