espa banner
θέματα περιεχομένου του website / eshop σας

Παρακαλώ αξιολογήστε


Ο τύπος περιεχομένου που βγάζετε έχει σημασία. Θέλετε να δημοσιεύσετε μέσα από την κατασκευή ιστοσελίδων περιεχόμενο υψηλής ποιότητας που προσελκύει την προσοχή του κοινού-στόχου σας και βοηθά στη βελτίωση της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης. Το κοινό σας, φυσικά, θα πρέπει να είναι η νούμερο ένα προτεραιότητά σας, καθώς είναι αυτοί που διαβάζουν το περιεχόμενό σας και τι έχετε να προσφέρετε.
Κατά τη δημιουργία περιεχομένου για το κοινό σας, θέλετε να διατηρήσετε το περιεχόμενό σας φρέσκο και ελκυστικό. Ακολουθούν ορισμένες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν κατά τη δημιουργία θεμάτων περιεχομένου.

Όταν κάνατε την έρευνα λέξεων-κλειδιών, πιθανότατα καταλήξατε σε μια λίστα λέξεων-κλειδιών. Αυτές οι σχετικές λέξεις-κλειδιά μπορούν να είναι χρήσιμες για τη δημιουργία περιεχομένου όταν δεν έχετε ιδέες ή θέλετε να φρεσκάρετε το περιεχόμενό σας. Είναι καλή ιδέα να χρησιμοποιείτε τακτικά ένα εργαλείο έρευνας λέξεων-κλειδιών, επειδή οι κορυφαίες λέξεις-κλειδιά μπορούν να αλλάξουν με την πάροδο του χρόνου και θέλετε να παραμείνετε ενημερωμένοι για το ποιες είναι πιο σχετικές με τον ιστότοπό σας. Αυτό θα σας βοηθήσει επίσης να δημιουργήσετε περιεχόμενο που είναι σχετικό με αυτό που αναζητούν οι χρήστες.
Οι τάσεις του κλάδου μπορούν να αλλάζουν συχνά και δεν θέλετε να δημιουργήσετε περιεχόμενο που ήταν σχετικό πριν από 6 μήνες και λιγότερο σχετικό σήμερα. Θέλετε να παρέχετε στο κοινό-στόχο σας τις πιο ενημερωμένες πληροφορίες σχετικά με τον κλάδο. Αυτό θα τους βοηθήσει να χτίσουν εμπιστοσύνη σε εσάς, ότι ξέρετε για τι μιλάτε και συνεχίζετε να μαθαίνετε και να μεγαλώνετε με τον κλάδο και να μοιράζεστε τις γνώσεις σας μαζί τους. Μπορείτε να ενημερώνεστε για τις τάσεις του κλάδου παρακολουθώντας ειδησεογραφικά πρακτορεία, δημοσιεύσεις και λαμβάνοντας ενημερωτικά δελτία από εξειδικευμένες πηγές.

Το κοινό σας μπορεί να είναι μια εξαιρετική πηγή ιδεών για θέματα για το περιεχόμενό σας. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι το ιδανικό μέρος για να ρωτήσετε το κοινό σας για το τι θα ήθελε να διαβάσει. Μπορείτε επίσης να δείτε τις αναρτήσεις που έχουν κοινοποιήσει για να δείτε τι τους ενδιαφέρει περισσότερο και να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη λίστα για να δημιουργήσετε θέματα περιεχομένου. Ρίξτε μια ματιά σε άλλες μάρκες που ακολουθούν και στο περιεχόμενο που δημοσιεύουν οι ανταγωνιστές. Μην κλέβετε ή λογοκλοπή, αλλά απλά κοιτάζοντας τους τίτλους του περιεχομένου τους, μπορείτε να πάρετε μια γενική ιδέα για το τι είναι καυτό αυτήν τη στιγμή.

Ένας άλλος τρόπος για να αναζητήσετε ιδέες στο κοινό σας είναι να διαβάσετε σχόλια ιστολογίου. Δείτε για τι μιλούν και ρωτούν οι σχολιαστές και θα έχετε μια σχετική λίστα θεμάτων περιεχομένου. Ακόμη και τα αρνητικά σχόλια μπορούν να σας προσφέρουν ιδέες για θέματα. Εάν ένας αναγνώστης ενοχλήθηκε από κάτι σε μια προηγούμενη ανάρτηση, μπορείτε να αντιμετωπίσετε το θέμα σε μια μελλοντική ανάρτηση.
Εάν αρχίσετε να πληκτρολογείτε τον κλάδο σας στη γραμμή αναζήτησης, θα δείτε μια λίστα αποτελεσμάτων να εμφανίζεται από κάτω. Αυτό σας δίνει μια καλή ιδέα για το τι αναζητούν οι χρήστες. Όχι μόνο αυτά τα θέματα θα προσελκύσουν το κοινό-στόχο σας, αλλά θα είναι φιλικά προς το SEO.

Η δημιουργία νέων θεμάτων περιεχομένου δεν χρειάζεται να είναι δύσκολη ή χρονοβόρα. Εάν ακολουθείτε αυτές τις συμβουλές σε τακτική βάση, θα μπορείτε να βρείτε θέματα που είναι φρέσκα και ελκυστικά.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι