3 Αλήθειες για το μάρκετινγκ ιστοσελίδων μετά την πανδημία
Πολλά ερωτήματα έχουν δημιουργηθεί για τις νέες επιχειρήσεις σχετικά με το πώς είναι το μάρκετινγκ στην εποχή του Covid-19; Ποιές πρακτικές θα πρέπει να εφαρμοστούν για μια πιο αποτελεσματική τηλεργασία; Η απάντηση σε αυτές τις ερωτήσεις είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία του μάρκετινγκ και της κατασκευής ιστοσελίδων τα επόμενα χρόνια. Παρακάτω σας παραθέτουμε 3 τρόπους με τους οποίους η πανδημία αμφισβήτησε κρίσιμες αλήθειες και μας έδωσε ένα νέο σύνολο κανόνων.
- Παλιά αλήθεια: Ανταγωνίζεστε τους ανταγωνιστές σας.
Νέα αλήθεια: Ανταγωνίζεστε την τελευταία καλύτερη εμπειρία που είχε ο πελάτης σας.
Οι προσδοκίες των καταναλωτών είχαν ήδη αυξηθεί πριν από τον Covid-19. Οι εταιρείες προετοίμαζαν τους καταναλωτές για ένα επίπεδο υπερ-εξατομίκευσης. Αλλά όταν χτύπησε ο κορονοϊός, ο ψηφιακός μετασχηματισμός επιταχύνθηκε. Αυτό, με τη σειρά του, έστειλε τις προσδοκίες των καταναλωτών στα ύψη όσον αφορά την βέλτιστη ψηφιακή τους εμπειρία. Ο πελάτης αναμένει πολλά περισσότερα από μια απλή ψηφιακή συναλλαγή, αναμένει η εμπειρία του να είναι προσαρμοσμένη σε αυτά που του αρέσουν και θέλει να αγοράσει.
- Παλιά αλήθεια: Οι πελάτες ελπίζουν ότι έχετε αυτό που θέλουν.
Νέα αλήθεια: Οι πελάτες περιμένουν να έχετε ακριβώς αυτό που θέλουν.
Όπως είναι προφανές, ενώ ο πήχης συνεχίζει να αυξάνεται, πρέπει να φιλοδοξούμε νέες αξίες γύρω από τις εμπειρίες των πελατών — τόσο σε ένα πλαίσιο B2C όσο και στο πλαίσιο B2B. Οι καταναλωτές αναμένουν σήμερα, η οποιαδήποτε εμπειρία να είναι χωρίς τριβή, αναμενόμενη, σχετική και συνδεδεμένη. Με άλλα λόγια, ενδιαφέρονται μόνο να πάρουν αυτό που θέλουν, όταν το θέλουν και να μην σπαταλήσουν καθόλου χρόνο. Για να συμβεί κάτι τέτοιο, αυτό προυποθέτει την δημιουργία κάποιου βαθμού μηχανικής μάθησης ή/και τεχνητής νοημοσύνης στο μείγμα και αυτό επειδή τα δεδομένα, μας επιτρέπουν να δημιουργήσουμε πιο σχετικές εμπειρίες.
- Παλιά αλήθεια: Το brand σας πρέπει να βασίζεται σε καλά προϊόντα.
Νέα αλήθεια: Το brand σας θα πρέπει να βασίζεται σε καλές αξίες.
Η πανδημία δημιούργησε μία αμφισβήτηση στην αφοσίωση της επωνυμίας αφού αρκετοί καταναλωτές ήταν πρόθυμοι να δοκιμάσουν ένα προϊόν άγνωστης ετικέτας. Επιπλέον, η αυξανόμενη ευαισθητοποίηση των καταναλωτών και ο ακτιβισμός που κυριάρχησαν λόγω των κοινωνικών διαταραχών, σας δίνει ένα κίνητρο να επικεντρωθείτε στις αξίες που εκφράζετε μέσα από το εμπορικό σας σήμα. Προφανώς και η ποιότητα, η ευκολία και η τιμή εξακολουθούν να έχουν μεγάλη σημασία για τους καταναλωτές, αλλά παράγοντες όπως η βιωσιμότητα, η εμπιστοσύνη, η ηθική και η κοινωνική ευθύνη είναι όλο και πιο σημαντικοί για τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές επιλέγουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.