4 τρόποι που το SEO θα βοηθήσει την επιχείρησή σας να παραμείνει δυνατή κατά τη διάρκεια της πανδημίας
Ας ρίξουμε μια ματιά στο πώς τα μοναδικά πλεονεκτήματα του μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM) βοήθησαν μερικές απαιτητικές επιχειρήσεις να παραμείνουν σε λειτουργία, ενώ άλλες αντιμετωπίζουν εξαφάνιση. Όπως θα δείτε, το SEM δεν πηγαίνει πουθενά – στην πραγματικότητα, θα είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις επιχειρήσεις πολύ μετά το τέλος της πανδημίας.
Ο πανικός του Coronavirus στις αρχές του έτους ώθησε πολλές επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο να μειώσουν τις δαπάνες μάρκετινγκ και διαφήμισης. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, μια μείωση 8,7–14,8% στις δαπάνες για διαφημίσεις αναζήτησης κατά το πρώτο εξάμηνο του 2020 (σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2019), με το 70% των αγοραστών διαφημίσεων να προσαρμόζουν ή να θέτουν σε παύση τους διαφημιστικούς τους λογαριασμούς.
Σας προτείνουμε λοιπόν, τρόπους που θα βοηθήσουν την επιχείρησή σας να παραμείνει ακλόνητη εν μέσω πανδημίας.
1. SEO: Η χαμηλού κόστους εναλλακτική λύση έναντι των πληρωμένων διαφημίσεων
Αντί να μειώσουν τον προϋπολογισμό των διαφημίσεών τους, πολλές επιχειρήσεις ανακατευθύνουν τα χρήματά τους σε πιο οικονομικά αποδοτικές στρατηγικές. Και το SEO παραμένει στην πρώτη γραμμή όταν πρόκειται για οικονομικά αποδοτικές στρατηγικές μάρκετινγκ.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η πανδημία έχει επιπτώσεις στις επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο. Ωστόσο, η επιχείρησή σας δεν χρειάζεται να τεθεί εκτός λειτουργίας αρκεί και μόνο να έχει προβεί στην κατασκευή ιστοσελίδων για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της. Παρόλο που οι προϋπολογισμοί μπορεί να είναι περιορισμένοι, δεν είναι απαραίτητο να δαπανήσετε χρήματα για πληρωμένες διαφημίσεις, Πολλές επιχειρήσεις κατάφεραν να διατηρήσουν υψηλή προβολή χωρίς μεγάλες δαπάνες χάρη στο χαμηλό κόστος και την υψηλή αποτελεσματικότητα του SEO. Σε αντίθεση με τις πληρωμένες διαφημίσεις (οι διαφημίσεις σταματούν να προβάλλονται μόλις τραβήξετε τα χρήματά σας), μόλις εφαρμόσετε μια ισχυρή στρατηγική SEM, το SEO θα συνεχίσει να οδηγεί την επισκεψιμότητα στην επιχείρησή σας χωρίς να χρειάζεται ιδιαίτερη προσπάθεια.
2. Το ηλεκτρονικό εμπόριο συνεχίζει να κυριαρχεί
Οι διαδικτυακές αγορές είναι βολικές. Εξοικονομούν χρόνο στους καταναλωτές (και, συχνά, χρήματα), για να μην αναφέρουμε ότι φέρνουν σχεδόν απεριόριστες επιλογές και, επομένως, ανταγωνισμό. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ακόμη και οι καταναλωτές που προηγουμένως προτιμούσαν αγορές με φυσική παρουσία στο κατάστημα, έχουν καταφύγει σε διαδικτυακές αγορές.
Εάν στους καταναλωτές απλώς «άρεσαν» τα διαδικτυακά ψώνια πριν από την πανδημία, τώρα τα λατρεύουν. Ή, πιο ρεαλιστικά, έχουν συνειδητοποιήσει ότι εξαρτώνται πλέον από αυτά περισσότερο από ποτέ. Σε κάθε περίπτωση, η επιχείρηση που κερδίζει είναι αυτή που μπορεί να βρεθεί στο διαδίκτυο. Και ο καλύτερος τρόπος να προβάλλεστε στο διαδίκτυο – ειδικά πριν από τους ανταγωνιστές σας – είναι με περιεχόμενο βελτιστοποιημένο για SEM και SEO.
3. Οι τοπικές επιχειρήσεις βρίσκονται στο προσκήνιο
Με περιορισμένη κίνηση, έχουμε δει τους καταναλωτές να κάνουν τα περισσότερα από τα ψώνια τους όσο πιο κοντά μπορούν στο δικό τους σπίτι. Είναι ενδιαφέρον ότι δεν είναι μόνο οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί που έχουν κάνει τους καταναλωτές να επιλέξουν να ψωνίσουν τοπικά. Οι πελάτες λένε ότι οι τάσεις των αγορών τους έχουν παρακινηθεί από την επιθυμία να υποστηρίξουν τους τοπικούς λιανοπωλητές και τους παρόχους υπηρεσιών κατά τη διάρκεια της κρίσης.
Καθώς η τοπική αναζήτηση έχει γίνει ένας κρίσιμος σύνδεσμος μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών, το SEO για συγκεκριμένη τοποθεσία αποτελεί τη σωτηρία για εκείνους που κατάφεραν να διατηρήσουν τις προσπάθειές τους για SEM κατά τη διάρκεια του lockdown.
4. Οι προηγούμενες προσπάθειες για στρατηγική SEO έχουν το προβάδισμα
Το SEO δεν είναι μια γρήγορη λύση, είναι μια μακροπρόθεσμη στρατηγική. Οι επιχειρήσεις που ήταν συνεπείς στις προσπάθειές τους, αποκομίζουν όλο και περισσότερα οφέλη της σκληρής δουλειάς τους κάθε μέρα. Εκείνοι που περιόρισαν ή σταμάτησαν τις μάρκετινγκ προσπάθειές τους όταν η πανδημία φούντωσε, μπορεί να μην έχουν τόσο μεγάλη επιτυχία όσο εκείνοι που διατήρησαν την πορεία τους.
Ωστόσο, οι επιχειρήσεις που έχουν μόλις αναγνωρίσει τα οφέλη του SEO και άρχισαν να υιοθετούν και να εφαρμόζουν στρατηγικές SEO μπορεί να μην είναι τόσο πίσω όσο νομίζουν. Τα μακροπρόθεσμα οφέλη των έξυπνων αποφάσεων που λαμβάνονται σήμερα, εκτός από την αύξηση της πιθανότητας ανάπτυξης κατά τη διάρκεια του COVID-19, θα σπέρνουν τους σπόρους για επιτυχία στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση για πολλά ακόμη χρόνια.