espa banner

Παρακαλώ αξιολογήστε


Tα τέσσερα βασικά στοιχεία ενός μίγματος μάρκετινγκ είναι το Προϊόν, η Τιμή, ο Τόπος και η Προώθηση.

Μπορείτε να περιγράψετε το μείγμα μάρκετινγκ ως στρατηγικό τρόπο πώλησης προϊόντων ή υπηρεσιών στο κοινό σας.
Τα στοιχεία αυτά παίζουν σημαντικό ρόλο στον τρόπο με τον οποίο λαμβάνετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία από την επιχείρησή σας στους πελάτες σας, υπάρχει η κατανόηση ότι αυτό που προσφέρετε θα καλύψει τις ανάγκες του κοινού σας.
Εάν δεν πουλάτε έχοντας κατά νου έναν συγκεκριμένο πελάτη, τότε ίσως να μην πουλάτε καθόλου. Πρέπει να γνωρίζετε το κοινό σας – τις αγοραστικές τους συνήθειες, τα ενδιαφέροντά τους και τις προκλήσεις τους – για να δημιουργήσετε ένα μείγμα μάρκετινγκ που αυξάνει τα έσοδα.

Όλα τα στοιχεία του μείγματος μάρκετινγκ επηρεάζουν το ένα το άλλο, ενώ επηρεάζονται και από τον έξω κόσμο, αλλά ένα στοιχείο συγκεκριμένα είναι ένα είδος βάσης για οτιδήποτε άλλο.

1. Προϊόν
Χωρίς προϊόν (ή υπηρεσία), δεν υπάρχει τιμή, μέρος ή προσφορά. Αυτό το στοιχείο αναφέρεται σε αυτό που πουλάτε στο κοινό σας.
Το στοιχείο του προϊόντος απαιτεί να γνωρίζετε πώς οι προσφορές σας θα επηρεάσουν την καθημερινή ζωή των πελατών σας. Θα θελήσετε να εξοικειωθείτε με τα οφέλη και τις δυνατότητες που κάνουν την επιχείρησή σας μοναδική, ώστε να ξέρετε πώς να προωθήσετε τον εαυτό σας και να αναπτυχθείτε – ίσως ακόμη και να επεκτείνετε τις προσφορές σας καθώς μαθαίνετε περισσότερα σχετικά με το τι κάνει το κοινό σας να ξεχωρίζει.

2. Τιμή
Η τιμή των προσφορών σας εξαρτάται πραγματικά από το περιβάλλον στο οποίο τις πουλάτε, συμπεριλαμβανομένου του ποσού που θέλουν να πληρώσουν οι άνθρωποι, του ποσού που θέλετε να κερδίσετε από τις πωλήσεις σας και του κόστους των προμηθειών και των υλικών. Η τιμή σίγουρα δεν είναι σταθερή.Μερικές φορές, αν οι άνθρωποι βλέπουν μεγάλη αξία σε αυτό που προσφέρετε, μπορεί να είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για αυτό.

3. Τόπος
Ο όρος Τόπος αναφέρεται στο πού πουλάτε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.
Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε ένα φυσικό κατάστημα, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ή και τα δύο. Αυτή η επιλογή εξαρτάται από εσάς, αν και είναι καλό να προσθέσετε ένα διαδικτυακό στοιχείο στο μάρκετινγκ σας εάν δεν έχετε.
Τα χαρακτηριστικά του κοινού σας πιθανότατα θα αλλάξουν από φυσική τοποθεσία σε φυσική τοποθεσία. Αυτό επηρεάζει την τιμή σας, τον τρόπο με τον οποίο προωθείτε την επιχείρησή σας και πιθανότατα τι πουλάτε.
Απλά κοιτάξτε προς οποιαδήποτε διεθνή αλυσίδα γρήγορου φαγητού για παραδείγματα μίγματος μάρκετινγκ. Ενώ μπορεί να έχουν μια συνεπή μάρκα σε διαφορετικές χώρες, το μενού θα αλλάξει με βάση τις διατροφικές συνήθειες των πελατών του.

4. Προώθηση
Προώθηση σημαίνει τις ενέργειες που κάνετε μετά την κατασκευή ιστοσελίδων για να παρουσιάσετε την επιχείρησή σας, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας σε πελάτες και δυνητικούς πελάτες. Βασικά, είναι διαφήμιση.
Αυτό υπερβαίνει τις ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές διαφημίσεις. Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, το μάρκετινγκ περιεχομένου, το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων και η ψηφιακή διαφήμιση είναι μόνο μερικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να προωθήσετε την επιχείρησή σας.
Οι προωθητικές σας προσπάθειες θα πρέπει να αλλάξουν με βάση το πού πουλάτε, το κόστος αυτού που πουλάτε, τις δυνατότητες των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας και το συνολικό ανταγωνιστικό τοπίο που περιβάλλει την επιχείρησή σας.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι